טעות או מזל? – פרק 36

נויה^ 04/10/2015 1647 צפיות 22 תגובות

הם פסעו על השטיח הלבן יחדיו לעבר החופה, היכן שישאו אחד את השניה לבעל ואישה. היא לבושה בשמלה לבנה פשוטה שהתאימה בדיוק לגופה והוא בחליפה שחורה שהפכה אותו לגבר שבגרים.
עמדתי בצד, מוחה את הדמעה שכולם בטח חושבים שהיא דמעת אושר, אך היא מרה ומלוחה עטורה בעצב ואכזבה גדולה.
הם הגיעו ליעד, עמדו יחד לצד המשפחה והרב שיקדש אותם ויתן להם ברכה ואני…אני ממשיכה לבכות.
הרב החל בקידושין ואני עמדתי להתעלף.
הייתי כה מרוסקת, הרגשתי שאין לי אוויר.
הוא החליק את הטבעת על האצבע הדקה והארוכה שלה וחיוך רחב נמרח על פניה ואני כבר לא הייתי כאן.
הוא שבר את הכוס והביט עם עיניו השחורות וחיוך התנוסס על פניו.
"לא!", צעקתי מתוך שינה. התרוממתי לישיבה, ידי ניגבה את הזיעה הקרה שנצלה ממצחי עקב החלום המפחיד הזה.
דמעה החלה לזלוג על מורד לחיי, רק לחשוב על יקיר, נשוי ליעל…מחדיר בי פחד ורעד בכל הגוף.
הדלת נפתחה, יקיר נכנס בסערה לחדרי כשהוא עטוף רק במגבת בפלג גופו התחתון ובטנו השרירית הייתה חשופה לגמרי לנגד עיניי. הוא סגר אחריו את הדלת, צעד חעברי כשכולו נוטף מים מהמקלחת שעשה והתיישב על המיטה. הוא סנוור אותי ביופיו, לא יכולתי להוריד את עיניי מהמראה האלוהי שלו.
"מה יש?את בסדר?", הוא שאל, הרגשתי מן מועקה שחנקה את גרוני. רציתי שיחבק אותי, שינשק אותי ויאהב אותי.
"סתם…חלום רע", לחשתי והחזקתי את הבכי בתוכי.
"על מה חלמת?", הוא שאל וליטף את פניי ברוך עם ידו הגדולה שהייתה קרה עכשיו בגלל המקלחת.
"ש…עזוב", נאנחתי והתרחקתי ממנו, נשענתי על גב המיטה ועצמתי את עיניי. לא יכולתי להתמודד איתו כשהוא כמעט יושב עירום על המיטה שלי ועיניי הלילה שלו נועצות בי מבט מבוהל ודואג.
"דברי סול, על מה חלמת?", הוא אמר ברוגע ונצמד אל גופי. העביר בי צמרמורת שרק הוא יכול להעביר בגופי.
"חלמתי ש…שאתה ויעל התחתנתם", חיוך רחב ומרוצה התנוסס על שפתיו האדמדמות והמושלמות. התעצבנתי.
"מה כל כך מצחיק אותך?", הזעפתי פנים. הוא צחקק קלות והעביר את ידו בשיערו השחור שכבר לא קצוץ יותר.
גרם לי לבהות בזה ולנשוך את שפתיי התחתונות בחוזקה.
"את לא רוצה שזה יקרה", הוא חייך שוב ונראה מאושר.
"איך ידעתי שתעוף על עצמך, תירגע. זה רק חלום, תעשו מה שבא לכם", שיקרתי. אל תתחתן איתה, תהיה איתי, שלי.
"לא מאמין לך סול…", הוא ללש בקול צרוד והביט עמוקות בעיניי הירוקות שהתכהו עוד יותר ממה שהן.
"את לא מבינה איזה מאושר אני…לדעת שזה מפריע לך", הוא אמר וקולו הרטיט כל חלק בגופי.
"ומה נעשה עם זה?יקיר אתה עומד להתחתן.עוג פחות משנה יהיה לך ילד או ילדה", הטחתי את האמת שכואבת לשנינו בפניו. חיוכו ירד ונראה שהבין זאת רק עכשיו.
"סעמק סול אני…", הוא החל להגיד…נראה אבוד, אבוד בדיוק כמוני.
"אם אבא שלי היה פה…", הוא השתתק וגמע את רוקו.
"יקיר…הוא תמיד פה, אל תשכח את כל מה שהוא לימד אותך, אני בטוחה שאם תחשוב לעומק אתה תמצא את התשובה", הוא הרים לעברי את מבטו העצוב ונשך את שפתיו התחתונות. הוא התיישב מולי והמגבת איימה כל רגע להתנתק מגופו אחרי כל תזוזה שעשה.
הייתי מבולבלת אך לא הצלחתי לזוז, הוא כבל אותי עם עיניו המשגעות.
"תני לי לחבק אותך, להרגיש אותך בפעם האחרונה", הוא התחנן ואני קפאתי. לא התנגדתי. גופו התמזג עם גופי וידיו עטפו אותי בחמימות נעימה וצמרמורת עברה בגבי עד עורפי, בכל חלק בגופי שכה השתוקק להרגיש אותו.
"אני אוהב אותך סול, אני עושה את כל זה כי אני אוהב אותך", הוא לחש על צווארי והתחלתי להתנשם בכבדות. הקול שלו, המגע שלו כל כולו מטריף אותי.
"גם אני אוהבת אותך יקיר", לחשתי ודמעה זלגה על מורד לחיי והתמוגגה על כתפו הרחבה.
הוא התנתק מהחיבוק והביט בעיניי הדומעות. אצבעו החלה לנגב אותן באיטיות.
"אל תבכי אהובה שלי, הכל יהיה בסדר", הוא ניסה להרגיע אותי, אך שנינו יודעים ששום דבר לא הולך להיות בסדר.
השמיכה שכיסתה את גופי נפלה והייתי לבושה רק בגוזייה. עיניו ירדו לכיוון החזה שלי והוא נשך את שפתיו.
"סעמק…", הוא מלמל לעצמו וקם מהמיטה.
"אני מצטער, לילה טוב", הוא אמר ויצא מהחדר בצעדים מהירים והותיר מאחוריו את ריחו הטבעי הממכר.
"לילה טוב יקיר…", לחשתי לעצמי בעצב וחזרתי לשכב על המיטה. עצמתי את עיניי בתקווה שאצליח להירדם אחרי מה שהיה.
***
"יקיר, אתה יודע שזה החלום שלי!", שמעתי צרחה שהרעידה את אוזניי והעירה אותי משנתי.
פקחתי את עיניי בכבדות והתרוממתי לישיבה.
"הקריירה המזדיינת הזאת יותר חשובה לך מהילד שלנו?", יקיר צרח, לא זוכר שיש כאן אנשים שישנים.
רגע…מה הוא אמר עכשיו?
קמתי במהירות מהמיטה ופתחתי את הדלת של החדר.
"כן, ילד תמיד אפשר לעשות", היא צעקה בחזרה. בום!
שמעתי משהו שהיר נתנפץ.
הוא ממש עצבני, לא ידעתי אם ללכת לשם להרגיע אותו או שעדיף לא להתערב בכלל.
"יעל, אני לא מאמין שאשכרה ביזבזתי עליך את כל השנים המזדיינים האלה", הוא צעק והיא החלה לבכות.
"אתה רוצה להגיד לי שאתה הולך להיפרד ממני?", היא שאלה ובטון נפגע.
"אם את תפילי את הילד שלי יעל…אני לא יודע מה אני אעשה לך", הוא איים ופתאום שתיקה. לעזאזל יקיר…רגע…להפיל את הילד?היא השתגעה?
"אני אעשה מה שבא לי יקיר, אני לא מתכוונת לזרוק את החלום שלי לפח עכשיו", היא התעקשה ואני בעצמי רציתי לזרוק עליה איזה אגרטל כבד שיפתח לך את המחשבה קצת.
"תנסי אותי יעל…אל תתעסקי איתי ועם הילד שלי, רוצחת", "אני לא!"היא התפרצה לדבריו בבכי.
"זה פאקינג החלום שלי", היא בכתה את נשמתה.
"לכי תזדייני את והחלום העוד יותר מזדיין שלך", הוא צעק ויצא מהחדר, לא שם לב שעמדתי וצותתי לכל השיחה שלהם. או שהוא כן שם לב אך זה לא מה שעניין אותו עכשיו.
הוא יצא מהבית, הוא עצבני. לאן הוא הלך?
הפחד השתלט עליי, אני מפחדת שהוא יעשה שטות.
לעזאזל איתך יעל!

אני רוצה להודות לכל מי שעזרה לי עם המחסום והציעה לי רעיונות להמשך!
אתן מדהימות וזה לא מובן מאליו!
אוהבת ומעריכה עד אין סוף!


תגובות (22)

תמשיכי במהירות !!!אני לא מאמינה עליה פשוט ! את חייבת להמשיך עוד היום :)

04/10/2015 17:42

    תודה רבה לך!
    מעריכה ואוהבת עד אין סוף!
    חג שמח:)

    04/10/2015 17:43

פרק מושלם!! תמשיכי!!!

04/10/2015 17:45

    תודה רבה לך!
    מעריכה ואוהבת המונים!

    04/10/2015 18:19

חיימשלי מהממת שלי אהובתי כותבת מוכשרת שלי מושלמת שלי !
כתבתי לך תגובה שלמה ואז היו לי לקוחות ולא הספקתי לשלוח ואז זה נמחק ולא היה לי זמן כי עבדתי….
הפרק הקודם היה מהמם מושלם ותפסיקי לזלזל בכישרון שלך (אל תלמדי מימני!)
חחחח
לירן ודביר משגעים אותה!
כניראה לא מבין שהאחד והיחיד שלה זה יקיר !!!
יעל משוגעת לגמריי היא לא בסדר אבל חלק מימני רוצה שהיא תעשה את זה וחלק אחר לא כי זה באמת לרצוח אבל זה הדבר היחיד שמחבר בינה לבין יקיר ואם היא תעשה את זה לא יהיה כלום שיחבר ביניהם!
איזה חלום הזוי! בחיים לא יתנוסס על הפנים של יקיר חיוך אמיתי מאושר בגלל יעל רק בגלל סול!

היום אני מבטיחה אני יעלה פרק מבטיחה מבטיחה! פשוט כשיש לי זמן פנוי אני מעדיפה לישון כי אני ממש עייפה(אני מסוגלת לישון חצי יום אפילו יותר אם אני באמת עייפה…)
ולא משנה כמה זמן ייקח לי אני יעלה!
אוהבת המון המון ומלא מלא -אושר❤️

04/10/2015 17:52

    האאאאאא מרוב החפירות שכחתי הכי חשוב!
    תמשיכי היום ואני ינסה גם להעלות שניי פרקים….

    04/10/2015 17:53

    אהובתי נדירה שלי יפה שלייי מוכשרת שליייייי
    קודם כל זה בסדר יפה שלייייי
    ואני כל כך מעריכה אותך אהובה שלי, את מדהימה ומקסימה!
    את משקיעה בתגובות שלך וזה לא מובן מאליו בכלל!!!
    אני אוהבת שאת מתייחסת לכל פרט בפרק ובסיפור עצמו, אין עליך בעולם כולו!
    אני רוצה להודות לך ושתדעי שאני מעריכה אותך הכי שבעולם!
    ואני אעלה היום עוד פרק ואני כל כך מאושרת שתעלי שני פרקיםםםם כל כך התגעגעתי לסיפור שלךךךךך יש יש יש עשית לי את החג!!!!!
    אז אני מחכה לפרקים ועכשיו אני מתחילה לעבוד על הפרק הבא שלי:)
    אוהבת אותך הכי שבעולם יפה שליי שיהיה לך חג שמחחחחח❤❤❤❤❤❤

    04/10/2015 18:23

תמשיכי את חייבת לעלות עוד פרק דחוףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!1

04/10/2015 18:04

    תודה רבה לך על התגובה!
    אוהבת ומעריכה המוניםםם!!!
    חג שמח:)

    04/10/2015 18:23

ווןאווןאאווואאייי סעמק עם יעלה שתעוף כבר יאלה שסוולל ויקיר היו ביחד ישששששששששש יאחה תמשיכי מוצאי חג אוהבתאותך #חגשמייח

04/10/2015 18:10

    יפה שלייי כיף לראות תגובה ממך!
    אז תודה לך!
    אוהבת ומעריכה עד אין סוף:)
    חג שמחחח אהובתיי❤

    04/10/2015 18:25

תעשי עוד פרק היום פליזזזז תודה עשית את יעל זוכה כי תכלס זה מה שהיא תמשיכי מתה על הסיפור המושלם הזה

04/10/2015 18:11

    יפתי!תודה רבה לך על התגובה!!!
    אוהבת ומעריכה עד אין סוף, חג שמח!!!!

    04/10/2015 18:25

וואוו איזה פרק מהמם!!!

רק אני אוהבת את הקטעים האלה שהוא מסתכל עלייה ורוצה אותה ואז אומר סעמק?
זה פשוט מעלה לי חיוך לא יודעת למה :)

תמשיכי!! ♥

04/10/2015 18:39

אני מתה על הקטעים האלה!!!
תודה רבה לך על התגובה, מדהימה!
אוהבת אותך ומעריכה בלי סוף!
חג שמח❤❤❤

04/10/2015 18:51

אין לי מילים.. יעל הזו… תמשיכי דחוף

04/10/2015 19:03

נוי אני חייבת את עזרה שלך פליז תעני לי במייל זה חשוב!

04/10/2015 19:24

יש הם נפרדו!!! תעלי היום עוד פרק בקשה!!

04/10/2015 19:36

    אילה פרק יותר מאוחר:)
    תודה רבה לך יפתי!
    אוהבת ומעריכה עד אין סוף!!!

    04/10/2015 21:12

קודם כל אני רוצה להבהיר לך שהפרק הזה כמו כל הפרקים האחרים מושלם.
שום דבר לא יכול להיות משעמם או עלוב כשאת כותבת אותו.
את כותבת מדהימה,נכנסתי לסיפור שלך חזק,ממש ככה.
תעיפי את דביר ויעל,הם כל כך לא מעניינים אותי שילכו לעזאזל.
רק סול ויקיר האהובים שלי,אני מטורפת עליהם.
אני יכולה את יקיר לעצמי או שאת לא מוכנה לוותר עליו?חחח סתם.
תמשיכי מהר!!:)

04/10/2015 21:03

    וואו, ממש ריגשת אותי וחיזקת המון!
    את מדהימה, מקסימה ואני אוהבת אותך עד אין סוף!!!!
    ויקיר…נראה בהמשך חחחחח גם אני רוצה אותוווו!
    מעריכה בלי סוףף ושיהיה חג שמחחל

    04/10/2015 21:15

תמשיכי

04/10/2015 21:57
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך