נויה^
היי, סוף סוף העלתי פרק, מקווה שתאהבו ואשמח לביקורת:) תודה לכל המגיבות מהפרק הקודם, אתן ריגשתן אותי וחיממתן את הלב שלי. אוהבת ומעריכה בלי סוף כל אחת מכן!!!

טעות או מזל? – פרק 22

נויה^ 31/08/2015 1694 צפיות 27 תגובות
היי, סוף סוף העלתי פרק, מקווה שתאהבו ואשמח לביקורת:) תודה לכל המגיבות מהפרק הקודם, אתן ריגשתן אותי וחיממתן את הלב שלי. אוהבת ומעריכה בלי סוף כל אחת מכן!!!

זה כבר הקיץ הרביעי שאני מבלה עם אוריה ושושנה. היום יום ההולדת שלי, זכרונות קשים עולים ביום הארור הזה. ביום שהקללה נפלה עליי לפני כמעט שש שנים ונשארה עד היום, כנראה שתלווה אותי כל יום וכל שנה. יום שאי אפשר לשכוח, למחוק. מאז שדיברתי על זה עם יקיר, לא הוצאתי מילה על מה שקרה ביום ההוא. הוא טס באותו השבוע, כמו שאמר עם חבר שלו ולא חזר עד היום.
מצד אחד הרגשתי כל כך שחרור שלא אצטרך להתמודד איתו כל יום מולי, מצד שני הרגשתי צביטה בלב, צביטה שלא חשבתי שארגיש אי פעם. הוא היה מעורב בחיי יותר מידי ואפילו בכפייה. הבנתי שהסמים פעלו באותו היום, הניעו את גופו לעשות את שאסור, את הדבר שלא סולחים עליו. אבל אני…משום מה סלחתי. שחררתי. עם הזמן אפילו ציפיתי לראות אותו מולי, להיות קרובה לעיניו השחורות היפות. הוא דיבר רק עם אוריה ושושנה, איתי…איתי לא העז, רעד בכל פעם ששמע את קולי בוקע מעבר לטלפון. משתתק ומחכה שאעביר את השפורפרת לאוריה או לשושנה העיקר שלא יצטרך לשמוע את קולי. הוא החליט לשכוח מהעבר שלו ומסתבר שאני חלק ממנו.
כל כך התגעגעתי לימים שבהם שמחתי ביום הולדת, לחגוג כמו כל ילדה נורמלית. עכשיו…אני לא מצליחה להשתחרר מכלא התמידי הזה. הרגש שמרגיש כמו מאסר עולם. הזכרונות הכואבים והצלקות הבוערות שמתעוררות כל פעם ביום הזה.
נכנסתי הביתה, אחרי יום עבודה קצר למדיי בגלל שהיום יום ההולדת שלי. הם שלחו אותי בחזרה הביתה מבלי שאבקש.
השעה רק אחת ואין לי שמץ למה שאעשה עכשיו בבית. משעמם לי לשבת ללא מעש.
"שושנה, איזה ריחות, לכבוד מה?", שאלתי אותה בעודה עומדת במטבח וחותכת בצל על הקרש חיתוך במהירות של מקצוענים.
"יקיר בא לבקר", היא זרקה את הפצצה עלי ונראתה ממש נרגשת לקראת זה רק אני הרגשתי מוזר. דפיקות הלב הגבירו את הקצב כאילו הייתי אחרי ריצה של שעתיים ללא הפסקה.
"מה..הוא", "הוא בא לבקר, כן", היא קטעה את דבריי וחייכה חיוך רחב וגדול.
"וואו", זייפתי התרגשות לאחר שחזרתי לעצמי, לא יכולתי להראות לה את ההרגשה האמיתית שלי לגבי הידיעה הזאת.
"כן, לקחתי חופש בשבילו, שלוש שנים את קולטת", היא אמרה והייתה באופוריה. התרגשתי בשבילה, זה הבן שלה וסוף סוף היא זוכה לראות אותו לאחר ארבע שנים שלמות שהייתה בקשר עמו רק דרך הטלפון או הסקייפ.
אני זוכרת לילות שלמים של דיבורים עליו, היא סיפרה לי על הילד שהיה ועל השינוי הקיצוני שעבר לאחר מותו של אביו.
כל כך רציתי לדעת עליו הכל, הוא הפך את כל עולמי. כן…החיים מוזרים.
לא הצלחתי להבין עד היום אם זאת טעות או מזל שהגעתי לבית הזה. אבל…אין מאושרת ממני שפגשתי את שושנה, האמא הכי מדהימה שהכרתי בחיי. ואת אוריה, האחות שתמיד חלמתי שתהיה לי.
"אמא, סידרתי את החדר שלי", אוריה התקדמה בעייפות לעברנו כשמסרק בידה.
היא סירקה את השיער הארוך שלה ונראתה כה יפה וכל כך אחרת.
כל פעם אני מתפלאה מהשינויים שעוברת במראה שלה.
היא ושניר הצליחו להחזיק מעמד, למרות כל העליות והירידות שעברו, הם לא נשברו ונלחמו על אהבתם. זה תמיד נתן לי תקווה שיום אחד גם לי יהיה שניר משלי.
"יופי מתוקה שלי, הוא אמור להגיע בעוד חמש שעות, צריך להכין את הכל עד שהוא יגיע", היא אמרה וזרקה את הבצל החתוך אל תוך המחבט מלא בשמן קופץ ורותח.
"זהו…נשאר רק לבשל", אוריה אמרה ונעמדה על ידי.
"יופי", שושנה אמרה ונאנחה.
"אחותי, בואי איתי שנייה לחדר", אוריה אמרה והחלה להתקדם לכיוון חדרה ואני בעקבותיה.
נכנסנו אל החדר ועל המיטה ראיתי שקית קטנה שוכבת.
"מזה אוריה", שאלתי אותה אבל היא בתגובה רק חייכה בהתרגשות ניכרת ודחפה אותי להרים את השקית.
הרמתי אותה מהמיטה והוצאתי מתוכה מן קופסא קטנה בצבע אדום. פתחתי אותה וראיתי מולי שרשרת זהב שבו מושחל מגן דוד מזהב עם כמה יהלומים קטנים המקשטים אותו.
פערתי עיניים והבטתי באוריה בהכרת תודה ורצתי לחבק אותה.
"לא היית צריכה", אמרתי ודמעה זלגה מעיניי. כבר שכחתי איך זה מרגיש שאנשים כן חושבים עליך וקונים לך מתנות כל כך יקרות ומלאות במשמעות.
"בכיף, מגיע לך את הטוב ביותר אחותי", היא אמרה והידקה את חיבוקה.
"תודה רבה, אני בחיים לא אשכח את זה", אמרתי והרשתי לעוד כמה דמעות לזלוג על מורד לחיי.
"בכיף סול", התנתקנו מהחיבוק וראיתי כמה דמעות מרוחות על פניה היפות והעדינות. ניגבתי אותן וחייכתי לעברה חיוך ענק ואמיתי.
"בואי לסלון, נראה בובספוג", היא אמרה והנהנתי בחיוך.
יצאנו מהחדר והתקדמנו לכיוון הסלון, התיישבנו על הספה ואוריה הדליקה את הטלוויזיה.
היא שמה בוסבפוג, פרק מוקלט והתחלנו בצפייה. מחשבותיי נדדו לעבר יקיר שבעוד פחות מחמש שעות אראה אותו יותר גדול, גברי ושונה. הוא השתנה ממה שהבנתי מאוריה ושושנה.
הפעמון של הבית נשמע בכל הבית וליבי החסיר פעימה. היתכן שהוא הקדים?זה יקיר שעומד שם מאחורי הדלת ומחכה שיפתחו לו?
אוריה רצה לעבר הדלת ופתחה אותה במהירות. הדלת נפתחה ובפתח עמדה אישה, שיערה היה בלונדיני חלק וארוך, עיניה ירוקות כהות וגופה ארוך ודקיק. נראתה כאילו יצאה מאחד המגזינים הנחשבים בעולם.
"כן, את מי את מחפשת?", אוריה שאלה ומבטה היה מבולבל.
"היי, קוראים לי יעל, אני ארוסתו של יקיר"


תגובות (27)

מה לעזאזל ארוסה?! :(

31/08/2015 01:58

    ^^ בפרק הבא תדעי הכל בברור:)
    תודה על התגובה מעריכה ואוהבת המון!

    31/08/2015 22:14

שמחה שהעלת פרק(:
בבקשה שיהיה סוף טוב!

31/08/2015 02:18

    תודה רבה לך! אוהבת ומעריכה המון!

    31/08/2015 22:14

מושללללללם!!! תמישיכי עכשיו!! מה לעזאזל ארוסה??? אני מתה מתה מתה שתמשיכי אני במתח ומתה לדעת מה ההמשך הכתיבה שלך הורסת! בקיצור תמשיכי(;

31/08/2015 02:47

    יפה שלייייי תודה רבה לך!חיממת לי את הלב עם התגובה:)
    אוהבת אותך ומעריכה המון!

    31/08/2015 22:15

עם גם זה נגמר כמו הסיפור הקודם שלך שאהבה בסוף לא מנצחת אני רשמית הורגת אותך חחח סתם סתם אני מתה על סיפורים כאלה לא צפויים תמשיכי את כותבת מדהים וכמה זמן חיכתי שתמשיכי תסיפור ומתי את ממשיכה תסיפור השני שלך?

31/08/2015 02:50

    חחחחחח אני עדיין לא בחרתי את הסוף של הסיפור, יש לי כיוון אבל אני צריכה עוד להחליט כמה דברים:)
    ואני ממש מודה לך על התגובה ממש חיממת לי את הלב אוהבת ומעריכה המוןן3>

    31/08/2015 22:16

מה ארוסה?!
(אני כבר ראיתי אותם ביחד עם ילדים והכל!)
איך הוא יכול? אין לו לב?למה?
במקומה הייתי מתפוצצת בתוכי זה כואב כל כך להמשיך לאהוב משהו ולדעת שיש מצב שהוא גם אותך אבל כשמגיע הרגע שזה מתברר כלא נכון זה שובר מבפנים
אם הייתי יכולה הייתי חומקת אץ יעל בשתיי ידיי!
את חייבת להמשיך וכמה שיותר מהר!!!הפרק היה מהמם נדיר מושלם אבל אוף אני עצובה בשביל סול!!!
אוהבת המונים תמשיכי כבר!!!

31/08/2015 04:03

    יפה שלייי נדירה שלייייי אני כל כך אוהבת שאת מגיבה לי את לא מבינה בכללל!
    גם אני הייתי מתפוצצת במקומה זה ממש כואב.
    תודה רבה לך על התגובה הזאת היא ממש חיממה לי את הלב ושמחתי לראות אותה!
    אוהבת אותך הכי בעולםםם ומעריכה בלי סוףףףףףףףףף3>3>3>3>3>

    31/08/2015 22:19

מה מה מהה מה מהה?! ארוסהה? Wtf??? הלו הלוווו שהארוסה הזאת תעוף מהבית ותבין שיקיר וסול לנצחח שתי נשיקות במצח! גם כן הארוסה הנבלה הזאת אני בעצמי אתלוש לה את הראש מהמקום! עכשיווו אני הולכת אלייך עם רובה ובאה להרוגגג אותךך! יואוווו הפתעת אותי הפעם!! היתגעגעתי לסיפור הזה תמשיכי מושלםם מושלם מושלםםם!

31/08/2015 04:48

    חחחחחח אני מתה על התגובות שלך את לא מבינההה כמה שאני אוהבת אותן
    חחחחחח אל תהרגי אותייי בפרק הבא הכל יהיה יותר ברור:)
    תודה רבה לך יפה שלי אוהבת ומעריכה המוןןן ממש חיממת לי את הלב עם התגובה הזאת3>3>3>

    31/08/2015 22:17

מה ארוסה יקיר חתיכת בנזונההה תמשיכי דחוף

31/08/2015 06:50

    חחחחח תודה רבה על התגובהה אוהבת ומעריכה המוןןןןןן!3>3>3>

    31/08/2015 22:17

מה!?!?!תמשיכי!!! מושלם!!

31/08/2015 06:53

    תודה רבה על התגובה!אוהבת ומעריכה המוןןן3>3>3>

    31/08/2015 22:18

סוף סוף המשכת , אני כנראה אתמכר לסיפורים שלך לתמיד.
❤️תמשיכי

31/08/2015 09:02

    תודה רבה על התגובה, ממש חיממת לי את הלבב!
    אוהבת ומעריכה המוןןןן3>3>3>

    31/08/2015 22:18

מה ארוסההה
שיבוא כבר היקיר הזה ויסביר

31/08/2015 10:33

    תודה רבה על התגובה, בפרק הבא הוא יסביר הכל:)
    אוהבת ומעריכה המון!3>

    31/08/2015 22:20

מה לעזעזל?!?!?! תעיפי אותה מפה!!! מה זה ארוסה?! סול ויקיר זה לנצח!!!! תמשיכי מייד!!!

31/08/2015 11:50

    תודה רבה על התגובההה אוהבת ומעריכה המוןןן3>3>3>

    31/08/2015 22:20

וואטדפאק??!
אומייגאד מה ארוסה???
חייים שלייי פרק מהמם כרגיל.
חולה חולה חולה על הכתיבה שלך,
נסיכה שלי תעלי עוד פרק! עכשיו!
כמה שאני אוהבת אותךךך
תמשיכיייי

31/08/2015 14:03

וואטדפאק??!
אומייגאד מה ארוסה???
חייים שלייי פרק מהמם כרגיל.
חולה חולה חולה על הכתיבה שלך,
נסיכה שלי תעלי עוד פרק! עכשיו!
כמה שאני אוהבת אותךךך
תמשיכייי

31/08/2015 14:04

    תודה יפה שליייייי תודה על התגובה!
    חיממת לי את הלב וממש שימחת אותי שהגבת לי!
    אני אוהבת אותך כל כךךךךךךך אמשיך מחר יפה שליייי3>3>3>
    מעריכה בלי סוףףףףףףףף

    31/08/2015 22:21

אווווףףףףףףףף עוד פרקקקק אני רווצההה יקקי תעלייייייייי פלייזזזז אני מחכה לוווו כל היווםםם לאב יווו :)

31/08/2015 23:39

אני הולכת לדקור אותךךךך
מה ארוסה? מה אני הארוסה שלו חצופה!
תמשיכיייי

01/09/2015 15:01
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך