l.a.h.i
http://static.elleprom.com/product_images/0050/6115/20131209_142658.jpg.src.jpg http://www.elleprom.com/product_images/0050/6114/20131209_142653.jpg.src.jpg השמלה האדומה של תימי השמלה השנייה הלבנה http://static.elleprom.com/product_images/0051/0747/20140307_194219.jpg.src.jpg http://www.elleprom.com/product_images/0051/0746/20140307_194213.jpg.src.jpg קריאה מהינה :))))))))))))))

כבשתי אותך!!! עונה 2 פרק 3: חברים

l.a.h.i 08/09/2014 1234 צפיות 4 תגובות
http://static.elleprom.com/product_images/0050/6115/20131209_142658.jpg.src.jpg http://www.elleprom.com/product_images/0050/6114/20131209_142653.jpg.src.jpg השמלה האדומה של תימי השמלה השנייה הלבנה http://static.elleprom.com/product_images/0051/0747/20140307_194219.jpg.src.jpg http://www.elleprom.com/product_images/0051/0746/20140307_194213.jpg.src.jpg קריאה מהינה :))))))))))))))

~~~ישראל~~~
——–עדי———-
התעוררתי לי בשעה עשר מוכן לעוד בוקר גדול התחלתי להתלבש לבשתי חולצה מכופתרת לבנה קצרה והשארתי כמה ארבע כפתורים פתוחים ומכנסי ברמודה ג'ינס משופשפים וכיפה לבנה ומגן דוד עם תליון של אריה. שמתי שאנל לגברים בלו החדש ויצאתי מהבית לוקח את מפתחות של הבית.
"אמא אני יוצא," אמרתי לה שרית היתה מודאגת כל פעם שיצאתי אחרי מה שקרה עם לירז לפני כן עם מדברים על לירז לא דיברתי איתה יום ואני מת אליה התגעגעתי לילדה מת כבר לראות אותה.
"בסדר עדידוש סע בזהירות." היא אמרה גיחכתי בטח שאני אסע בזהירות נכנסתי לאוטו שלי התנעתי ונחשו אני נסעתי בשיא המהירות שלי חולה על זה על האדרנלין כשיצאתי לכביש הראשי. החלטתי לעשות ביקור למירון אח שלי בלב גר זה בחיפה המניאק, לא ראיתי אותו שנים את החרא ברח לחיפה הזין הזה. נסעתי לי כשיש לי מוזיקה על פול ווליום נסעתי דרך כביש החוף בכיף שלי שמוזיקת טראנס מתנגנת לה וכמובן החיים שלי מזרחית. אחרי נסיעה של ה' יודע זמן הגעתי לחיפה נסעתי לכרמל הצרפתי אחרי חמש דקות נסיעה שם ברחוב הגעתי לבית שלו שהיה כמו הבית שלי אחוזה. צלצלתי אל המניאק בטלפון.
"אלבז כמה שנים יא מניאק אני צריך לחכות שתרים את התחת העצלן שלך ותפתח לי." אמרתי לו צחקק הזין.
"נחשוב עליך אטיאס." הוא אמר בגיחוך.
"תקשיב טוב יא זין עם אתה לא מופיע תוך שנייה אתה תרקוד בגנים הבהאים שם ותצעק שאתה הומו!" אמרתי לו בקול מאיים הוא צחקק.
"מה קורה גבר?" הוא פתח את הדלת צוחק לו.
"הכל סבבה יא מניאק לאן נעלמת?" נתתי לו חיבוק קל של גברים ונכנסתי.
"אני נעלמתי? יא זין זה אתה שנעלמת שמעתי היית בלונדון אתה והחבר'ה." הוא אמר מגחך נכנסנו לסלון שלו.
"אח שלי אנחנו סטודנטים שחיים לנו שם בכיף שלנו איך שבא לנו." אמרתי מגחך.
"וואלה בגלל זה ההורים שלי מעיפים אותי לחור הזה, לפחות חתיכות יש שם?" הוא שאל אותי בחיוך ממזרי.
"יש לא חסר בשפע אחי, ורגע יא זין מתי אתה עובר ללונדון? למה לא אמרת כלום לפני כן יא בן זונה!" אמרתי נותנת לו אגרוף ידידותי הוא צחקק.
"ואלק אתה לא משתנה אטיאס," הוא אמר מגחך.
"ואלק אני מכיר אותך מהחיתולים ואתה שותק יא בן זונה?" אמרתי צוחק.
"אתה מכיר אותי מהחיתולים אני זה שמכיר אותך מהחיתולים יא הומו," הוא אמר מצחקק.
"מצטער אחי אני כבר תפוס אני לא יכול להיות הומו אני עוד רגע מנישואין עם החברה האש שלי." אמרתי בחיוך צוחק.
"ומי זאת שאני צריך להשתתף בצערה?" הוא שאל צוחק.
"לא מהאזור שלנו כפרה הילדה מראשון לא מתל אביב." אמרתי קורץ לו הוא צחקק.
"וואלה איך היא שורדת אותך הילדה?" הוא צחקק.
"הילדה שורדת אותי? פ'חה מתה עליי זאתי." אמרתי לו צוחק.
"בטח אני אשאל אותה נראה מה היא תגיד, תראה תמונה של הפרינססה שלך." הוא אמר צוחק הדלקתי את התמונה הראשית של הפון שלי הראיתי לו את התמונה שלנו מהנשף.
"כוסית אש החברה שלך," הראיתי את התמונות שלה עם שיער כהה גם הוא חייך מביט בה מהופנט כמו שאני הבטתי בה לראשונה.
"אפ אל תדלק לי אליה," צחקקתי הוא זרק עליי את אחת הכריות מהסלון צחקקתי אחרי שניה נפתחה הדלת ונכנסה בחורה יפה שיערה חום בהיר ועיניה כחולות כים לסלון הבטתי בפנים שנראו מוכרות אבל לא זכרתי מי זו.
"עדי אטיאס עדי!" היא רצה אליי ונתנה לי חיבוק הופתעתי לא זיהיתי אותה הבטתי באלבז במבט של מי זאת.
"תפסיקי להידבק עליו ליהי הוא תפוס הבחורצ'יק," אלבז אמר בחיוך. ליהי האקסית שלי אחותו התאומה של מירון איך לא שמתי לב לדמיון בינהם עיניים כחולות שיער חום חוץ מהגוף כמובן הוא שרירי וחזק כמוני.
"מה?" היא שאלה מופתעת וחיוך קטן על שפתיה. "מי המאושרת? אני מקווה שהיא לא בריטית." היא אמרה בחיוך.
"לא היא לא בריטית היא פשוט כוסית על!" מירון אמר בחיוך.
"תראה לי תמונה נו!" היא אמרה בחיוך.
"טוב תרגיעי ליהי הינה," הראתי לה את התמונה של לירז של לא מזמן במסיבה שלה.
"יפה… החברה שלך." היא אמרה בחיוך מביטה בלירז. "מירון סיפרת לעדידוש שאנחנו עוברים ללמוד איתו?" היא שאלה בחיוך גדול.
"כן, ומה את מתלהבת כולה לונדון." הוא אמר מגחך. "אין על ישראל חיים שלי המדינה הזו." הוא אמר בחיוך מתגאה כמו תמיד גם אני כזה אבל הוא זה באש של הדם שלו.
"אתה לא תאמין מירון כריסטינה עוברת גם ללמוד איתנו היא אמרה לי." היא אמרה בחיוך.
"יופי לך ולחברה המטורפת שלך," הוא אמר מגחך ראיתי בעיניו נדקל ניצוץ.
"טוב אני לא אפריעה לך ולחבר שלך," היא אמרה אחרי שזכתה למבט קר ממירון.
"רגע אתה לא זיהית את ליהי?" מירון שאל אותי בחיוך.
"לא זיהיתי היא השתנתה אחותך," אמרתי לו.
"אז איך היא החברה הזו שלך?" הוא שאל אותי בחיוך.
"ביופי מדהימה באופי פראית חכמה מאוד." אמרתי לו בחיוך חושב על לירז.
"היא בארץ עכשיו?" הוא שאל אותי בחיוך.
"לא היא בהוואי עם גל רבייב זוכר," אמרתי בחיוך הוא גיחך.
"אה זאתי שנתנה לי בוקס מלכת הקרח, היא ממש כוסית אבל קשה טילים." הוא אמר לי בחיוך נזכר התחלתי לצחוק נזכרתי באיזה פנס היא השאירה בעין שלו.
"אז אני רואה שלחברה שלך חברות טובות," הוא אמר צוחק נזכר במה שהיה לו איתה.
"היא כמוה רק שיותר גרועה היתה, היא הלהיטה אותי לפני שהיא היתה חברה שלי ילדה מטורפת אבל אין אליה חיים שלי." אמרתי לו בחיוך נזכר ביופייה.
"אתה מאוהב בה טילים אני רואה אחי אבל תזהר ממנה שלא תהפוך לי אותך לסמרטוט," הוא צחקק אומר זאת גיחכתי.
"ממתי אתה יועץ זוגיות?" שאלתי זורק עליו כרית מצחקק הוא זרק אליי חזרה.
"בדם שלי אחי אני חכם בכל אחרי הכל אני מלך!" הוא אמר בחיוך גדול.
"אפ אפ אפ אם אתה מלך אני קיסר ושליט העולם!" אמרתי בחיוך גדול יותר הוא גיחך.
"בטח של האסלה שלי," הוא אמר.
"שתוק שתוק יא עמלק." אמרתי צוחק הוא צחקק גם.
"חולה על ירידות שלנו," הוא אמר בחיוך. "יאללה בוא נשחק קצת כדורסל נראה מי בינינו טוב יותר." הוא אמר בחיוך גדול ומאתגר.
"בכיף אני אשאיר לך עשן כמו תמיד," אמרתי וקמתי יצאנו לחצר האחורית שלו נעמדנו במגרש שלו והתחלנו לשחק לנו בסגנון האהוב שלנו רחוב. שיחקתי לי בכיף שלי משחק לי קפצתי גבוה וקלעתי סלים תוך שנייה הוא גם לא היה רע אבל אין מה לעשות אני השליט ואני תמיד מנצח וכמובן ניצחתי גם הפעם כפרות.
"פשש אתה רק יותר ויותר משאיר לי עשן אה." הוא אמר נותן לי כיף והוציא בירות לשנינו.
"אמרתי לך אני שליט ואני אשאר שליט." אמרתי בחיוך רחב.
"גם אני רוצה בירה!!" שמענו את ליהי מתקרבת ואיתה בחורה בלונדינית שיערה ארוך עיניה כחולות גבוה היא הביטה בי מהופנטת גיחכתי אין אחת שעומדת בפני היופי שלי מלבד לירז.
"גם אני רוצה מירון!" הבחורה אמרה גם.
"לכו מפה יא קטינות זה רק בשבילי ובשביל אטיאס." הוא אמר בחיוך ועשינו לחיים.
"עדידוש בבקשה תגיד לו," היא אמרה בחיוך גיחכתי היא ניסתה לפתות אותי כמו פעם אבל לא הלך לה.
"לכי יא קטינה למבוגרים בלבד," אמרתי לה בחיוך כובש שלי הבחורה הביטה בי הורדנו את החולצות שלנו מרוב חום היה חם אכושרמוטה.
"יאללה קטינות טוסו," מירון אמר והבחורה התקרבה אליו בחיוך מפתה.
"בבקשה מירון אל תהיה רע רק טעימה מבטיחה." היא אמרה בחיוך מפתה הוא גיחך.
"כריסטינה טוסי לי מהעיניים אמרתי לא!" הוא אמר עצבני אז הילדה הרוסייה הזו תלמד גם בבית ספר שלנו. היא הלכה מאוכזבת שתינו לנו בכיף שלנו צוחקים לנו.
"ברוך שפטרנו," אמרתי בחיוך גדול.
"שמענו אתכם!" ליהי צעקה מביטה בנו בחיוך.
"יופי לכן." אמרתי בחיוך גדול.
"אטיאס תרגיעה שאני לא הביא עליך צבא שלם." ליהי אמרה עצבנית טילים קל היה לעצבן אותה.
"הו אני משקשק יאללה ילדה סתמי את הפה שלך יא קטינה!" צעקתי לה היא גיחכה עצבנית.
"בוא אחי נצא מפה הן לא יתנו לנו שקט." הוא אמר לי בחיוך.
"יאללה בוא," אמרתי יצאנו מהבית שלו יצאנו לנו לפארק מקומי מעשנים לנו נרגילה בכיף שלנו.
"אחותי נראה לי עדיין דלוקה לך על התחת אחי," הוא אמר לי בגיחוך.
"אחי בוא לא נפתח זאת זה נגמר לפני שנתיים הילדה לא בשבילי אני עכשיו עם לירז אני אוהב אותה עם כל הלב. היא היחידה שהחזירה אותי לחיים אחרי מה שקרה למאיה." אמרתי לו בחיוך קטן.
"אני יודע אחי אני רואה אתה קורן מרוב שמחה כמו פעם היא באמת עשתה זאת הבחורה הזו, אבל נראה לי שלאחותי עדיין קשה להתגבר עליך אחרי מה שקרה ואתה צודק שנפרדת ממנה אחרי מה שהיא עשתה לך." הוא אמר בקול רציני הנהנתי אני זוכר טוב מאוד מה היא עשתה לי.
~~~פלשבאק~~~
היום יום השנה שלנו אני חייב להכין לה הפתעה בלתי נשכחת התלבשתי בסטייל ג'ינס קרעים וחולצה מכופתרת הלכתי אליה לבית ואז ראיתי את הדבר הכי כואב שראיתי בחיי. היא התנשקה עם בחור אחד בן זונה שמעון אמזלג אחד מהשכונה שלנו בתל אביב הם התנשקו להם בלהט.
"יא חתיכות שרמוטות," אמרתי עצבנית מביט בה עיניה היו מלאות כאב נתתי לבןן זונה פנס בפנים ויצאתי כשהיא רצה אחרי.
"עדי אני לא התכוונתי שזה ייצא ככה." היא אמרה בוכה הבטתי בה בקור.
"לכי תזדייני ותשכחי ממני אין לך סיכוי איתי עוד לעולם!" אמרתי לה בקול תוקפני ויצאתי החוצה מהבית שלה כשאח שלה ראה את כל מה שקרה. "מירון נדבר אחר כך אחי." אמרתי לו ויצאתי מהבית שלהם עוזב.
~~~סוף הפלשבק~~~
"אין טעם להיזכר בעבר בוא נסתכל קדימה אחי," אמרתי לו הוא הביט בי בחיוך.
"אתה צודק אין טעם לזה." הוא אמר בקול רגוע.
"ספר לי מה חדש אצלך אחי?" שאלתי בחיוך הוא התחיל לספר לי.

——–תימור———
יצאתי לי לקניון לטייל לי עשיתי לי שופינג בכיף מסתובבת לי בקניון עזראילי עשיתי תמונות ואעליתי לאינסטוש. נכנסתי לקאסטרו בחרתי לי שמלות חציות מיני וחולצות מכופרתרות אז ראיתי שמלה אדומה יפיפייה לוהטת התקרבתי ולקחתי אותה ואז איזה בלונדה התקרבה אליי.
"ואי אני רוצה את השמלה הזו," היא אמרה מנסה לחטוף מידי אבל לא נתתי.
"מה את חושבת שאת עושה השמלה הזו שלי טוסי לחפש לך אחרת." אמרתי לה הולכת.
"לא מתוקה זו השמלה שלי ואת הולכת להחזיר לי אותה!" היא אמרה לי בקול סנובי שלה גיחכתי אראיתי לה אצבע שלישית והלכתי עם השמלה לתא מדידה יצאתי היא ישבה עליי בול ויפה היא היתה ארוכה ובמותניים חשופה ליד המותניים היו אבנים לבנים היא היתה ארוכה והיה מחשוף ענק ליד הרגל היא היתה מדהימה מקדימה גם ומאחורה בצורה יפה הגב היה חשוף מלבד כתפייה אחת שהיתה מחוברת באנבנים.
"ואו," המוכר אמר שמדדתי ראיתי את הבלונדה עומדת בזעם בדיוק נכנס בחור חתיך שיערו שטני עיניו ירוקות שחורות גופו שרירי גבוה היו לו קוביות הן בלטו מתחת לחולצתו השחורה הוא לבש מכנס קרעים משופשף הוא נראה מוכר הוא הלך לבלונדה הוא ראה שהמבטים מופנים עליי הוא הסתובב גם מביט בי הסתובבתי למראה מביטה בעצמי בחיוך.
"מלכת העולם קונה את זה." אמרתי בחיוך למוכר ונכנסתי לתא הורדתי את השמלה בעדינות לקחתי אותה עם שאר הבגדים.
"היי תחזירי לי את השמלה מפגרת!" הבלונדה צעקה לי גיחכתי.
"חפשי אחת אחרת מטומטמת." אמרתי בוחנת עוד שמלות בחנות.
"בייב עזבי אותה את תמצאי שמלה הרבה יותר סקסית מזאת מבטיח." הוא אמר בחיוך.
"טוב אני אלך לחפש משהו עוד." היא אמרה בחנתי את השמלות ראיתי שמלה לבנה יפה עם אבנים.
"אמרו לך שאת סקסית," שמעתי קול אומר הסתובבתי הבחור עמד מאחורי הבטתי בשמלות מזווית העין ראיתי אותו.
"מודעת לכך." אמרתי בוחנת את השמלה היפה הוא הביט בי.
"איך אמרת שקוראים לך?" הוא שאל בחיוך.
"לא אמרתי מתוק וחוץ מזה יש לי חבר." אמרתי בוחנת עוד שמלות.
"חבר זה לא קיר מתוקה." הוא אמר בחיוך זדוני.
"בשבילי כן אז יאללה פרוש לדוקים." אמרתי לוקחת את הבגדים וצעדתי לקופה.
"אני אקח את אלו," אמרתי למוכר לקחתי אותן מכניסה לשקית שלי.
"תתחדשי," המוכר אמר בחיוך הנהנתי הבטתי בבחור מבט אחרון ראיתי מבטו לא סר ממני לרגע. צעדתי בקניון קניתי עוד בגדים בעוד כל מיני חנויות אחרי שסיימתי עם השופינג הלכתי הביתה עייפה מהיום הזה.

———עדי———
ישבתי עם מירון עד שעה שתיים בלילה נהיניתי המניאק עשה לי את החיים זה הוא עובר אלינו לרוקפורד בקרוב ואני הולך להינות ולפגוש את לירזוש בקרוב מאוד חיים שלי זאת. נסעתי הביתה עייף עד לתל אביב חזרתי עייף הלכתי לישון לי תהיתי בליבי מה לירז עושה עכשיו בהוואי.

——–תימור——–
לא יכולתי לעצום עין כל הלילה הבחור ההוא לא יצא ממוחי המבט האחרון שלו לא יצא ממוחי וזה עיצבן אותי כוסאמק אני אוהבת את יואל או ש.. כבר לא?

המשך יבוא….


תגובות (4)

מושלםםם תמשיכיייי

08/09/2014 06:57

תודה אני ממשיכה את הסיפור :)))))))))))))))))))

09/09/2014 22:09

וואי נראה לי העונה הזאת הולכת להיות חריפה! חח תמשיכי ;))

10/09/2014 09:44

    חח כן אני אשתדל לעשות אותה :))))))))))))))))))))))))))))))))9

    10/09/2014 23:31
19 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך