יש מקום בלב? פרק 3

30/07/2013 1070 צפיות 9 תגובות

"יש סיכוי כזה אבל את מבינה שלא יכולנו לקחת את הסיכון שיפגעו בך תאמיני לי שזה היה קשה לכולנו" הוא אמר לי וקירב אותי אליו, "אבל למה לא באתם לבקר, בקושי התקשרתם, אתה לא מבין בכלל מה עבר עליי ב4 שנים המסריחות האלה" אמרתי לו בעצבים, "פחדנו שיראו שאת בקשר איתנו" הוא אמר לי, "ורגע עכשיו זה בטוח? כאילו איך אני אדע שהם לא מתכננים להרוג אותי? "שאלתי אותו, "סמכי עליי" הוא אמר לי, בטון שהפחיד אותי מעט, "מה זה אומר? " שאלתי אותו, "בואי נגיד שאם ייגעו בך, אז גם הבן של ואנונו לא יסיים במקום טוב" הייתי בשוק! פשוט בהלם לא האמנתי שהמילים האלה יצאו למתן מהפה…אולי כי לא עיכלתי שאנחנו משפחת פשע…"מתן? " שאלתי, "נו איזה עוד שאלה יש לך? " הוא אמר וחייך, "אתה הרגת פעם מישהו? " הוא שתק,קמתי והלכתי, ובקצב הזה אני גם חוזרת לארצות הברית, נרדמתי לאיזה ארבע שעות היו פנקיקים לארוחת בוקר, מכירים את המשפט להמתיק את הגלולה המרה? זה בדיוק מה שהיה שם "את הולכת היום לבית הספר של מתן" אבא אמר לי, "מה?! " יש לי תואר אני לא צריכה בית ספר, "את הולכת כי את צריכה בגרות של ישראל גם" הוא אמר לי, ושוב, ארצות הברית? מישהו, משהו? עליתי להתלבש לפחות לא צריך בבית ספר הזה חולצות בית ספר כי אז באמת שלא הייתי הולכת, לבשתי מכנס ג'ינס קצר וחולצה לבנה גזורה כזו נופלת כפכפים וירדתי למטה, "מה את אומרת? תעלי למעלה תחליפי למשהו יותר מכובד" ליאב אמר לי, "מה הבעיה עם זה?! " צעקתי עליו, "הבעיה היא שאת נראית כמו זו…" ומתן סתם לו את הפה, "מעניין שבארצות הברית זה לא הפריע לך "אמרתי ועליתי למעלה, החלפתי לג'ינס ארוך, "מרוצה? " שאלתי כשירדתי למטה, "טוב יאללה בואי" מתן אמר לי, הוא החנה את האוטו שלו, וכולם אבל כשאני אומרת כולם זה באמת כולם, כולם הסתכלו עלינו נראה לי שהייתי אדומה רצחח, "תישארי פה סמסי לי כשאת מסיימת איתה" מתן אמר לי וחיכיתי ליד החדר של המנהלת, "נטלי? " היא קראה לי ואחרי שדיברנו וזה על התואר ועל עוד כמה דברים היא אמרה לי שמתמטיקה אני אלמד עם י"ב השכבה שמעליי וכל השאר בכיתה שלי, היא שאלה איזה מקצועות אני רוצה ללמוד, מגמות כאילו אמרתי לה מחול וכימיה, תכלס למדנו המון השנה הראשונה בפנימייה ככה שמקצוע מדעי אני לא הכי צריכה היא רשמה הכל עדכנה הכל ואמרה לי ללכת לי"א 6 חדר מספר 24, התקשרתי למתן הוא לא ענה כשפתאום שמעתי קול "נטלי? " הסתובבתי, הוא היה לי מוכר אבל,לא הצלחתי להבין מי הוא,"את לא זוכרת אותי?" הוא שאל אותי, "ארבע שנים בכל זאת" אמרתי והבנתי מי הוא!!
אז חברים תגידו שלום לאושרי יפרח…


תגובות (9)

מהמממממממממממממם תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!

30/07/2013 03:42

תמשיכייייי

30/07/2013 03:49

תמשיכייי

30/07/2013 04:15

תמשיכי

30/07/2013 04:25

תמשיכי

30/07/2013 04:25

תמשיכי

30/07/2013 04:25

תממשיייכייי
רוצה פרק עכשיו

30/07/2013 04:32

תמשיכי

30/07/2013 09:58

תמשיכי !

30/07/2013 10:23
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך