אוקיי אז אדל היא די הטיפוס הקר את מי יותר אהבתן : שי ? או אולי את רוי ? שיהיה לכן אחלה של לג בעומר , תהנו ותנצלו עוד מעט בגרויות .. לילה טוב בנות אוהבת ליהי !

ילדה קשוחה -פרק שני

05/05/2015 1658 צפיות תגובה אחת
אוקיי אז אדל היא די הטיפוס הקר את מי יותר אהבתן : שי ? או אולי את רוי ? שיהיה לכן אחלה של לג בעומר , תהנו ותנצלו עוד מעט בגרויות .. לילה טוב בנות אוהבת ליהי !

דולב סוף סוף ירד והחיוך של מעיין עלה , הוא לבש ג'ינס שחור משופשף וחולצה מכופתרת בצבע ורוד בייבי כשיערו מבולגן בצורה מדהימה וכמו תמיד את הבושם שלו יכלתי להריח מקילומטר . הוא בחן אותי ונאנח ואז בחן את מעיין וחיוכו עלה , היא לבשה חצאית פעמון לבנה וחולצת בטן שפתוחה בגב בצבע צהוב בננה עם נעלי עקב שחורות ויפות ומאופרת בצורה עדינה – אייליינר מסקרה סומק ואודם ורדרד , וכמובן הבושם המתוק שלה שעושה חשק להיות קרוב אלייה . אני אוהבת את מעיין היא היחידה שמשאירה אותי שפויה בעולם הזה , העוגן שלי . היא הגיעה לבית ספר שלי בכיתה יא וברגע שראיתי שהיא דומה לי באופי ישר התחברנו , היא גם הייתה סוג של חננה איתי למעשה אפילו פגשתי בה בראשונה בקורס מתמטיקה למתקדמים שהיה בבית ספר . אומנם עכשיו שאני כבר די שונה ממה שהייתי בתיכון אבל אנחנו עדיין החברות הכי טובות ולפעמים אני מוציאה אותה איתי . כמובן שהיא התקדמה בחיים יותר ממני , היא חתמה קבע בצבא בחיל האויר ואני , אני סתם ברמנית עצלנית ויתומה .
"טוב אולי נזוז לפני שאתה מפשיט אותה במבט ?" שאלתי את דולב והוצאתי את שניהם מהבהייה אחד בשנייה , מעיין הסמיקה ודולב נתן לי מבט מאיים שגרם לי לצחוק .
"טוב בנות אז החוקים הם כאלה , להיות זמינות בפלאפונים , לא לשתות יותר מידי כן אני מדבר אלייך אדל , ולא לזרום עם בנים לא באלי מכות הלילה" חייכתי אליו והנהנתי ומעיין חיייכה חיוך ביישני . וכולנו יצאנו .
כשהגענו למועדון דולב נתן חיבוק לאביב שקיבל אותנו וכמובן שאני הלכתי להגיד שלום ליקיר הברמן , המחליף שלי ולקובי הדיג'יי ולאחר מכן כשחזרתי דולב קרא לי
"אדל תכירי זה רוי וזה אליאב" חייכתי ונתתי לשניהם חיבוק . אליאב היה נראה טוב . שיער שחור בתספורת מארינס עיניים חומות בהירות שרירי עם זיפים טייפקאסט של כל אחת . אבל רוי וואו היה לו שיער חום כהה בתספורת מארינס , עיניים ירוקות בורקות היו לו זיפים וקו לסת הוא היה שרירי מאוד אפילו והיו לו שפתייים בשרניות כאלה שבאלך לנשק ולא לעזוב
"אז אני מבין שאתם משפחה של יפים אה דולב ? חבל שתה יצאת כזה מכוער" רוי אמר ולא הוריד את מבטו ממני , הסמקתי אליו . רגע מה ? ממתי אני מסמיקה , לא ידעתי שיש דבר כזה אצלי .
אחרי כמה דקות יקיר בא עם מגש שעליו 5 שוטים של טקילה 3 בירות ו5 כוסות של וודקה עם רדבול . כולנו הרמנו את הכוסות של השוטים "לחיי תיאלנד" אמרו רוי ואליאב "לחיי התחלה חדשה" דולב אמרה וחייך למעיין והורדנו את השוט , נתתי לנוזל החמים והחריף לרדת במורד גרוני ולתת לצמרמורות לעבור בגופי . לקחתי את הכוס וודקה שלי ואת מעיין והלכנו לרקוד .
מעיין כבר הייתה די שיכורה והריקוד שלנו היה צמוד וסקסי למידי , אהבתי את התחושה שרוי מסתכל עליי , רגע מה ? לא לא לא הוא בסך הכל חתיך , הוא בטח גם טוב במיטה . רגע על מה לעזאזל אני חושבת . כשכבר התחלתי להתעייף חזרתי למקום שלנו כשאני רואה את דולב קם לכיוון הרחבה , לכיוון של מעיין . הם רקדו צמוד ריקוד סקסי מאוד שאני לא אתפלה שעמד לו . הלכתי לכיוון הבר כשראיתי שדקל מתנשק עם איזו ברונטית ורוי רוקד ברחבה עם איזה זונה מחומצנת . במשך כמה דקות שבהן אני קוראת ליקיר שיביא לי משהו לשתות , נשבר לי ונכנסתי לתוך הבר .
מזגתי לעצמי שוט ושנייה לפני ששתיתי אותו שמעתי קול מאחורי "את הולכת לשתות את זה לבד ?" הסתובבתי ועמד מולי בחור די נאה , עיניים כחולות שיער ארוך שחור אסוף בקוקס זיפים מעטרים את לחייו והוא היה גם די שרירי . הסתכלתי עליו בחיוך אחרי שבחנתי אותו ועשיתי לו גם שוט "לחייך יפיופה" חייכתי ושנינו שתינו את השוט במהירות .
"טוב אז כמה אני חייב לך על השוט ?" הוא שאל אחרי שאמר לי שקוראים לו שי ואני אמרתי לו את שמי .
הסתכלתי מסביב וראיתי שיקיר עדיין עסוק בלפלרטט , רוי עם הבלונדה דקל כבר הלך עם השחורדינים לשירותים ומעיין ודולב עדיין רוקדים , "על חשבון הבית" אמרתי לו בחיוך ויצאתי מהבר "לאן את הולכת ?" הוא קרא מאחורי "לרקוד" חייכתי ודחפתי בין האנשים התחלתי לרקוד כיאלו אין אף אחד איתי כאן , אחרי מספר שניות הרגשתי ידיים נכרכות סביב מותני ומצמידות אותי לא ייחסתי לזה הרבה משמעות אז פשוט זרמתי . רקדתי איתו די צמיד שהרגשתי את החום מכה בי , מעניין אם הוא נראה טוב . הסתובבתי אליו ואפשר לומר שלא הייתי מופתעת שזה שי חייכתי אליו ומבלי לחשוב פעמיים נישקתי אותו , הוא לא היסס ומיד דחף את לשונו לפי והרגשתי איך הוא מצמיד אותי אליו ואני כבר נהיית רטובה מכמה שהוא עושה לי את זה .
בבוקר קמתי בחדר מוזר , לא שלי . הוא היה גדול מידי בשביל להיות החדר שלי .
"או יופי התעוררת" שמעתי קול מאחורי כשקמתי למצב ישיבה הסתובבתי וזה היה שי . לפתע היו לי הבזקים מאתמול בערב איך גררתי אותו מהמועדון החוצה , כשהגענו אליו לדירה , האופן הסקסי והפראי בו עשינו סקס . חייכתי אליו ושתיתי מהקפה שהכין לי . נכנסתי למקלחת ולבשתי חזרה את בגדי וביקשתי ממנו להחזיר אותי הביתה . הוא הוריד אותי בביתי , נתתי לו את המספר שלי ואמרתי לו שנהיה בקשר .
כשנכנסתי הביתה לא הופתעתי לגלות שהבית ריק . שיר בבית ספר נועם בגן ונעמי ובעלה יוסי בעבודה . עליתי לקומה העליונה , אל החדר שלי .. אך לפתע יצא דולב מחדרו .
"מתי הגעת , לאן נעלמת את יודעת איך דאגתי לך ? למה הבאתי לך אייפון אם את לא עונה לי ?" גיחחתי אליו "ממתי אתה שואל הרבה שאלות ? היה לי סקס מזדמן אז הלכתי" אמרתי לו והתקדמתי צעד , לפתע מעיין הציצה מהחדר של דולב "כמעט כמו שלך היה" אמרתי לו וצחקתי בזמן שאני מתקדמת לחדרי . כשנכנסתי לחדר הדבר הראשון שעשיתי היה להוריד את הבגדים מעליי "את נראית אפילו סקסית יותר ככה" שמעתי קול מאחורי אז הסתובבתי וצעקה חמקה מפי . "מה אתה עושה כאן מטורף ? הבהלת אותי !" צרחתי על רוי ששכב במיטתי על בטנו ללא חולצה ומביט בי . הוא צחק "אתמול הייתי מחוק אז דולב הביא אותי לפה ואת לא ישנת כאן אז אני ישנתי כאן , ועכשיו ברשותך אני נכנס למקלחת" הוא הסביר וקם למקלחת , מגלה אליי את גופו החשוף כשהוא לבוש בבוקסר בלבד ואני יכולה לראות בברירות את זקפת הבוקר שלו . שמתי עליי חולצה של דולב עוד כשהוא היה בצבא ונשכבתי על המיטה , לעזאזל היה בה את הריח שלו , הריח של רוי .


תגובות (1)

את רוי, את כותבת מדהים!

01/06/2015 01:55
11 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך