טעות או מזל? – פרק 35

נויה^ 04/10/2015 1658 צפיות 22 תגובות

התיישבנו כולנו מסביב לשולחן האוכל, ההרגשה הייתה מתוחה, לפחות מהצד שלי. אני חושבת שגם מהצד של יקיר, הוא לא הפסיק להביט בי עם המבט המסוקרן שלו וגרם לי להעיף לא מעט מבטים לעברו.
"נו…איך את מרגישה יעל?", שושנה שאלה בהתרגשות שנראתה על פניה.
"בסדר, מוזר בעיקר, אבל אני מאושרת", היא אמרה עם החיוך המעצבן שלה והחליקה את ידה על בטנה השטוחה. יקיר לא השתתף בשיחה כל כך ומבטו הקודר נח על פניי ללא הרף. מה עובר עליו?למה הוא מצליח בכל פעם לבלבל אותי ככה?
"יקיר", אוריה קטעה את רצף מבטיו בי והסיט את המבט לעברה.
"אתם באמת עוברים לגור כאן לתמיד?", היא שאלה וגמעתי את רוקי, לא רציתי להפנים שזה באמת נכון שאצטרך להתמודד עמו כל יום מחדש. נאנחתי בשקט וקמתי מהכיסא. לא יכולתי יותר לשבת כאן ולהיות צבועה.
"את שוב לא רעבה?מה עובר עליך?את לא אוכלת כמו שצריך בזמן האחרון", שושנה אמרה בדאגה והביטה בי במבט עצוב.
"אני בסדר…אני פשוט לא מרגישה כל כך…טוב", שיקרתי והצמדתי את הכיסא עם רגלי לשולחן לקחתי את הצלחת אל המטבח וכיסיתי אותה עם ניילון נצמד והנחתי על השיש.
צעדתי לעבר חדרי ונטלתי מהשידת מראה את המסרק שלי והתחלתי להבריש את שיערי שעדיין נשאר רטוב מהמקלחת שעשיתי לפניי חצי שעה.
"לעזאזל עם החיים האלה", מלמלתי בשקט והבטתי על ההשתקפות שלי דרך המראה. באמת רזיתי, אני לא רוצה להיות ההומלסית הצנומה והחיוורת שהייתי. אני רוצה להיראות כמו בן אדם נורמלי.
סיימתי להבריש את שיערי שכבר מגיע עד גבי התחתון שהתחיל לשעמם אותי כבר. חשבתי אולי להסתפר קארה, זה ממש יתאים לי.
צליל הודעה נשמע מהנייד שלי, פתחתי את המסך, זה לירן.
'את חייבת להגיד לי מה הלך אתמול כי אני לא זוכר שום דבר', חייכתי לעצמי, אני מטורפת על לירן. הוא מצחיק אותי כשהוא שיכור.
'בוא אלי, אני אסביר לך בדיוק מה הלך אתמול י'שיכור חמוד',
'דביר אמור לבוא אלי עוד מעט, רוצה לבוא את?'.
'לא יודעת…הוא קשוח מידי'
'הוא תמיד כזה, בואי אל תדאגי'
'בסדר, מתלבשת ובאה'
'מחכה בונבון'. בונבון?מה עובר על הבן אדם.
הנחתי בחזרה את הנייד על השידה וצעדתי לעבר הארון, פתחתי אותו והוצאתי שמלה אדומה קצרצרה וקיצית המתאימה למזג האוויר השרעבי.
התלבשתי ויצאתי מהחדר.
"אני אצל לירן, אני אבוא מאוחר יותר", יידעתי אותם ופתחתי את הדלת.
"רוצה שאסיע אותך אליו?", שושנה קמה מהכיסא וחיכתה לתשובה.
"זה בסדר, אני נוסעת במונית", אמרתי ויקיר פתאום קם מהכיסא.
"אני אקח אותה", אוי לא. רק זה מה שחסר לי עכשיו.
"לא, אני אסע במונית", התעקשתי.
"תחכי לי בחוץ", פקד עלי, חוצפן. נאנחתי ויצאתי מהבית.
***
"אולי תיסע כמו בן אדם ולא כמו עבריין!", צעקתי בזעם. הוא לא התייחס ונשאר רציני. כועס ועצבני.
"את יוצאת איתו?", הוא שאל, הפנתי את מבטי אליו. הוא עצר את הרכב בצד הכביש ודומם מנוע.
"מה נראה לך שאתה עושה?!", צעקתי עליו והוא הספיק לנעול את הדלתות לפני שאנסה לצאת מהרכב. מה שבאמת תכננתי לעשות. שילבתי את ידיי בכעס וחיכיתי שיגיד משהו.
"תעני לי, את יוצאת איתו?",הוא חזר על השאלה, חושב שמגיע לו לדעת הכל. אין לתאר את החוצפה של הבן אדם הזה.
"לא, אבל יש מישהו אחר…חבר שלו. גבר כזה, לא פחדן. יודע מה הוא רוצה מעצמו שאותו אני הולכת לפגוש אצלו", ירקתי את כל השקרים האלו החוצה לעברו. פניו התעקמו ונראו זועפות. הוא הכה עם ידו על ההגה והזכיר לי את הימים שלנו של לפני ארבע שנים. את היקיר העצבני שלא שולט על כעסיו.
"למה את עושה את זה?למה את גורמת לי להתעצבן ולהפוך למפלצת שהייתי פעם?", הוא התנשם בכבדות, הדמעות איימו לרדת והפעלתי את כל המאמצים כדי שלא ירדו ויחשפו את החולשה שלי אליו.
"יקיר…יש לך אישה בבית, אישה בהריון. האישה שאתה הולך לשאת לאישה, למה אתה כל פעם פותח את הסיפור שלנו?", הפעם הדמעות ירדו, הוא ניגב את הדמעות עם אגודלו ורעדתי מהמגע הנעים שלו.
"אני אוהב אותך סול…אני לא יכול להרפות ממך", הוא אמר בקול רועד וליבי החסיר פעימה ממה שאמר לי הרגע.
"אני אשתגע אם אני אראה שגבר אחר יגע בך ויאהב אותך במקומי", הוא הוסיף, כל כך רציתי לקפוץ עליו עכשיו ולהפשיט אותו, לעשות איתו אהבה.
"תפסיק להגיד לי את כל זה…אתה פוגע בי", יבבתי בבכי חלוש. הוא עצם את עיניו ונעל את לסתו וידיו התאגרפו.
הוא התניע שוב את הרכב והחל לנסוע.
אחרי נסיעה של עשר דקות שעברה בשתיקה, הוא עצר את הרכב ושיחרר את הנעילה של הדלתות.
"תודה", הודתי לו ויצאתי מהרכב, הוא נסע, ואני התיישבתי על הספסל על יד ביתו.
בכיתי, הוצאתי את כל המועקה החוצה דרך הבכי המר. כאב לי הלב, כאב לי כל הגוף.
למה החיים שלי לא לצידי?הנה שוב הרצון לסיים אותם, לסיים את הכאב ולשחרר את המטען שמלווה אותי כבר שנים.
"למה את בוכה?", שמעתי קול עמוק ועבה אומר לי מאחוריי גבי.
ניגבתי את דמעותיי הרבות מהפנים וסובבתי את ראשי לאחור. דביר.
הוא עקף את הספסל והתיישב על ידי. הוא פיסק את רגליו והניח את ידיו על ברכיו.
"סתם…עזוב", אמרתי בקול שרעד עדיין מהבכי.
"אף אחד לא בוכה סתם", הוא אמר בטון הקשוח שלו, הביט על האופק ולא בי.
"כן, אני לא כל כך רוצה לדבר על זה, אין טעם", אמרתי, כמעט לחשתי.
"תודה", הוספתי. הוא שתק והמשיך להביט על האופק. ישב על ידי, עד שנרגעתי.
"שנעלה?", שאלתי, הוא קם מהספסל ואני צעדתי אחריו לעבר ביתו של לירן.

__________

פרק גרוע, מצטערת, יש לי קצת מחסום.
כנראה שהפרק הבא יעלה כשאחזור לעצמי.
אני מודה לכן על התגובות מהפרק הקודם!
אוהבת ומעריכה בלי סוף!
אשמח אם מישהי תוכל לעזור לי עם המחסום ואפילו שתציעה רעיונות להמשך הסיפור,תמיד טוב לדעת עוד כיוונים:)


תגובות (22)

הפיצול אישיות של יקיר הורג אותי אמא שיחליט

04/10/2015 11:47

    חחחחח כן, יש לו סיבה טובה לפיצול הזה.
    תודה על התגובה, מעריכה ואוהבת המון!

    04/10/2015 15:18

היי מושלם אבל יקיר מה הקטע שלך יש לך אישה בבית בהיריון אמן היא סתם משקרת והיא לא בהריון חחחח זה היה מושלם אבל אז היא יכולה להיות עם יקיר והיא לא תהיה עם דביר תעשי שהיא תהיה עם דביר הוא גבר גבר חחח ויקיר תתפל בפיצול אישיות שלך כבר חחח אבל אני גם מתה על יקיר חח זה מזכיר לי רומן שיש לו אישה והוא אוהב משהיא אחרת תמשיכי סיפור מושלם הדמיות שלך מושלמים והכתיבה מאלפת מחכה תמשיכי את שלושת הסיפורים שלך והץ

04/10/2015 12:17

    היי תודה רבה לך על המחמאותת והחיזוק. ממש חיממת לי את הלב מקסימה!
    אוהבת ומעריכה המון!

    04/10/2015 15:20

והסיפור החדש פצצה יפה רצח

04/10/2015 12:17

מה??? תגידי את סתומה זה פרק מושלם!!!
לא יודעת מה איתך אבל אני ממש במתח וממש אהבתי את הפרק…
אם את צריכה רעיונות הייתי ממש שמחה לעזור אבל…אני לא חושבת שאני יכולה לעזור לך בזה…כאילו בקושי ביקורת אני יכולה לתת…
בקיצור תתחילי לאהוב את מה שאת רושמת…
יקיר מושלם!! למרות שיש לו אישה בהריון..
ודביר גם נהיה חמוד..!
וסול..מושלמת שלי!!
סורי שאני לא ממש יודעת איך לעזור אבל..רק שתדעי שאני מאוהבת בכתיבה שלך ושאת ילדה ממש כישרונית..(:
אוהבת המון ~מיה~

04/10/2015 13:34

    תודה רבה לך מיה, אני מתה עליך.
    את כזאת מקסימה וממש חיזקת אותי.
    אני מודה לך על המחמאות ואל תצטערי!
    אני מעריכה אותך על זה שהגבת לי ונתת לי מנת חיזוק. אני מעריכה אותך ואוהבת המונים!!!!

    04/10/2015 15:21

רק עכשיו קראתי את הפרקים. יצא ממש יפה ! שונאת את יקיר פשוט שונאת אותו! אהבתי איך שהכנסת עוד דמות-את דביר,הוא ניראה מעניין עם ההתנהגות שלו. ולירן כהרגלו כזה חמוד :) לא צריך את יקיר שייחנק עם הארוסה שלו יעל. תמשיכי זה ממש יפה ואני בטוחה שתמצאי רעיון להמשיך את הסיפור ♡♥

04/10/2015 15:00

    יפה שלי, תודה לך על התגובה והפרגון.
    ממש חיזקת אותי את מדהימה!!!
    אוהבת ומעריכה המונים!!!

    04/10/2015 15:22

ממש לא פרק גרוע יא בעייתית,
אני חושבת שדביר הוא תוספת נחמדה, אבל בתכלס סול ויקיר יותר מידי תקועים אחד על השני כדי שיקרה משהו עם דביר ולכן אני מציעה להעיף את יעל!! יש לי גם אופציה לחיסול אם בא לך אבל סומכת עלייך בכל מקרה, רק שיהיה האפי אנד(;

04/10/2015 15:09

    היי, אני אשמח לשמוע על האופציה לחיסול!
    אני ממש מודה לך, ממש חיזקת אותי כאן כי אני בבעיה.
    אוהבת ומעריכה המונים!
    מחכה שתספרי על האופציה:)

    04/10/2015 15:24

    שלחתי לך למייל(:

    04/10/2015 16:00

פרק ממש יפה מחכה להמשך!

04/10/2015 15:12

    תודה רבה לך!
    אוהבת ומעריכה המונים!

    04/10/2015 15:24

חשבתי שדיברנו על זה…
תפסיקי כבר להגיד פרק גרוע/משעמם/עלוב/נורא וכו׳ כשהפרק פשוט אדיר!!
לגבי המחסום, אני מציעה לך להיות בסביבה של דברים יצירתיים, זאת אומרת לראות טלוויזיה (שזה נקרא יצירה), לשמוע מוזיקה וגם לראות את הקליפים,
גם לקרוא סיפורים באתר..
אני יכולה להמליץ לך על כמה שממש טובים אם את רוצה אז תגידי לי בתגובה הזאת ואני ייכנס עוד מעט כדי לראות עם הגבת.
אגב, גם לי היה מחסום ומה שעזר לי היה דווקא סיפורים על וואן דיירקשן באתר, ההצצה לפסטיגל החדש גם נתנה לי רעיונות ובילוי עם משפחה וחברים (אני יודעת שזה שטותי בטירוף אבל, זאת אני)
מקווה שעזרתי,
אני באמת אוהבת ומעריכה אותך❤️
את מדהימה ותעריכי את עצמך!!
לגבי הפרק… משולם כרגיל:)

04/10/2015 15:24

    רוןן אני פשוט בחסימה רצינית, אפילו מתחרטת שהעלתי את הפרק הזה. את חייבת להבין
    אותי:(
    האמת היא שאני מנסה עם המוזיקה והסרטים, אולי יקח לי זמן לחזור לעצמי.
    אני באמת מודה לך על החיזוק, את מדהימה פשוט מקסימה יפה שליי ואני אוהבת אותך הכי בעולם!
    אשמח שתמליצי לי, מחכה לתגובתך יקרה שלי.
    אוהבת ומעריכה עד אין סוףףף חיים שלי:)

    04/10/2015 15:28

אני כל כך מבינה אותך, אין לך מושג עד כמה!!
הנה כמה סיפורים שאני אישית קראתי ואהבתי מאוד:)—(מומלץ לכולםםםם)

-סיפור ערסים- אביאל ודני
כמו שהבנת זה סיפור ערסים, אבל היא באמת איכותי ובכל פרק יש שיפור והעלילה מעניינת.
למחברת הזאת יש עוד סיפור בשם ״היחידה״ אבל הוא הפסיק באמצע, הייתי ממליצה עליו כי זה באמת סיפור חזק אבל זה באסה להפסיק באמצע.

-אין לאין לברוח
סיפור של המחברת ״שרי״
זה סיפור מרגש מאודד עם סוף קטלני, שתזכרי להרבה זמן..
זה אחד הסיפורים שאני יותר ממליצה שלא תדלגי על אף פרק גם אם נראה לך משעמם למרות שזה לא משעמם.
למחברת הזאת יש עוד כמה סיפורים שלא קראתי אבל נראה לי איכותי..:)

-מכולן אותך ביקשתי
ויש לה עוד כמה סיפורים טובים שאני ממליצה, היא כותבת מושלם

-בשבילך הוא היה ושם הוא נשאר
זה הסיפור שאני הכי אוהבת בעולם כולו!!!
הוא מצחיק ומהמם ומושלם ואני מתה עליו.
הוא מתחיל קצת עצוב ואולי ישעמם אותך אבל אל תפסיקי!!!

-תן לי עוד סיבה לנשום 14+
סתם הוא לא 14+ אבל אני מניחה שיש כמה קטעים שלא מיועדים לגילאי 10
סיפור מאוד מעניין, אני אישית דילגתי על כמה קטעים שפחות לגילי (למרות שאני בת 14)

זהווווו מקווה שעזרתי לך אהובההה שלי
אני יודעת שזה קצת ארוך אבל מאוד השקעתי אז תקראי את כולם!!
דבר ראשון תקרי את ״בשבילך הוא היה ושם הוא נשאר ואז תקראי לפי הסדר שתירצי (בישבילי תקראי אותו ראשון)
אם את יכולה להביא לי את המייל שלך כי את מייל שנתתי באתר שכחתי ואני אז אני אפנה אלייך דרך מייל של חברה שלי אז אני אשמח.

ויש סיפור אחד של וואן דיירקשן לא ידעתי אם תתחברי אבל זה סיפור טוב באמת קוראים לו ״ריקוד חיי״

אוהבת המוןןןןן

04/10/2015 16:34

וואוו אני ממש מודה לך על ההשקעה יפה שלי, את מקסימה חיים שליי באמת. זה לא מובן מאליו!
ושתדעי שקראתי את הסיפור של אנונימית, זה הסיפור הכי מרגד שקראתי כאן באתר ועד היום אני בוכה על שוהם:(
וחלק מהסיפורים שציינת אני קראתי אבל את הסיפור של שרי לא קראתי ואני אקרא בוודאות עכשיו!
אז אני רוצה להודות לך על ההשקעה וההצעות כי זה באמת לא מובן מאליו, את מדהימה יפה שלי ואני אוהבת אותך כל כך!!!
ושתדעי שהיום אני מעלה פרק חדש, ואני מקווה שתאהבי:)
אוהבת אותך הכי הרבה מכולםם ומעריכה עד אין סוף נסיכה שלי!
חג שמחחח❤❤❤❤

04/10/2015 17:03

טוב אז ככה וואייי כמה זמן לא הגבתיי פהה:/ נוויייההה אייישתייייי באמת ליקיר יש פיצול אישיות האמא שלי והיא בכלל לא בהריון היא סתם אמרה את זה נאחווי אני רוצה עוד פרק לפני החג החייאת תמשיכי חייםשלי

04/10/2015 17:08

    חייייים שליייי תודה על התגובההה
    אין עליך!
    אוהבת ומעריכה עד אין סוף אהובה שלייי!

    04/10/2015 17:33

אויייי הפיצול אישיות של יקיר הורגג אותי הפרק יצא מושלםם אז תפסיקי להגיד שלא את חייבת להמשיך דחוף לגבי המחסום כתיבה אל תדאגי זה יעבור אנחנו תומכות בך ונחכה שתמשיכי את הסיפור המושלם הזה

04/10/2015 17:21

    תודהההה יפה שלי, אני כל כך מעריכה אותך על זה שתמיד את מגיבה ותומכת. את מדהימה!!!!
    אוהבת ומעריכה עד אין סוףףףף!!!

    04/10/2015 17:34
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך