l.a.h.i
היי לכולם קריאה מהינה ומישהו יכול לנחש במי מדובר? ומה יקרה בהמשך עם גל ורטמיר? ומה יקרה עם לירז ועדי? האם דניאל יכבוש אותה? האם ליהי היא חברה או אויבת בשביל לירז? כל זה בפרקים הבאים. בינתיים קריאה מהינה :))))))))))))))

כבשתי אותך!!! עונה 2 פרק 8: התחלה ברוקפורד חלק א'

l.a.h.i 21/09/2014 1289 צפיות 12 תגובות
היי לכולם קריאה מהינה ומישהו יכול לנחש במי מדובר? ומה יקרה בהמשך עם גל ורטמיר? ומה יקרה עם לירז ועדי? האם דניאל יכבוש אותה? האם ליהי היא חברה או אויבת בשביל לירז? כל זה בפרקים הבאים. בינתיים קריאה מהינה :))))))))))))))

“אז אני מבינה שלירז וגל עשו אתכן,” בחורה אחת צחקקה שם כשנכנסנו לחדר.
“ומי את?” כריס שאלה אותה.
“אני האחת שלא סובלת גם את יזראילוב ברוכה הבאה למועדון.” היא אמרה בחיוך גדול.

המשך יבוא……

——–ליהי——–
"ואם מי יש לי הכבוד לדבר?" אמרתי בחיוך ערמומי היא הביטה בי, מתקרבת אליי שיערה חום צמות קטנות על שיערה הכהה עיניה חומות מעצבנות משום מה היא נראתה יותר גרוע מהבנות האלה.
"אני היא הלנה היסטון, ואת ליהי אלבז ואת כריסטינה קולובסקי." היא אמרה בלי כל ספק על פניה כאילו הכירה אותנו שנים, לא יודעת מאיפה היא ידעה את שמותנו, אבל לי זה לא הזיז.
"איך את יודעת לכל הרוחות?" כריס שאלה אותה קצת בשוק גם אני הייתי מופתעת אבל הבנתי מי היא ישר.
"אז את ביתו של המנהל היסטון אני מבינה, ולירז כנראה לקחה לך את המקום. יפה יפה יזראילוב באמת טובה." אמרתי בחיוך ערמומי, לא משנה כמה אני לא סובלת את לירז. אני לא אתן לכלבה הזו לחמם עוד יותר ולזכות במטרה שלה. אני ולירז נסגור בנינו חשבונות לבד ביחד אם החברה שלה הזו גל. ההלנה הזו לא סתם שונאת אותה בטח יש סיפור מאחורי כל זה. ואני כמובן ליהי אלבז תגלה זאת.
"על מה כל השנאה הזו?" כריס שאלה אותה מסתירה את הכעס שלה על לירז היא בטח קלטה את הראש שלי זאתי.
"תנחשי?" היא אמרה בגיחוך.
"מה אני בשבילך נחשון המנחש יאללה תגידי." כריס אמרה לה בקול תוקפני. הבטתי בה ושקלתי טוב טוב את צעדי, זה יהיה טיפשי לבטוח פה במישהו במיוחד בה היא נראית ערמומית. היא לא סתם אמרה את הכל.
"בהמשך תגלי את זה אם תשתפי איתי פעולה?" היא שאלה אותי בחיוך ערמומי מתעלמת מכריס הכלבה זאת. מה היא חושבת לעצמה הילדה הזו רוצה לנצל את זה שאני לא סובלת את שתי הבנות האלה. אבל אני לא טיפשה כל כך לתת למישהו לנצל אותי למען האינטרסים האישיים שלו.
"אני אוותר כבר, נראה כבר איזה בת אדם היא היזראילוב הזו. רושם ראשוני לא אומר כלום אולי בהמשך אני אגלה פה דברים מעניינים." אמרתי לה בחיוך ערמומי קולי היה קר.
פ'חה שאני השתף הפעולה עם אחת שהמטרות שלה לא ידועים לי לא תודה. אף אחד לא מנצל את ליהי אלבז ובטח ובטח לא היא. אני בטוחה שהיא נחשה כריס חייכה כשסירבתי אך קלטה את המוח שלי. היא היחידה שמכירה אותי טוב ומכירה את המוח הקרימינלי שלי טוב טוב.
"חבל מאוד חשבתי שאנחנו נוכל להפוך לחברות ונחסל ביחד את הנחשה הזו." היא אמרה לי בקול קר גיחכתי. מדברת הנחשה אולי אני לא סובלת את הבנות האלה, אבל עדיין אני לא טיפשה בשביל להבין שהכלבה הזו רק יותר מחממת, ויותר זונה משני הבנות האלה. ואני מעריכה שיש לה מטרה נסתרת. והיא תנצל כל אחד למען להשיג את המטרה שלה שאני עדיין לא יודעת. אבל אל תדאגו בשביל זה יש אותי ואני אגלה.
"טוב יאללה כריס בואי נפרוק מזוודות." אמרתי לה בעברית. "ובשום פנים ואופן אל תבטחי בזונה הזו יש לי הרגשה שהיא רוצה להשתמש בנו למען המטרה שלה." אמרתי לכריס בעברית הבחורה הביטה בנו והמשיכה לתעסק בטלפון שלה.
"אני למען האמת הבנתי זאת מהמבט שלה אחותי, היא ניסתה רק לחמם בינינו." כריס אמרה לי בחיוך.
"טוב נדבר על זה אחר כך ה' יודע מה יש לה בראש לגבינו, אבל אנחנו לא ניפול לזה לא משנה מה." אמרתי לה בחיוך קל והתחלנו לסדר את החדר שלנו. יש לי הרגשה שהצפונבונית הזו לא תרגיעה טונים אבל אני אהיה ערנית.

———עדי———-
"פ'חה זה היה גדול אחי," אמרתי לאנטון אחרי שמתחנו את החדשים בגדול צחקנו לנו על הקטעים.
"כן שיחקנו אותה מול החדשים." הוא אמר צוחק נתתי לו כיף יצאנו למסדרון, וכמובן ערמת בנות כבר היתה עלינו מה לעשות אני בן של מלך, ואין עליי ולא יהיה הרי אני עדי אטיאס הסקס אפיל של התיכון המלך ובן של מלך חיים שלי אני מאוהב בעצמי.
"בנות בנות יש מספיק עדי לכולם." אמרתי בחיוך גדול שלי הן צעקו מרוב שמחה.
"ככה אתה עדי אה, חודשיים לא התראנו וכבר אתה נותן לבנות אחרות לתפוס את מקומי." שמעתי קול שכל כך התגעגעתי עליו, קול שבכל בעולם הזהה אותו גם אם אהיה בגיהינום הקול הכי יפה, הקול שמלא באהבה שאין לה גבולות.
"לירז? לירז חיים שלי!" אמרתי תופס אותה בין הבנות מרים אותה בזרועותיי מסובב אותה. היא צחקקה כשסיבבתי אותה באוויר.
"עדי תוריד אותי עדי." היא אמרה צוחקת הורדתי אותה קרוב לחזה שלי ונישקתי אותה נשיקה פראית ומלא בתשוקה. הלשון שלי חדרה לפיה היפה כל כך התגעגעתי חיבקתי אותה אליי הבנות הביטו בנו בהתרגשות וקנאה הבנים המעריצים שלה גם הביטו בנו בקנאה ושנאה כלפי המלך. לירז שלי כמה התגעגעתי ליופי הזה לשפתיים הממכרות שלה, התנשקנו עד שנגמר לנו האוויר.
"היי תשכרו חדר." שמעתי קול ערמומי ומעצבן סאמק מה הוא עושה פה. הפסקתי בעדינות את הנשיקה שלי איתה.
"הו תראו מי פה סנטיאגו? אה לא, פיצה מוצרלה איטליה? אופס שוב טעיתי גם בתור פיצה הייתי מקיא אה דניאל." אמרתי בחיוך ממזרי עושה את עצמי חושב וכולם צחקו על הכינויים שהבאתי לו.
"יזראילוב אני רואה שהחבר שלך איבד כמה ברגים בזמן הקיץ," הוא אמר לה בחיוך קר. "ואת נותרת אותה סקסית את לא מבינה מה הייתי עושה איתך, תרצי לבלות איתי את יודעת את החדר." הוא אמר בחיוך ממזרי היא נראתה עצבנית ואני נשרפתי מרוב עצבים.
"יא בן זונה!" באתי לצאת עליו לתת לו בוקס אבל לירז עצרה אותי.
"אל תחלום על זה אפילו וולנטה ואל תשכח מי פה הסקס אפיל של התיכון לא אחר רק עדי אטיאס. שאם היה רוצה היה בונה לעצמו ארמון שלם אם בחורות יפות ולך אין סיכוי אפילו אם אף בת כי כל אחת חושבת רק על אטיאס. ולגבי יש תור ארוך של בחורים שרוצים זאת אבל מה שבטוח לא יקבלו אני שייכת לאחד והיחיד ושמו עדי אטיאס." היא אמרה בחיוך ממזרי ונישקה אותי מול כל בית הספר באהבה החזרתי לה נשיקה ארוכה ועמוקה מלאה באהבה. הבחורה הזו העלת את האגו שלי עוד יותר והבנות הביטו בנו חלק גדול בשנאה שאני עם לי וחלק בשמחה. הוא הלך עוזב אותנו לבד בתוך הערימה הגדולה הזו והלך לו. אחרי הנשיקה שלנו לירז חייכה אליי ואני חייכתי אליה.
"בואי יפה שלי," אמרתי מחבק אותה והלכנו לנו.
"בוא אהוב שלי." היא ענתה באהבה.

———-דניאל———-
כוסאמק בן זונה בן שרמוטה, והיא כלבה אני אוהב אותה לעזאזל איתה. מה מצאתי בה? יצאתי עצבני החוצה הייתי זעום כל כך ומאוהב בה. צאי לי מהראש כבר יא דיבוק מאז שהיא נכנסה לתרדמת לא זזתי ממנה חודשים אחר כך סבלתי מלראות איתה איתו. מה היא מוצאת בו? מה אין בי שיש בו? למה היא נמשכת? לעזאזל תרגיעה. הילדה הזו נכנסה לנפשי כרוח סערה השתלטה על ליבי ולא עוזבת אותי לנפשי. הייתי עצבני כל כך כשהיא נישקה אותו בתשוקה באהבה כזו סאמק אני אוהב אותה סבלתי מספיק. למה זה מגיעה לי אלוהים? אני רוצה אותה לא אף אחת אחרת אני אוהב אותה. אני מאוהב בלירז יזראילוב אני רוצה רק אותה בחיוך אני רוצה להיות לידה כשהיא צוחקת בוכה מחייכת בכל מצב. אז למה היא לא שלי? איך היא אוהבת אותו ואותי לא? למה היא בחרה בו? הוא פגע בה גרם לחייה להפוך לגיהינום היא היתה בתרדמה בגללו היא בכתה בגללו היא כמעט התאבדה בגללו. ואני הייתי שם לידה חיבקתי אותה הייתי איתה והיא עדיין בחרה בו. ישבתי להוט מזעם נאחנחתי מנסה להירגע הבטתי בעלי שלכת ואני צעקתי בליבי די לשלכת הלב זקוק לאהבה. אני זקוק לאהבה שלא קיבלתי מהוריי לאהבה שלא קיבלתי מאף נערה ורק נערה אחת יכולה לתת לי אותה היא לירז יזראילוב.
"אני רואה שאתה מתבודד, מה הפעם היא עשתה לך?" שמעתי את הקול המוכר המעצבן הזה הלנה. ולא אף אחת אחרת.
"מה את רוצה יא חתיכת זונה, אמרתי לך לשמור ממני מרחק או שאחסל אותך נחשה." אמרתי עצבני היא שונאת את לירז עד כדי כך שהיא מוכנה להרעיל אותה עם הרעל שלה כנחש.
"תרגיע דניאל היא שוב בחרה בעדי ולא בך אה?" היא אמרה בקול מתגרה תפסתי בגרונה הצמדתי אותה לעץ.
"תסתמי את הפה שלך בת זונה אחרת בפעם הבאה אני אהרוג אותך!" אמרתי היא התחילה להיחנק עזבתי את צווארה והלכתי משם משאיר אותה.

———-גל———–
סידרתי את הבגדים ויצאתי החוצה טיילתי מביטה בשלכת בחצר בית הספר. נזכרתי איך הגעתי לכאן לפני שנה היום אנחנו ב-י"ב ואני אצטרך להתמודד עם המציאות הזו שאני עדיין לא יכולה לשכוח אותו. אני שונאת אותו הוא פגע בי הוא עזב אותי בחודשים הכי קשים כשלירז היתה בתרדמת. התיישבתי על ספסל מביטה סביבי בשלכת הרגשתי כאב וגעגועים אבל אני הולכת להתגבר עליו בקרוב מאוד. הוא חזר לסטוצים ואני חזרתי להיות גל מנגד הזרם.
"היי," שמעתי קול מוכר, לא אני חולמת זה לא הוא אין סיכוי. כמה התגעגעתי לקול הזה לחום הזה אבל קולו הפעם היה קר כל כך קר יותר משלג עבורי.
"היי," עניתי בקול קר גם הוא התיישב לידי.
"איך היה בהוואי?" הוא שאל אותי מביט בנוף העצים כך גם אני עשיתי.
"היה כיף נהיניתי מאוד היה שם מדהים." אמרתי לו בקול רגיל.
"והכרת מישהו שם?" הוא שאל אותי הייתי קצת המומה זיכרונות הציפו אותי.
~~~פלשבאק~~~
“רוי תרגיע את שני הגמדות האלה לפני שאני ירגיע אותן!” הוא אמר בקול תוקפני.
“למה מה תעשה לי אה! יא דרדס אפילו הדרדס יותר גבוה ממך!” אמרתי עצבנית תוקפת אותו.
“מה אני אעשה?!” הוא שאל תוקפני הוא תפס במותניה באגרסיביות ונישק אותי בחוזקה אגרסיבי מאוד היתה לי תחושת זעם. הוא נישק אותי? זהו הוא מת הבן זונה הזה מת קבור בעטתי לו בביצים הוא נפל.
“אוח יא בת זונה!” הוא אמר עצבני מאוד אליי מביט בי בזעם.
“אם עוד פעם תעז לגעת בי אני אקבור אותך יא חתיכת הומו מסריח.” אמרתי עצבנית מאוד.
“לירז אני חוזרת לחדר נתראה אחר כך.” אמרתי לה עצבנית לירז הביטה בי במבט מתנצל ובבחור הזה מור הביטה בו בזעם שולח אל הגיהינום הכרתי את לירז טוב מאוד.
“אני חוזרת עם גל מצטערת רוי, אבל לא יסתדר לנו לארוך מפגש הידידותי שלנו.” היא אמרה לו בקול רציני ותפסה בידי והלכנו חזרה למלון.
~~~סוף פלשבאק~~~
"מה זה עניינך!" אמרתי עצבנית נזכרת במה שקרה שם.
"הופה מישהי כמה עצבנית אליי אה?" רטמיר אמר צוחק עליי.
"אל תעצבן אותי חתיכת אידיוט אין לי עצבים אליך אז חפש לך אחת.." אמרתי עצבנית מאוד הוא תפס בידי בחוזקה כך יצא שכמעט נפלתי עליו הוא הצמיד אותי לחזה שלו ונישק אותי.

——–**_____**———
"אז מה הגיעה הזמן שנתחיל לחגוג אחי?" הוא שאל אותי בחיוך נרגש אחרי הכל הרעיון שלו היה לבוא.
"בכיף שלושתנו נהינה כאן ועוד מפגש כזה אני לא הפסיד." אמרתי לו בחיוך.
"גם אני לא הפסיד לראות אותם אחרי מה שקרה." אח שלי זה אמר.
נכנסנו שלושתנו לתיכון רוקפורד.

המשך יבוא……..


תגובות (12)

ישלי הרגשה שהשיחה בסוף היא של רוי ומור (אם לא התבלבלתי בשמות)… הם בטח גם יצטרפו לפנימיה ויעשו בלאגן חח לילה טוב ותמשיכי! ;)

22/09/2014 00:14

    את זה תגלי בפרק הבא אולי זה עוד מישהו יכול להיות, לילה טוב גם לך :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    22/09/2014 00:27

תמשיכי מושלם!!!

22/09/2014 00:40

    תודה אפרת אני ממשיכה אולי מחר עם הספיק לסיים עם השבויה :))))))))))))))))

    22/09/2014 01:20

מושלםםם עדי ולירז לנצחחח

22/09/2014 06:46

    תודה אני ממשיכה מחר :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    22/09/2014 11:53

עדי ולירז מושלמים!
תמשיכי דחוףףףףףף

22/09/2014 12:47

    תודה אני ממשיכה בכתיבה של הפרק :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    22/09/2014 21:01

אני אוהבת את גל יותר מ..מ..כולם!
ולמה?, כי יש לה שם מושלם, אוו השם המושלם שלי, חחחחחחחח :)
אהבתי את הסיפור תמשיכי !!!

23/09/2014 15:51

    אני בטוחה בזה שם יפה לשניכן יש גל היא הגיבורה בין הבנות שהולכת נגד הזרם מגנה על חלשים מאוד חזקה פראית :)))))))))))) ותודה רבה שמחתי לדעת ואני כמובן ממשיכה :))))))))))))))))))))))))))))))

    24/09/2014 20:33

אוף למה את לא ממשיכה :((((

28/09/2014 16:20

    סליחה שלא המשכתי נסעתי לטיול אוהלים לשלושה ימים בטבריה ורק אתמול בערב חזרתי אני ממשיכה עכשיו :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    28/09/2014 18:29
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך