נויה^
היי, אני רוצה להודות על התגובות מהפרק הקודםםם אתן מדהימות ממש ריגשתן אותי באמת. כל כך התרגשתי לקרוא אותן, אני מעריכה ואוהבת כל אחת מכן בלי סוףףףף!

טעות או מזל? – פרק 28

נויה^ 18/09/2015 1694 צפיות 21 תגובות
היי, אני רוצה להודות על התגובות מהפרק הקודםםם אתן מדהימות ממש ריגשתן אותי באמת. כל כך התרגשתי לקרוא אותן, אני מעריכה ואוהבת כל אחת מכן בלי סוףףףף!

פניו של לירן התעקמו ונראו לא מרוצות כלל כשניצחתי אותו סיבוב שלישי בכדורגל במשחק האקס בוקס שלקח לו שעה שלמה ללמד אותי וחצי יום להתרגל לשלט ולדעת בעל פה מה כל כפתור אומר.
הוא הטיח את השלט בחוזקה על הספה ונראה דיי…מובס. המראה קצת הצחיק אותי והתחלתי לחייך. הוא התעצבן מזה יותר וקם מהספה בתנועה חדה ומהירה. לא עברה חצי דקה והתחלתי להתגלגל מצחוק.
"את ממש בוגרת לגילך", הוא אמר בציניות גלויה ומכוונת וזה גרם לי עוד יותר לצחוק. כשהבנתי עד כמה זה הרגיז אותו באמת ההפסד הקטן הזה אז התאפסתי על עצמי והפסקתי עם הגיכוחים הבלתי נשלטים שלי.
הוא סיים לשתות את המים הקרים שמזג לעצמו והתיישב על ידי שוב.
"תותחית קטנה", הוא אמר והניח את ידו על ברכי. החום הנעים והמלטף הופרש מכף ידו וחיממה את ברכי שקפאה מהמזגן שדולק כבר חמש שעות ללא שום הפסקה או השעיה. אהבתי את המגע שלו ועוד יותר את המבט שנקבע על פניו. המבט המהפנט שאני כה אוהבת לראות.
"את יודעת…", הוא החל להגיד וכרך את ידו סביב כתפי בצורה חברית אך עם זאת גם מביכה.
"חשבתי על זה בלילה ו…אולי תעברי לגור איתי?", הוא אמר ובקולו ניכר לחץ והתרגשות. משלא אופייני לו כל כך.
"אני לא חושבת שזה רעיון טוב…אתה יודע למה", השפלתי מבטי, ידעתי שזה יפגע בו. אני גם יודעת שיצאתי אגואיסטית בזה שבאתי אליו כדי להתנחם. הוא רוצה אותי ברצינות ואני רוצה את יקיר. אני שונאת את עצמי!
"רק הצעתי…את לא חייבת", הוא אמר ויותר ידו לא נכרכה סביב כתפי. הוא קם מהספה והלך לחדרו.
למה הייתי חייבת לפגוע בו ככה?לעזאזל איתי. טוב לי איתו, הוא עושה לי טוב.
קמתי גם אני מהספה והלכתי לחדר שלו. פתחתי את הדלת, הוא שכב על גבו ושתי ידיו היו תחובות מתחת לראשו ומבטו מופנה לתקרה.
"לירן…", התחלתי להגיד והתיישבתי על המיטה.
"אני מצטערת", הוא הביט עליי…המבט שלו לא היה מוכר בכלל, פתאום הוא נראה כל כך רגיש ופגיע.
"את לא צריכה להצטער על כלום. אני הטיפש כאן", הוא ירק בכעס, הוא כעס על עצמו.
"אתה לא טיפ…" "אני כן", הוא התפרץ לדבריי והתרומם לישיבה.
"אני טיפש שחשבתי שנהיה ביחד מתישהו, אבל את רואה אותי בתור ידיד נכון?", הוא אמר ונשען על גב המיטה.
"לירן…אמרתי לך כבר, אני לא אשקר לך אני נמשכת אליך בטירוף, אבל קשה לי…להתאהב בך", הרגשתי אבודה, חסרת המילים הנכונות. הוא כל כך בילבל אותי.
"את אף פעם לא ניסית…תמיד ראית אותי בתור אחד שרק מזיין ופוגע בבנות. אבל שתדעי לך שאני מזיין רק את הבנות שלא מתנגדות ושאין להן בעיה להתמסר לגברים זרים. חבל שאת לא מבינה שאותך אני רוצה באמת…מעבר לרק לשכב איתך. את הראשונה שהצלחת להוציא ממני את כל המילים שאני אומר עכשיו. הראשונה", הוא השאיר אותי חסרת מילים והצליח לגרום לי להבין המון דברים. דברים שבעבר ידעתי רק לפקפק בהם ועכשיו…מאמינה בעיניים עצומות.
לא דיברתי…התקרבתי אליו והתישבתי בפיסוק רגליים עליו. ראשו היה מושפל. הרמתי את מבטו אליי.
הוא הביט בי במבט שתמיד גורם לי להתפתל…לרצות לנשק אותו בתאווה.
"בבקשה…תן לי לחשוב על זה. אני מאמינה לך לירן", הוא עדיין הביט בסערה בעיניי. נשענתי עליו ושתי ידיי נכרכו מסביב לראשו.
***
נכנסתי הביתה, כשאני לבושה בבגדים של לירן.
אף אחד לא היה, איזה יופי…שקט.
התקדמתי לעבר חדרי ופתחתי את הדלת.
הוצאתי מהארון בגדים והנחתי על המיטה…הספרים שהיו מונחים באי סדר על המיטה הזכירו לי שאני צריכה לחזור על החומר. נאנחתי ויצאתי לעבר המקלחת.
השלתי מעליי את החולצה והבוקסר של לירן וזרקתי על הריצפה. נכנסתי למקלחון ופתחתי את המים שהיו קרים עד מאוד.
לא היה איכפת לי, כי ממש חם בחוץ.
התחלתי לשיר, שכחתי כבר מזה לשיר מאז שהגעתי לכאן. זה הדבר שאני הכי אהבתי לעשות.
לפתע השתתקתי כששמעתי את הדלת של המקלחת נטרקת.
סגרתי את המים והצצתי מבעד לוילון.
"איפה היית?", אוריה שאלה בדאגה. "ושל מי הבוקסר והחולצה?", היא הביטה בי בעיניים שובבות.
נאנחתי וחזרתי להתקלח.
"אני לא אוותר לך עד שתגידי", היא צעקה.
"כן כן", השבתי בציניות והמשכתי להתקלח.
שוב נשמעה טריקת דלת.
"מה עכשיו אוריה?", סגרתי שוב את המים. אבל היא לא ענתה.
הצצתי מבעד לוילון. זאת לא אוריה….זה יקיר.
"אולי תצא, אני מתקלחת", כעסתי.
"למה את מתביישת?אני רואה שאתמול עשית חיים עם מישהו", הוא אמר והצביע על הבוקסר והחולצה של לירן. רציתי להרביץ לו בכל כוחי. אם רק היה יודע מה עברתי.
"בבקשה ממך תצא", אמרתי בשקט.
"לא רוצה, חייב להשתין", הוא התעקש.
"תתבייש לך", אמרתי לו וסגרתי את הוילון.
"את זאת שצריכה להתבייש בעצמך, שכבת עם גבר", הוא כבר חצה כל גבולות.
"שכבתי עם גבר?", שאלתי ושוב הצצתי מבעד לוילון.
"כן", אמר בבטחון. "הבוקסר והחולצה כאן שוכבים על הריצפה כהוכחה", הוא הוסיף בטיפשות ובהקטנת ראש.
"אני לא מתכוונת לספק לה שום הסברים ועכשיו אם אתה רוצה להשתין אז תעשה את זה כבר", הוא החל לצחוק, לצחוק בזלזול.
"מה מצחיק אותך", שאלתי.
"את…אחרי כל מה שעברת את שוכבת עם גבר בכזאת קלות", לא האמנתי שזה מה שהוא חושב…שהוא העז להגיד לי דבר כזה…להזכיר את זה בכזה זלזול. כל כך נפגעתי. סגרתי את הוילון ונתתי לדמעות לשטוף את פניי.
הוא באמת עבר כל גבול, לא השתנה בכלל. נשאר אותו בן אדם רע עם אגו נפוח.
"אתה לא השתנית בכלל", אמרתי בקול סדוק ושבור.
הוא לא ענה…עמדתי ככה כמה שניות ושמעתי את הדלת נטרקת.
שונאת אותו, את החיים האלה. העבר לא יעזוב אותי לעולם, לא משנה כמה אנסה לברוח.


תגובות (21)

תמשיכי כבררררר
וואוי. הוא איכזב אותי ככ. אין לי מילים לתאר את מה שאני מרגישה, ואת כמות האכזבה…
תמשיכייי

18/09/2015 14:21

    תודה על התגובה, אוהבת ומעריכה המוןןן!!!

    18/09/2015 20:37

וווואוויי פרק מושלם תמשיכי !!!

18/09/2015 14:24

    תודה, אוהבת ומעריכה המון!!!!!

    18/09/2015 20:38

יקיר אתה פשוט אידיוט!!! תמשיכי מיד!!

18/09/2015 14:25

    תודה רבה על התגובה!
    אוהבת ומעריכה המוןןן!

    18/09/2015 20:38

כתיבה מצוינת

18/09/2015 14:37

    תודה רבהה!
    אוהבת ומעריכה המון!!

    18/09/2015 20:38

תמשיכע

18/09/2015 16:34

    תודה רבה לך על התגובה!
    אוהבת ומעריכה המון!

    18/09/2015 20:39

מדהים. אני אוהבת את המתח שיצרת בינה לבין יקיר… אחכה להמשך, מקווה שהוא יגיע בקרוב. אוהבת, שבת שלום.

18/09/2015 18:03

    תודה רבה לך על התגובה.
    ממש כיף לראות אותה ממך.
    אוהבת ומעריכה המון!
    שבת שלום ומבורכת:)

    18/09/2015 20:40

לא מחבבת את לירן,רק את יקיר למרות שהוא איכזב…שיעיף את הארוסה שלו לעזאזל.
מחכה להמשך,את כותבת מדהימה:)

18/09/2015 19:08

    תודה רבה לך על התגובה, ממש כיף לקרוא אותה ממך!
    מעריכה ואוהבת המון!!!

    18/09/2015 20:40

מה איך אני לא שמתי לב שהעלת עוד פרק???
למה לא אמרת לי?(ואני כמו סתומה רושמת עוד ועוד על הפרק שלפני)
חחח
ואוו יקיר ממש עיצבן אותי אבל אני עדיין חולה עליו ורוצה שהם יהיו ביחד(הוא וסול)
איזה חמוד לירן! הוא התוודה שהיא היחידה שהוא אהב/אוהב!
אבללללללללל…….. סול ויקיר צריכים להיות ביחד ויש לי משהו להציע לך!(אני לא יציע פה…)
הקיצר חחח אני נהנתי מאווווד לקרוא את הפרק הוא מהמם!
אוהבת המון ומלא וחולה אלייך!

18/09/2015 21:21

יקיר ידפוקק תמשיכי מידד

18/09/2015 21:27

טוב קודם כל וואוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
והתגעגעתי❤️❤️❤️❤️❤️
איזה פרק מדהים! בכלל הסיפור הזה מושלם.
בזמן האחרון לא התחברתי כל כך אבל כן עקבתי אחרי כל פרק ופרק שהעלית והייתי חייבת הפעם להגיב!!
זה פשוט מושלם, את כותבת מדהים וכל כך ראויה להערצה, באמת!
בהתחלה אהבתי ממש את יקיר אבל לאט לאט יורד לי ממנו וזה לא כי הוא לא מושלם פשוט כי לירן כל כך חמוד!
אם בסוף סול תיהיה עם יקיר אז בבקשה אל תוציאי את לירן הרע, זאת אומרת שלא ייצא מצב שהוא כעס עליה או צעק עליה או כל מיני דברים, פשוט שהם יישארו ידידים כי הוא כל כך חמוד ורואים שסובל חשובה לו.
טוב אז אני מחכה להמשך
ואוהבת אותך המוןןןןןןןןן
רון❤️❤️❤️

19/09/2015 13:11

    וואוו יפה שלי, את לא מבינה בכלל מה עשית לי עכשיוו את לא מבינה!!!
    כמה כיף לראות אותך כאן שובבבבב.
    אני מאושרתתתתת!!!
    אני ממש מעריכה אותך על כל הפירגון את ממש חיממת לי את הלב וכיף לדעת שזה מה שאת חושבת. את פשוט מדהימה!!
    אני אוהבת אותך הכי הכי בעולםםם ומעריכה עד אין סוףף!!!!!
    ואל תדאגיי אין לדעת מה יהיה סוף הסיפור יקיר או לירן. אין לדעתתת. אבל שתדעי שלקחתי לתשומת ליבי!
    אוהבת אותך יפה שלייי מקסימה שליי ומעריכה עד אין סוףףףףף!!!!!!

    20/09/2015 00:03

סול חשובה לו*

19/09/2015 13:11

באלי להחטיף לו ילד מטומטם עדיף כבר את לירן. מהמםםםם תמישכיייי

19/09/2015 21:45

    תודה אהובה שליייי מעריכה ואוהבת עד אין סוףףףףף אני מתה על התגובות שלך נשבעתתת!!!!

    20/09/2015 00:04
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך