Make a wish
אשמח לתגובות. מקווה שתאהבו(:

יש לאן לברוח: פרק 3

Make a wish 30/07/2015 725 צפיות אין תגובות
אשמח לתגובות. מקווה שתאהבו(:

פתחתי עם המנעול את הדירה שלי. שלי ושל כריס. בדיוק חזרתי מהעבודה, עייפה מתה. רוצה רק מקלחת טובה ולישון יומיים.
באתי להדליק את האור שבסלון אבל הבחנתי בנר אחד בודד על הריצפה. התקרבתי אליו וראית מכיוון המסדרון עוד נר. עוד שורת נרות.
התקדמתי לאט בשביל הנרות המסומן הזה, שביל מסומן לחדר שלי.
פתחתי את הדלת, כל החדר היה נרות בכל מקום.
״חיכיתי לך.״ קפצתי במקום מבהלה. סבבתי את ראשי לאחור.
שיט. טיילור. שכחתי שהוא צריך לבוא.
״התגעגעתי אלייך,״ הוא אמר והתקרב אליי. ״חשבתי עלייך כל היום.״ שפתיו ריפרפו על שפתיי. עצמתי עיניים ונתתי לו לנשק אותי.
את האמת?
אין לי כוח.
אני יודעת שהוא בא בגלל המקרה בבוקר, בטח חושב שאני עדיין כועסת -שזה נכון אגב- אבל דאמט, נרות בחדר שלי וסקס לא יגרום לי להרגיש טוב.
במיוחד שאני עייפה. אני רק יותר עצבנית.
״טיילור,״ עצרתי אותו שהוא בא להוריד לי את החולצה. ״אני עייפה. אני רק רוצה לישון.״
״אה.״ הוא אמר ביובש והתרחק ממני במהירות. ״טוב אני זז.״ אמר ולקח את הג'קט שלו מהכיסא בחדר שלי.
ידעתי, הוא לא יקבל סקס- הוא ילך.
״לילה טוב.״ אמרתי והובלתי אותו ליציאה.
״לילה טוב.״ אמר ויצא מהדלת במהירות. בלי נשיקה, חיבוק, ליטוף משהו.
בימים אחרים הייתי מתעצבנת, אבל עכשיו, אני עייפה מידי.

קמתי לעוד יום קיצי, ארוך ומתיש. בקיצור, עוד יום עבודה.
שמעתי קולות מהטלויזיה בסלון. אמ טי וי. מי שם שירים בבוקר?
קמתי מהמיטה ויצאתי לסלון, ראיתי את כריס קופץ על הספה ושר.
״מישהו קם שמח.״ אמרתי וצחקתי על הריקוד המוזר שהוא עשה.
הוא הסתובב להסתכל אחורה בבהלה ונפל על הריצפה, מה שגרם לי לצחוק יותר.
״כריס, המלצה שלי בתור אחות, אל תרקוד על הבוקר בסלון.״ אמרתי וקרצתי לו.
״קים, המלצה שלי בתור אח, תעופי להתארגן מהר כי ישלך עוד חצי שעה עבודה.״ הוא חיכה אותי.
רגע מה? פאק.
טסתי מהר לשירותים וצחצחתי שיניים. שמתי במהירות מכנס גינס שחור, חולצה של הבית קפה שאני עובדת בו וסנדלים.
״לא שתית קפה.״ כריס הזכיר לי כשלקחתי את המפתחות מהשולחן ומהרתי לדלת.
חטפתי את הכוס קפה שלו מהיד ועפתי לדלת. ״תודה, אח.״

נכנסתי לבית קפה, אחרי שחניתי את הרכב בצורה די מפחידה וכמעט דרסתי שני ילדים וזקנה. לא יום טוב במיוחד.
״היי, קים.״ ונסה, שותפה לעבודה וחברה די טובה שלי, אמרה כשנכנסתי לבית קפה.
״היי, ונס.״ אמרתי ושמתי את הסינר של הבית קפה עליי.
״מה איתך?״ שאלה תוך כדי שהיא מכינה אספרסו ללקוח אחד. בדיוק כשבאתי לענות צילצל לי הטלפון. סימנתי לה ׳שנייה׳ עם היד ועניתי לשיחה.
״היי, קים.״ זה היה טיילור. אולי הוא בא להתנצל על אתמול.
״היי.״ השבתי.
״תקשיבי, אני צריך לדבר איתך היום.״ הוא אמר רציני. וואו, הוא מתכוון להשקיע בהתנצלות שלו?
״אוקיי, מתי?״
״בואי בהפסקת הצהוריים שלך.״ למה אני צריכה לבוא? אה נכון, אסור שידעו שיש לו חברה.
גילגלתי עיניים. ״לאן?״
״לבית שלך.״
״אוקיי.״ אמרתי ונתקתי את השיחה.
אני מקווה בשבילו שהוא הולך ממש להתנצל.

חניתי את הרכב בחנייה של הבניין שלנו. נכנסתי לבנין והזמנתי את המעלית. טוב, אני חייבת לעשות את זה זריז. עוד ארבעים דקות נגמרת לי ההפסקה.
״היי.״ טיילור אמר שנכנסתי לבית. הור ישב בסלון ליד כריס.
״היי.״ החזרתי ונתתי לו נשיקה קטנה בפה.
״טוב, אני אשאיר אותכם לבד.״ כריס אמר ויצא מהבית.
״אז, על מה רצית לדבר?״ שאלתי את טיילור בדיוק כשכריס יצא והתיישבתי לידו.
״אוקיי. אהממ.. כל האלה שאחראים על שיווק שלי וכל זה, החליטו שיהיה לי חברה.״
״אה, נו יופי זה מעולה.״ אמרתי וחיבקתי אותו. ״ככה נוכל לצאת בגלוי ואני לא אצטרך לבוא עד לפה בהפסקה שלי בשביל שנדבר.״ צחקקתי. אבל המבט שלו עדיין היה אטום.
״זהו, זה הקטע.״ בוא גירד בעורפו ועצר לרגע . ״הם רוצים שתהיה לי חברה דוגמנית, בטח את מכירה אותה, גסיקה הרבר.״ הוא אמר והסתכל עליי.
״זה אומר שאנחנו נפרדים?״ שאלתי. עדיין המומה קצת ומנסה לעקל, שהזוגמנית הזונזונת הזאת הולכת להיות חברה של חבר שלי ולהדבק אליו כל היום.
״לא, פשוט.. רציתי להגיד לך את זה לפני שתראי בחדשות.״ טיילור התקרב אליי קצת בספה וחיבק אותי. ״אני אוהבת אותך, את יודעת.״
לא, אני לא כלכך יודעת.
״למה לא אמרת אז עליי?״
״לא יכלתי..״ ענה, מגמגם קצת.
״למה?״
״כי אני לא רוצה להתנגד להם, את מבינה?״ הו, בטח, לא רוצה להתנגד שצהיה לך חברה דוגמנית. ברור.
״מבינה.״ אמרתי ביובש ויצאתי מהבית. הזמנתי את המעלית ונכנסתי לתוכה.
״קים.״טיילור בא אחריי אבל המעלית כבר נסגרה. השענתי את ראשי על קיר המעלית, ורק אז נתתי לדמעה אחת לצאת מעיניי.
ידעתי שהתוכנית הזאת תהרוס הכל.
יצאתי מהבניין לכיוון הפארק. ישבתי על ספסל בפארק, ליד מישהו.
ניגבתי עם היד את הדמעה שהייתי לי בעין, כנראה הבחור שישב לידי שם לב. ״רוצה סיגריה?״ שאל. הנהנתי.
אף פעם לא עישנתי בחיים שלי. זה נראה לי זמן טוב לנסות.
לקחתי טת הסגרייה מבין אצבעותי ותחבתי לפי.
שאפתי והוצאתי את העשן מהפה שלי.
אח, הרגשה כלכך טובה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך