ידידות מופלאה- פרק 1.

02/08/2014 1389 צפיות 2 תגובות

אני רצתי ובכיתי ללא הפסקה ולא העזתי להסתכל לאחור, אני לא האמנתי שזה קרה,בחיים לא חשבתי שדבר כזה יכול לקרות לי, אבל זה קרה, המחשבה על זה העסיקה אותי רבות, הסתכלתי בפעם הראשונה אני רואה שהוא לא נמצא אחריי והחלטתי להתיישב בספסל שנמצא ליד גינת ילדים מוזנחת שלא בא אליה ילד אחד בשנים האחרונות, לפתע נער עם שיער שטני,עיניים ירוקות ומבט מהפנט שאל אותי למה אני בוכה, שתקתי, לא יכלתי לדבר מרוב הבכי וגם בגלל המבט המהפנט שלו, הוא אמר לי שאני לא צריכה לפחד ושהוא ראה שאני עצובה ושבגלל זה הוא בא, משום מה הרגשתי פתיחות איתו, פשוט הרגשתי שאני פשוט יכולה לספר לו הכל.
"אז קודם כל קוראים לי שני ואני בוכה בגלל שחבר שלי בגד בי, ראיתי אותו ממש אל מול העיניים מתנשק עם מישהי אחרת הוא נראה כל כך מאושר איתה, החלטתי לצאת משם טרקתי את הדלת ואז הוא רץ אחרי וצעק " זה לא מה שאת חושבת" ולא הייתי מוכנה לשמוע, אני לא מאמינה עליו" הוא ראה שאני עדיין ממשיכה לבכות הוא הוציא טישו מהתיק שלו,ניגב לי את הדמעות ואמר לי: "את לא צריכה לבכות בגללו, אני לא יודע מה הסיפור ביניכם, אבל מה שאני כן יודע שבגידה זה לחלשים ואגואיסטים ואני לא סובל כאלה, אל תבכי בגללו, בבקשה, כואב לי לראות אותך ככה."
הסתכלנו אחד על השנייה בעיניים,והפסקתי לבכות, המחשבה שזה יכאב לו לראות אותי ככה גרמה לי להפסיק לבכות,שמתי את הראש שלי על הברכיים שלו ופשוט שתקנו ביחד למשך שעה ולא רציתי באותו רגע שזה ייגמר.


תגובות (2)

גאד זה מושלם!!!!

02/08/2014 06:48

את כותבת מושלם!!
מחכה לפרק הבא^^

06/08/2014 11:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך