ללי♡
אז מה אתן אומרות על הסייפור? אני ממש אשתדל להעלות מחר פרק, אוהבת את כולכן ואל תשכחו להגיב!!

'יש בך מה שאין לאף אחת אחרת..'- פרק אחד

ללי♡ 29/05/2015 1144 צפיות 5 תגובות
אז מה אתן אומרות על הסייפור? אני ממש אשתדל להעלות מחר פרק, אוהבת את כולכן ואל תשכחו להגיב!!

הרגשתי שליבי מתנפץ, הדמעות חנקו את גרוני הרגשתי כאילו כל העולם קורס מעליי.
ואני? קורסת ביחד איתו. הייתי כל כך פגועה הרגשתי נוראי.
הרגשתי מבולבלת וחסרת אונים.

אז ככה הכל התחיל…
קוראים לי מאי, בת 15 מנתניה.
אני ילדה ביישנית ושקטה, אבל יש רגעים שאני הילדה הכי משוגעת ומצחיקה שתכירו!
אני נפתחת דיי לאט לאנשים, ולוקח זמן בשביל לרכוש את האמון שלי.
ומי שרוכש מהר, כנראה שבאמת סמכתי עליו ונתתי לו את האפשרות להיכנס ולחדור ללב שלי.
~
היום יום שישי, השעון מראה 16:00 הייתי בטלפון כהרגלי, ואז תוך כדי מחשבות שרצות בתוך ראשי נזכרתי שהיום בחמש יש מסיבה לשירי!!
אז שירי, החברה הכי טובה שלי קטנטונת עם נמשים ושיער שחור חזק. היא אחת שאומרת מה שבראש שלה בלי לחשבן לאחרים. היא משוגעת וזורמת וכיפית ומצחיקה! בקיצור כיף להיות איתה.
הנחתי את האייפון הלבן שלי בטעינה, והתקדמתי לכיוון המקלחת, פשטתי את בגדיי והתקלחתי נתתי למים החמים לחמם את גופי ולגרום לי להירגע.
אחרי כמה דקות יצאתי, עטפתי את עצמי במגבת ואת שיערי בעוד מגבת יותר קטנה.
הלכתי לעבר הארון בגדים הגדול שלי. והתלבטתי מה ללבוש, בסופו של דבר החלטתי ללבוש שמלה שחורה שכולה תחרה שמגיע לי קצת לפני הברך, וג'קט גינס כי זה הסטייל שלי.
ביחד עם השמלה והג'קט שילבתי נעלי עקב כסופות עם נצנצים.
ניגשתי לשידת האיפור שלי והתאפרתי בצורה שאני אוהבת.
אחרי כל זה סימסתי לידיד שלי אופק, שיבוא לאסוף אותי. אין ממש מה להסביר עליו, פשוט ילד גבוה שיער שחור תספורת מארינס ועיניים חומות. אבל האמת? שהוא לא ערס כמו שהוא נראה הוא ילד רגיל זורם שותה אבל לא ערס בכלל.
שמעתי צפירה נשמעת מבחוץ יצאתי לבחוץ ונזהרתי עם העקבים, ראיתי אותו שם נשען על האוטו ורצתי לעברו וחיבקתי אותו חיבוק דוב. הוא סיבב אותי בעזרת ידו וחייכתי חיוך מסמיק.
"הופהה" הוא שרק.
"כן.." אמרתי וצחקקתי.
"וואי יפה שלי למה השקעת ככה בשבילי? איזה כבוד!" קרץ לי ועל שפתיו היה חיוך מתגאה.
"בטח רק בשבילך!" אמרתי לו בציניות וצחקתי.
אני חושבת שהוא לא הבין שדיברתי בציניות, אבל זרמתי איתו.
הוא פתח לי את הדלת של המכונית ונכנסתי. נכנס גם הוא והתחיל לנסוע למסיבה של שירי.
התרגשתי בשבילה כל כך. ואני גם יודעת כמה היא חיכתה לזה!
אחרי כמה זמן של נסיעה סוף סוף הגענו, זה היה בבית של שירי.
הבית שלה היה מפוצץ באנשים שאני אפילו לא מכירה. התחלתי לרקוד עם אנשים חלק שאני מכירה וחלק לא, החלטתי ללכת לבר ולקחת לי כוסית קטנה. כי מי ישמע בסה"כ מסיבה לא? אני לא כל כך אוהבת אלכוהול אז זו הייתה הכוס הראשונה ואחרונה שלי להערב.
רציתי להגיע למרכז הרחבה ונתקלתי במישהו, ההדף היה חזק ועפתי אחורה על הרצפה. זה היה כואב אבל מהכוסית הקטנה ששתיתי התחלתי פשוט לצחוק. הוא לא הבין מה יש לי. כל האנשים ברחבה הסתכלו עליי. זו הייתה פאדיחה ממש גדולה והוא פשוט הרים אותי וחסך לי השפלה ממש גדולה. בהתחלה התנגדתי לו כי לא הבנתי מה הוא רוצה ממני.
אבל אז פשוט נכנעתי לו ושמתי את הראש שלי על הכתף שלו.
המגע שלו היה כל כך נעים וממכר, שלא רציתי לעזוב אותו לעולם.
אחרי שעלה במדרגות הוא נכנס לחדר אורחים, והניח אותי במיטה שם.
פקחתי את העיניים ובחנתי אותו, הוא היה חתיך אי אפשר להגיד שלא. שיפשפתי את הראש שלי מהמכה שקיבלתי.
"כואב לך?" התחיל את השיחה, ואמר עם חיוך מתנצל ותמים.
"כן אני בסדר." אמרתי ותוך כדי הסמקתי.
הרגשתי שהראש שלי מתפוצץ ושהבטן שלי מתפוצצת,
הרגשתי שכל הקיא שלי עולה למעלה ורוצה לפרוץ אבל עצרתי אתזה ורצתי לשירותים. הוא הלך אחריי. התחלתי להקיא והוא בא מאחורי והחזיק לי את השיער. שטפתי את הפנים והפה וחזרנו לחדר ישבתי על המיטה ושאלתי "אז מי אתה, למה אני לא מכירה אותך?"
"אני אוהד, ידיד טוב של שירי ואת?" ענה לי וחיוך גדול נפרס על הפנים שלו. ורק אז קלטתי כמה השיניים שלו ישרות ולבנות. והמחשבה הזאת גרמה לי לצחקק.
"אני מאי, החברה הכי טובה של שירי." אמרתי לו בחיוך של ניצחון.
"מממ.." מילמל בחיוך ערמומי.
הוא ישב קרוב אליי, אז הרשתי לעצמי לשים את ראשי עליי ולהתחבק איתו חיבוק צדדי כזה.
הוא זרם איתי,
אחרי כמה דקות הרגשתי שאני ממש עייפה אז קמתי מהמיטה, הייתה לי סחרחורת מטורפת וסוג של נפלתי על הריצפה. הוא נבהל. הוא הרים אותי כמו נסיכה והחזקתי את העקבים שלי ביד, לפני שהוא יצא מהדלת אמרתי לו להוריד אותי ולהחזיק לי ביד כי אני צריכה לדבר עם אופק, חיפשתי אותו וראיתי אותו ברחבה רוקד עם כמה בנות משכתי אותו מחוץ לכל הריקודים.
ישר כשהוא ראה את אוהד ראו שהוא התעצבן.
"מי אתה?!" הוא ישר צעק על אוהד.
אוהד רצה לענות לו אבל עצרתי אותו. "תירגע זה אוהד שנתקלתי פה ואז קיבלתי מכה בראש והוא עזר לי ממש." אמרתי והרגשתי שהסחרחורת שוב מתחילה, החזקתי בראש שלי
"את בסדר?" שאל מודאג.
"כן אני בסדר." אמרתי.
"תקשיב אני רוצה ללכת הביתה אני עייפה, אוהד לוקח אותי אז תודה על הכל ונדבר כבר מחר, ביי." אמרתי לו ונישקתי אותו ליד השפתיים נשיקה קטנה. בכל זאת חבר שלי מכיתה ד'…
הפרצוף של אוהד התחיל להאדים מכעס והוא עד שנייה רצה לתת אגרוף לאופק ואפילו לא הבנתי למה. אז פשוט לקחתי את היד שלו, ויצאנו לבחוץ, ופשוט נתתי לו חיבוק חזק.
ורק אז הבנתי כמה התגעגעתי למגע שלו.
החזקנו ידיים והלכנו למכונית שלו, נכנסו… ואז הגענו לבית שלי, הייתי כל כך ישנונית שלא היה לי כוח לקום בכלל מהכיסא של האוטו אז הושטתי לו את הידיים שלי והוא הרים אותי שק קמח וכל הדרך שמתי את הראש על הגב שלו וצחקתי תוך כדי.
הוא הניח אותי על המיטה שלי ואני ניסיתי להירדם, הוא ישב לידיי וליטף לי את השיער. יש לי מיטה זוגית אז כבר אמרתי לו לישון בצד השני.
הוא ישן דיי רחוק ממני בשביל לא לגרום לי להרגיש לא בנוח.
ואז לאט לאט נרדמתי…


תגובות (5)

את כותבת מהמם! מחכה להמשך ;) 3>

29/05/2015 20:43

תמשיכיייי

30/05/2015 09:05

אומייגדדד תאומי זה כזה מושלםםם
אוהד ומאי כאלה חמודים;)
אני חייבבת לקרוא תהמשךךך
תמשיכייי דחוףףף
אוהבת המוניםם❤

30/05/2015 10:05

תמשיכי ממש יפה :)

30/05/2015 13:46

אהבתי ממש את הפרק! אמשיך לעקוב:)

09/06/2015 14:47
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך