l.a.h.i
https://www.youtube.com/watch?v=ECrnayBjKqg תות עץ

כבשתי אותך!! פרק 18: אחות בלב!!

l.a.h.i 25/03/2014 1767 צפיות 11 תגובות
https://www.youtube.com/watch?v=ECrnayBjKqg תות עץ

——עדי——-
אחרי מה ששמעתי מלירז עכשיו תפסתי כריזה רצינית, הבן זונה הזה הולך לאכול אותה רק בגלל שהעז לחשוב על זה, ואני הולך לקרוע לו את הצורה לבן שרלילה הזה. ידעתי שיש דרך אחת לגרום לזה לקרות, אני הולך לזיין לו את הצורה בשיטתיות הוא חושב שהוא חכם עכשיו הוא יטעם מהמוח הקרימינלי שלי, הוא יצטער על היום שבו נולד. הלכתי למחששה הרוסים ישבו להם הם הביטו בי בחיוך אנטון שלח מבט נוקב לאלכס.
"אז מה בן זונה החלטת לנסות לשחק אותה גיבור אה," שאלתי את אלכס מתקרב אליו. "מי הבאה בתור ברשימת הזיונים שלך אה?" שאלתי אותו משחק אותה לא יודע.
"הו אחי חשבתי להתנסות על אחת הבחורות על…..לוסיאנה מנגד הזרם היא נראית פצצה מתקתקת אחרי הבחורה שלך," הוא אמר לי בחיוך ראיתי חיוך זדוני על פניו.
"באמת?" שאלתי אותו בחיוך הוא זז אחורה תפסתי בחולצתו בחוזקה והרמתי אותו באוויר.
"אז למה הגיעה לאוזניי מידע אחר שאתה מתכוון לגעת בתימור באחות בנשמה שלי אה!" הוא הביט בי מבוהל לרגע וחייך.
"כן היא סקסית ואני רוצה אותה, ואני התכוונתי לעשות מי הבן זונה שאלשין אליי!!" אמר לי צוחק דפקתי לו אגרוף לבטן והחזקתי בצווארו בכוח מוכן לחנוק.
"מי אתה חושב שאתה אה חתיכת בן זונה, אמרתי לך והזהרתי פה את כולכם מי שיעז לגעת בבחורות שלי אני אזיין לו את הצורה מכות שמעת, חתיכת בן זונה כנראה לא הספיק לך הזהרה ועכשיו תתכונן לגיהינום שלך!!!!" אמרתי עצבני אוכשרמוטה הוא התחיל להתשתעל תחת ידי.
"אטיאס אחי תירגע אמרתי לו הוא לא ייגע בה!!" אנטון בא להפריד.
"מעניין לי ת'ביצים אף אחד לא יעז לעלות אפילו מחשבה על זה ואפילו, מחשבה קטנה אליה אני אזיין לכל אחד את הצורה מי שיעז לשחק בה!!!!!" צעקתי כמו מטורף הם נבהלו מצעקתי התחלתי להרוג אותו מכות שברתי לו את הצלעות, שברתי אותו מכות הבן זונה ניסה להכות אותי אבל לא הלך לא שברתי אותו צועק. "בן זונה בן שרמוטה אף פעם אל תעז לחשוב על לגעת בה אני אחסל אותך חתיכת מניאק אף אחד לא ידבר ככה על תימור אחות שלי!!!!!" שברתי לו את העצמות הוא שכב בדם וירקתי עליו. "אם תעז לגעת בה או להתקרב אליה או לחשוב על דבר כזה אני אקבור אותך מתחת לאדמה הזו זה ברור??!!!!" צעקתי מרים אותו מחולצתו.
"ברור אלכס ועכשיו אתה תלך להתנצל בפניה אחרת אני אקבור אותך!" גררתי אותו למגורים שלה הולך לחדר של הבנות כשאני מחזיק בו כשכולו בדם. הן פתחו לי את הדלת זרקתי אותו על ברכיים לפניה. "עכשיו תתנצל לפניה או שאני אחסל אותך!!" אמרתי לו.
"תימור סליחה, אני מתנצל הייתי בן זונה!" הוא אמר בקול חלוש ראיתי חיוך על פניה של לירז כשראתה את הכל.
"טוב מאוד עכשיו זדיין לי מהעיניים לפני שאקבור אותך עוף!!!" הוא יצא רץ משם בורח מהחדר. חיבקתי את תימור בחוזקה היא עצמה את עיניה בוכה בזרועותיי.
"עדי כל כך פחדתי תודה לך," היא אמרה בקולה הרועד חיבקתי אותה בחוזקה מנסה להרגיע אותה.
"שש…הכל בסדר תימי אף אחד לא יגע בך מי שיעז להתקרב אלייך אני נשבע לך אחסל אותו," אמרתי לה בחיוך מחבק אותה נטלי ולירז ישבו שקטות מדברות בינהן ראיתי את עיניה של לירז מחייכות לנטלי היא שגעה אותי עם חיוך המלאכי שלה. הבטתי בתימור מחבק אותה נושק אל מצחה היא היתה תמיד איתי מנחמת ותומכת אני לא יכול לשלוט בעצמי כשמישהו מעז לפגוע באחד הבנות שאני הכי מכבד ואוהב. במיוחד את הבחורה היחידה שהיתה לי כאחות וידעה את כל סודותי. היא חלק חשוב בנשמה שלי מאז שאימי נפטרה ועוד לפני כן היא היחידה בנשמתי שנשארה מהבנות היחידות שאני מכבד, ליטפתי אותה ברוך היא מתוקה כל כך. "תימי מתוקה שלי ספרי מה קורה איך היה היום?" ידעתי שזה ידליק אותה אני מכיר אותה.
"שום דבר מעניין הייתי תקועה בשיעור המסריח הזה היסטוריה כל היום חיפשתי אותך להציע לך לצאת לטייל בעיר," היא אמרה לי בחיוך חייכתי אליה חיוך רחב.
"בואי נצא לעיר באמת הרבה זמן לא בחרנו בגדים יפים לעצמנו ולא עשינו שטויות כמו שאנחנו אוהבים." אמרתי קורץ לה היא צחקקה.
"בזה אתה לא משתנה אטיאס ואני שמחה בכך," היא אמרה מחבקת אותי בחזרה צוחקת.
"תתלבשי ונלך לבקש אישור יציאה מגלוריה ונצא," אמרתי לה בחיוך. היא נגשה לארון וגררה אותי אחריה.
"מה כדי לי זה או זה?" היא הראתה לי סקיני בשחור מעור וחולצה מכופתרת לבנה וחולצה מכופתרת בכחול. היא תמיד אהבה שאני נתתי ביקורת לבגדים שלה אותו דבר היא עשתה לי.
"תלבשי את הלבנה היא בדיוק מתאימה לך," אמרתי לה בחיוך. ונכנסה למקלחת שלהן נטלי הופתעה לירז הסתירה חיוך מנסה לא להתפוצץ מצחוק ראיתי זאת, אבל היא שתקה חוזרת לשיחה שלה. ומצחקקת לה על מה שזה לא יהיה הצחוק שלה היה כל כך יפה ומדביק.
"מה את אומרת על ונטוור מילר מנמלטים הוא הכי יפה שם," שמעתי אותה אומרת נטלי חייכה.
"כן, אבל לא יותר יפה מלינקול ברוס הוא יותר שווה!" לירז צחקקה מדבריה של נטלי.
"בטח מה שתגידי כפרה מה את חושבת על פול ממהיר ועצבני?" היא שאלה אותה.
"הוא חתיך ממש חתיך," נטלי אמרה לה צוחקת.
"לא כמו טומאס מהמורדים ברזיל הוא חתיך שווה גם בינו." היא אמרה לה בחיוך עוצרת נשימה וצוחקת.
"הבנתי את הקטע שלך את חולה על בחורים פראיים," היא אמרה לה מרימה גבה.
"ואת אוהבת בחורים עדינים," היא אמרה לה צוחקת. "את יודעת מה אני הכי אוהבת בבחורים פראיים לגרום להם להפוך לעבדים שלי לשבויים שלי." היא אמרה מצחקקת הן צחקו שניהם.
"גם אני ממש אוהבת את זה," נטלי אמרה מצחקקת גם.
"זהו אני מוכנה כפרה נלך?" היא שאלה אותי הנהנתי.
"בואי, משעמם לי תחת כאן," אמרתי מגרה את לירז, היא התעלמה מדברת עם נטלי על משהו.
יצאנו לנו הלכתי לחדר מחליף בגדים לבשתי ג'ינס קרעים וחולצה מכופתרת בלבן ויצאתי אם תימור. הלכנו למזכירות דיברתי עם מזכירה הסברתי לה שאנחנו נחזור עד שמונה והיא חתמה לנו ליציאה. ויצאנו לנו מהשער הראשי מעבירים את האישור יציאה.
"אנחנו חופשיים סוף סוף!!" היא אמרה מצחקקת,
"כן סוף סוף אנחנו יצאנו מהקום המחורבן הזה ונהינה לנו!!" אמרתי מחבק אותה היא צחקה התיישבנו מאחור ראיתי בחורים מסתכלים אליה על יופייה על שיערה המדהים ופניה קרצו לה בנות לא פסקו לקרוץ לי קרצתי לאחת, אבל לא הראיתי להן עניין.
"תימי מאיפה נתחיל?" שאלתי אותה בחיוך בקטעים האלה תמיד היו לה רעיונות.
"לקניון הגדול, ואחר כך נלך לטייל עוד קצת בעיר מה אתה חושב?" היא שאלה אותי חייכתי אליה.
"אני מציע למצוא איזשהי מסעדה כשרה נשב לנו שם ואחר נטייל עוד קצת אחרי קניון ונחזור." אמרתי לה היא חייכה.
"יופי מושלם," אמרה בחיוך חיבקתי אותה קלות אני עדיין דאגתי לה לא יכולתי בתוכי להירגע שמישהו העז לפגוע במישהי שהיתה ותמיד תשאר אחות בנשמה. ירדנו בתחנה יצאנו לקניון נכנסנו לחנות בגדים ושם בחרנו בגדים כל מיני בגדים בשבילה בשבילי צחקקתי בלי סוף כשהיא ניסתה לבחור לי משהו מהסטייל האחרון היא בחרה לי חולצה ומעילי חורף בחרתי לה גם.
"תימור אני חולה עלייך יש לך טעם טוב חיים שלי," אמרתי לה בחיוך.
"גם לך מאמי אתה גבר ואתה מבין ביופי." היא אמרה צוחקת.
"נלך למסעדה?" שאלתי תופס בידה לוקח את השקיות שלנו.
"בוא," הלכנו יוצאים מהקניון בהפינת הרחוב מצאנו מסעדה יהודית שמה הביאו כל מיני מאכלים מזרחיים לקחנו שווראמה לקחתי בירה ובשבילה קולה.
"אטיאס תודה לך מאמי אתה החזרת לי את מצב רוח," היא אמרה מנשקת אותי קלות בלחי.
"אני שמח מאוד כי לראות אותך עצובה זה הורג אותי את אחות שלי בלב, והיחידה שאני מכבד בכל ליבי." אמרתי מחבק אותה. ואז יצאנו לטייל לנו בפארק.
"מה את חושבת קוקו ופצע לא יתחרפנו מזה שיצאנו?" שאלתי אותה.
"חחח בטח שיתחרפנו הם בטח יתחילו לצאת עלינו איך לא אמרנו להם." היא אמרה מצחקקת.
"נצא בראשון רק אנחנו בהרכב הישן." אמרתי לה בחיוך.
"כן אלו היו ימים בישראל נהינתי מהיציאות שלנו." היא אמרה בחיוך.
"נצא שוב," אמרתי לה בחיוך תופס את ידה והלכנו לנו מטיילים.

——–לירז———
ישבתי בחדרי נרגעתי אחרי מה שאטיאס עשה הרגשתי רגועה לגבייה נשמתי לרווחה מעצם העובדה שתימור בסדר. שכבתי חושבת לעצמי על הבית כל כך התגעגעתי לחוף הים של ראשון כל כך התגעגעתי לחיים הקודמים שלי ללא דאגה כאן החיים שלי לא הכי קלים. עצמתי את עיניי נחה ככל שאני יכולה בערב נכנסה הרופא היא בדקה אותי ואמרה שעד סוף שבוע אהיה בסדר. שכבתי לי לבד בחדר הבנות ירדו לארוחה השתעממתי, והתחלתי לשיר לעצמי את שיר שאמא היתה שרה לי על תות העץ, אהבתי את השיר שרתי בשקט לעצמי לא היה לי אכפת מכלום כל המחשבות שלי היו רחוק מכאן מלונדון. הם היו בישראל לא יכולתי לחשוב יותר שאני כאן. שרתי לעצמי לא שמה לב לסביבה שלי חשבתי רק על מקום אחד על הבית ילדות שלי שם, הייתי עמוק שם כמעט שמעתי כמעט את קולה של אימי מישראל לא רציתי כלום חוץ מהתחושה המוכרת שכל כך חסרה לי. ניסיתי בכל ליבי לשכוח את לונדון ואת כל הכעס על הוריי כי שלחו אותי לכאן לא סבלתי את העובדה שאני עדיין כאן במקום הכי מעצבן וקר ביקום. לפחות בשבילי כך אני חושבת ותמיד אחשוב אין מקום יותר חם מישראל עבורי שרתי לעצמי מנסה לשכוח מהמקום הזה. שרתי לעצמי כשסיימתי לשיר לעצמי לא שמתי לב שנכנסו כבר לחדר הייתי יותר מדי רחוקה רק עכשיו שמתי לב שמקשיבים לי. ראיתי את תימי ואת אטיאס והוא עוזר לה התעלמתי ממנו, אבל עיניו הביטו בי מלאות ציפייה ושנאתי את זה כשהוא מסתכל עליי זה חירפן אותי סובבתי את גבי.
"אז מה יזראילוב החלטת לחפור לנו עם השפה הזו שלך," גיחכתי למשמע דבריו.
"טיפש, מה אתה מבין במוזיקה קווקזית סתום וחזור לחור ממנו הגעת," אמרתי לו בכעס הוא גיחך מתקרב אליי. נגע במצחי עם ידו והסתכל בי במבט מלגלג.
"חום אין לך אז בטח הבעיה היא כאן," הוא שם את ידו על ראשי גיחכתי.
"מצחיק מאוד טיפש אתה ממש מבדר אתה צריך להופיע על במה אחת עם שלום אסייג," חחח אמרתי צוחקת מגכחת.
"גם את ממש מבדרת לכי לישון ילדה הגיעה שעת השינה שלך או ששנית את דעתך והחלטת לבלות איתי?" הוא התקרב אל פניי יותר קרוב הרחקתי אותו ממני.
"לא תודה שינה לא תזיק לי מאשר להיות איתך," אמרתי לו בחיוך קר.
"ואני חושב שעדיף לחטוף אותך כשאת חמה," הוא אמר בחיוך קר מרים אותי באוויר.
"תוריד אותי מפגר!!" צעקתי עליו הוא חייך רק חיוך רחב יותר.
"תימי את לא ראית כלום כפרה," הוא אמר קורץ לה.
"תוריד אותי יא חתיכת בן של זונה!!!!" צעקתי אליו הוא לקח אותי בזרועותיו נאבקתי להשתחרר מקללת בכל מה שיכולה הוא חייך אליי את חיוכו מתעלם אז הוא זרק אותי על מיטה שלו.
"מה היא עושה פה?" הבחור עם הרסתות יואל הם מכנים אותו קוקו נדמה אמר לו.
"תגיד למפגר הזה שייתן לי ללכת המפגר הזה הוציא אותי מהמיטה." אמרתי מנסה לקום.
"הו איזו יפיפייה יש לנו פה מה החלטת לתת לו הזדמנות?" נפתלי אמר.
"ממש לא תגידו למפגר שלכם שישתחרר ממני אטיאס יא בן זונה שחרר אותי!!!" צעקתי.
"מצטער לא הפעם את נשארת כאן," הוא אמר עם החיוך המעצבן שלו שבא לי לשבור לו את הפנים.
"רטמיר כפרה אליך תעזור לי?" אמרתי לו הוא הביט בי בחיוך מתנצל.
"מצטער נשמה לא יכול כשאטיאס עצבני עדיף לשתוק!" אמר לי בקול המתוק שלו והרך.
"שש שתקי כבר אל תנסי את רטמיר הוא אולי מתוק לבחורות אבל הוא עדיין חבר טוב שלי לא שלך!" אטיאס אמר לי בחיוך המנצח שרק ניסיתי לבעוט בו.
"אל תדאג גל ונטלי יבואו לפה ויחסלו אותך!!" אמרתי בזעם הוא סגר את פי כאשר נשמע דפיקה.
"תשתקי אחרת כולנו נסתבך תשכבי וכסי את ראשך ועשי את עצמך ישנה כבו אורות," הוא אמר והבנים נעמדו מלפניי ואטיאס חמק לשירותים.
"היי מה זה הצרחות האלה?" אמר המורה.
"זה אני הדלקתי את המתיחה שעשו לחברה שלנו אלינור סבן!" קוקו הזה אמר להם ושמעתי את אייפון שלו מתנגן.
"ואיפה חברך המהולל אטיאס?" שאל המורה.
"ישן עדיף לא להפריע לו הוא משתגע מהר וצועק על כל השכונה." נפתלי אמר לו מזהיר אותו.
"טוב בסדר לכו לישון ותנתק את זה יואל," הוא אמר לו ויצא מהחדר.
"מפגרים שחררו אותי כוסאמק," קמתי אבל אטיאס הרים אותי והשכיב על מיטתו ונשכב לידי במיטתו הגדולה התרחקתי לקיר ליד החלון המפגר חיבק אותי הורדתי את ידיו והוא בכל זאת כרך סביב בטני את ידיו.
"שיניה מתוקה בהזדמנות נהינה." לחש לתוך אוזני לא הבטתי בו לא ישנתי בעצם הייתי קרובה לחלון והבטתי בשמיים הכהים….

——-עדי——–
ראיתי אותה לא ישנה ידעתי שסיכנתי הכל וגם אותה, אבל ידעתי רק שהנוכחות שלה תרגיע אותי ואת מה שרותח בי לא להרוג שוב את בן זונה הזה. היא הביאה לי שלווה רציתי שהיא תמיד תהיה לידי היא היתה בשבילי מלאך בגן עדן. חיבקתי אותה למרות שהיא התנגדה ליטפתי את שיערה ולא יכולתי להתהפק סיבבתי את פניה אליי שתביט בי ורק בי היא ראתה אותי ער עיניה היפות לא הביטו בי.
"מה מתרגשת שאני כאן לידך?" שאלתי אותה מתגרה בה.
"ממש לא," ענתה בקור. חייכתי נוגע בלחייה הרכות.
"אני לא אגע בך למרות שעכשיו אני זקוק לזה ממך תפצי אותי ברכות ובעדינות שלך," אמרתי לה בחיוך מתוק ביותר שלי שם את ידיה על פניי.
"למה אתה כל כך מפגר ואני בכלל תקוע איתך," אמרה בשקט ועצמה את עיניה מנסה לישון חיבקתי אותה מצמיד אותה אליי ידיה על לחיי.
"לילה טוב מלאכית שלי," לא הייתי בטוח שהיא ישנה אבל אמרתי כשחשבתי שהיא ישנה בזרועותיי הרגשתי שלווה שהיתה חסרה לי זמן כה רב.


תגובות (11)

אווויייי איזה חמודים
מתי הם יפסיק לריב ויבינו שהם אוהבים אחד את השני
תמשיכי מהרררר

26/03/2014 00:13

מושלם! איזה חמודים הם וכמובן תמשיכי (:

26/03/2014 00:46

אני ממשיכה עכשיו :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

26/03/2014 14:48

פאק שהיו כבר חברים ויפסיקו לריב תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייי מושלםםםםםםםםםםםםםם

26/03/2014 15:50

חחח כן אני ממשיכה לעבוד נדמה לי יצא לי פרק ארוך היום :)))))

26/03/2014 16:06

עד שאת מעלה פרקים אני כל הזמן קוראת שוב ושוב את הפרק האחרון שהעלית חח :)

26/03/2014 19:00

חחח אני מנסה לעשות פרקים כמה שיותר ארוכים :))))))))))))))

26/03/2014 19:21

מעולה! חח תגידי את במקרה קווקזית?

26/03/2014 19:52

כן קווקזית, אני אוהבת ללמוד על עדות שונות בארץ זה מעניין להכיר לעומק אחרים :))))))) והפרק יצא :))))))))))))))

26/03/2014 20:09

גמאני =) לגמרי מסכימה איתך ועפתיי לקרוא! חחח

26/03/2014 20:26

תודה :)))))

26/03/2014 22:29
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך