Roni5672
מקווה שאהבתם אשמח לביקורות ולשמוע מה דעתכם

יהי אור בזמן פרק 2

Roni5672 04/06/2014 718 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם אשמח לביקורות ולשמוע מה דעתכם

פרק 2:
אחרי שאמא של אור סיפרה לה אור היתה בהלם מוחלט היא פשוט לא האמינה שהחיים שלה בסכנה …
היא עלתה לחדרה התלבשה התקשרה לספיר ואמרה ספיר אני חייבת להיפגש איתך , אין בעיה מאמי בואי אלי אני מחקה אמרה ספיר , אור הגיעה ורצה ישר לחבק את ספיר וספיר במבט מבוהל שאלה מה קרה? למה את ככה? אור סיפרה שלה הכול ואמרה ספיר החיים שלי בסכנה, ספיר אור צעקה מה קרה שאלה ספיר , האיש אמרה אור , איזה איש שאלה ספיר , הזקן שצעק יהיה אור הזמן ושהחיים שלי ישתנו לרע ובסוף לטוב אמרה אור, נכון הזקן! הבינה ספיר ושאלה את אור מה תעשי עכשיו ? לא יודעת ענתה ספיר , לבינתים נראלי שאת צריכה עידוד לשופינג שאלה ספיר, בטח ענתה אור…
הם הלכו לקניון הקרוב לביתם קנו מלא דברים ובמיוחד בגדים יצאו מהקניון והלכו לפארק לשבת בפארק קמט עים גלידה ולנקות את הראש , גלידה אחת וניל וגלידה אחת שוקו ביקשו מהמוכר גלידה , אור אכלה את הגלידה האהובה עליה שהיא וניל וספיר שוקו , הם חזרו הביתה היה כבר מאוחר חשוך יאלה ביוש ספיר תודה לך על הכול ממש הודדת אותי אמרה אור , אין על מה את החברה הכי טובה שלי הכול בישבילך אמרה ספיר , תודה גם אני פה בישבילך תמיד ! אמרה אור והמשיכה לדרכה …
פטעום היא נטקלת שוב באיש הזקן הזה באותו המקום ובאותו השעה והוא התחיל להגיד …


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך