l.a.h.i
היי חברים חג שמח לכם בימים האלה הייתי מעט עסוקה ועבדתי על משהו נוסף שבקרוב יעלה :)

כבשתי אותך!!!! פרק 33: ספסל של אוהבים את שנינו חבוקים ומסביבינו מאלכים חלק א’

l.a.h.i 17/04/2014 1735 צפיות 6 תגובות
היי חברים חג שמח לכם בימים האלה הייתי מעט עסוקה ועבדתי על משהו נוסף שבקרוב יעלה :)

————-לירז——————
אהבה מי הכיר אותך לפני זה אהבה צצת משום מקום גרמת לי להתאהב בבחור ששנאתי הפכת את השנאה שלי לאהבה גדולה ונצחית ואולי לא נצחית?
אלוהים הוא היחיד שיודע מה יעלה בגורל אהבתנו באהבה נאמנה שלי אל עדי אטיאס.
אנחנו יושבים בספסל של אוהבים שנינו חבוקים וסביבינו מלאכים שלך אהבה ומלאכים שלך עדי.
"אני אוהב אותך כמו שלא אהבתי לעולם לירז סוד אהבתי הנערה היחידה שלי." הוא לחש לאוזני מרים את סנטרי מנשק את שפתיי ברכות. חייכתי מביטה בו עיניו החומות דבשיות בערו לאור ירח בפארק, לא יכולתי שלא להחזיר לו נשיקה מתוקה וארוכה.
"אני אוהבת אותך עדי אטיאס ליבי מטורף מאהבה אני מכורה." אמרתי בחיוך הוא צחקק את צחוק מלאכי.
"אני יודע ואת עוד תהיי מכורה לנצח," אמר בחיוך מגרה נתתי לו צ'פחה הוא צחקק.
"זהו הפעם זה רשמית אני נפרדת ממך אנחנו שבוע ביחד ואתה לא מפסיק לעצבן!" אמרתי לו קמה בכעס מעושה.
"מאמי אני מצטער אל תלכי לי אני אוהב אותך," הוא תפס אותי שם על ברכיו. "אני מצטער אני מכור מטורף בלעדייך אני לא אשרוד יום אני מכור רק עלייך." חייכתי כשאמר זאת.
"זה כבר יותר טוב אטיאס," לחשתי לאוזנו הוא צחקק מנשק את שפתיי נשיקה ארוכה.
"אני מאוהב בך אישה שלי," אמר בחיוך צחקקתי.
"איש שלי מאוהבת בך אין גבול כפי שהרקיעה חסר גבולות שלנו," אמרתי לו בחיוך נושקת ברכות את שפתיו.
"את יודעת במילה אישה ובמילה איש מסתתרת המילה אש. אש חזקה של אהבה נצחית כמו האהבה שלנו." הוא אמר לי בחיוך מביט בעיניי ונישק אותי בחוזקה חיבקתי אותו. "אז מה נלך נערה שלי," אמר בחיוך כשראשי על כתפו. הוא חיבק אותי קם כשאני בזרועותיו
"את רוצה שאשא אותך בזרועותיי נסיכה שלי?" הוא אמר בחיוך לוקח אותי בזרועותיו דרך השער האחורי ולקח אותי לחדר משכיב אותי במיטה בחדרי נושק קלות את שפתיי.
"אני מאוהב בך נסיכה לילה טוב יפיפייה שלי." הוא לחש ברכות והלך לחדר שלו נרדמתי לי לבושה עדיין בשמלה הכחולה שלי.

————עדי————-
למחרת שוב המורים המזדיינים האלה דפקו לנו בדלת זרקתי כרית על חצי וחצי זרק על קוקו כשקמנו כעיקרון הקורבן שלנו היום פצע זרקנו כריות לכיוון פצע לא נשמע כל קללת בוקר ממנו הטקס של קללות הבוקר לא נשמע.
"הבן זונה לא מגיב," חצי אמר מגרה אותו בכוונה.
"כי הבן זונה לא כאן!" קוקו אמר מסיר את השמיכה.
"שרמוט ברח חתיכת מזדיין בטח אצל גל נצא לשם," אמרתי בחיוך מחזיק בידי בלוני מים.
"קוקו אתה בא ננקום ואתה תראה שם את גיץ," אמרתי בחיוך מצחקק.
"תשמע לי טוב יא בן זונה אל תעז לקרוא לחברה שלי גיץ!" קוקו צעק באטרף.
"קיצר יא זיינים סתמו בואו לנקמה." חצי תפס תחת וגרר אותנו למגורים של הבנות אני נכנס ולא תאמינו מה אני רואה! הבן זונה מחבק את לירז ושוכב לידה.
"יא חתיכת בן זונה בן שרמוטה יא זין מה אתה—" תפסתי בחולצתו כל הבנות התחילו לצחוק כולל לירז.
"יו אטיאס מקנא חייבים לצלם את זה," גל אמרה מצחקקת לירז לא הפסיקה לצחוק.
"אחלה אחות את," רטמיר אמר לה נותן לכיף וחיבוק קליל. תפסתי אותה מרים בזרועותיי ולוקח אותה לחדר שלי הייתי עצבני הכושרמוטה היא הוציאה אותי מדעתי. שמתי אותה על המיטה הייתי זעום מאוד ידעתי שאני חסר שליטה הכל בגללה היא היחידה שמסוגלת לזה.
"עדי תירגע זו רק—" נישקתי את שפתיה בחוזקה היא חיבקה אותי בידיה הרכות מלטפת את פני תוך כדי נשיקה. נישקתי חזק יותר עמוק בשפתיה ראיתי איך היא נושמת בטירוף וחסר לה אוויר היא עצרה אותי אבל אני המשכתי חזק יותר היא דחפה אותי מעצמה נושמת בטירוף.
"עדי!! אתה חייב להפסיק!!" היא לחשה בעיניה רכות היא חיבקה אותי. "אני אוהבת אותך ורק אותך אין לך סיבה לקנאות אנחנו צחקנו לא התכוונתי לפגוע בך." היא לחשה לי את המילים.
"אני אוהב אותך את גורמת לי לאבד שליטה כשראיתי את זה חירפנת אותי." לחשתי לה נושם את ריחה כמו מטורף.
"אני אוהבת אותך סליחה אהוב שלי לא התכוונתי." היא אמרה ברצינות מלטפת את פני.
"את יודעת זה לא עובד ככה את תצטרכי לנשק אותי עם את רוצה שאסלח לך," אמרתי לה בחיוך קרימינלי.
"מוכנה לנשק אותך בלי סוף רק אל תקנא לעצמך עוד." היא אמרה מצחקקת צחקקתי גם.
"אני כבר מקנא," אמרתי כשאפה כבר נגע באפי קלות והיא התחילה בעדינות מתגרה בי כמו תמיד הילדה הזו נישקתי את שפתיה טיפה בחוזקה שמתי אותה על ברכיי היא נישקה עכשיו ביותר חוזקה הנשיקה שלנו לאט לאט הפכה להיות סוערת ממקודם. היא הפסיקה אחרי עשרים דקות של נשיקה ארוכה לא יודע מאיפה היה לנו את הכוח להתנשק בטירוף כזה.
"אני…אני גמורה רק מהנשיקה הזו." היא לחשה לי מתנשפת בטירוף.
"אני אוהב את זה," לחשתי לה משכיב אותה על המיטה לידי חייכתי מסופק.
"מה שאני חסרת אוויר ומסוחררת בגללך?" היא שאלה אותי צחקקתי מחבק אותה ולוחש באוזן שלה.
"מאוד אוהב את החוסר שליטה שלך ככה אני יודע שאני לא לבד," אמרתי בחיוך. היא תפסה את פניי נשקה אותי בקטנה ולחשה.
"תשאר לנצח חסר שליטה לידי אהוב שלי,"היא אמרה מגרה אותי יותר. הפלתי אותה למיטה הייתי מאליה.
"את בטוחה שאת רוצה אותי חסר שליטה כי את יודעת יש דברים שאני מרסן בתוכי," לחשתי לה היא חייכה קמה מעליי.
"עדי תרגיע מתוק אני ארסן אותך," היא לחשה השכבתי אותה אליי כשראשה על חזהי ושפתיי על ראשה על שיערה הלבן והעדין למרות שהוא יפה החום היה מושלם. עטפתי אותה בזרועותיי לא היה לי אכפת מהלימודים שכבר התחילו שכבנו במיטה כשהיא עליי.

———-נטלי—————–
ישבנו בכיתה הבנתי שלירז ואטיאס היום לא יגיעו אמרתי למורה שלירז לא מרגישה טוב וכאלה.
"תלמידים קבלו חברה נוספת לכיתה הלנה היסטון היא תלמד אתכם בכיתה." המורה הציגה בחורה חדשה שיערה חום עיניה חומות כהות שזופה שיערה חום וצמות קטנות על שיערה. "הלנה שבי ליד עמר," המורה הסבירה לה איפה אני והתיישבה לידי.

המשך יבוא…


תגובות (6)

היי, אני חושבת שהסיפור שלך ממש טוב,הכתיבה הרעיון,הדמויות הכל..
ואני אשמח שתקראי את הסיפור שלי זה סיפור אהבה ממש לא רגיל בין ג'סטין ביבר לסופיה ג'ונסון (דמות שהמצאתי) ואני אשמח יותר אם תכתבי לי ביקורת.

17/04/2014 13:09

היי נועה אני אשמח לקרוא את הסיפור שלך ואני מתחילה כבר עכשיו :))))))

17/04/2014 13:25

פאק הוא מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם אני אוהבת את עדי תגידי ללירז שדיאנה לוקחת לה אותו
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייי

17/04/2014 15:22

חחח את מוזמנת לנסות דיאנה אבל לא מבטיחה לך שלירז תסכים חחח לפי מה שידוע תתחרפן חחח
וכמובן נכנסת דמות חדשה בשם הלנה, לפרק הקודם השם פירוזה לא ניתן סתם בקרוב תבינו את משמעות הדברים.

17/04/2014 19:48

תמשיכי

17/04/2014 20:50

שבת שלום, חג שמח ותמשיכי! :)

18/04/2014 13:29
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך