כוכב מאוהב: פרק 5

מסוממת 22/10/2014 829 צפיות תגובה אחת

כוכב מאוהב: פרק 5
קמתי בעייפות מהמיטה שיש עלי רק מכנס פיגמה. נכנסתי לחדר אמבטיה ושטפתי פנים מול המראה. אחרי כל אירגוני הבוקר ירדתי למטה הסוכן שלי ישב על השולחן קורא עיתון ושהפלאפון לידו וכוס קפה בידו.
״בוקר״ אמרתי ופקדתי לאחד העובדים שם להכין לי שוקו ״נו מה אם הילדה?״ שאלתי ״זה מה שאני עכשיו מברר״ אמר ושתה שלוק מהכוס קפה. התיישבתי לידו עם השוקו שהגישו לי ״אוי לא״ אמר פתאום ״מה קרה ג׳ימס?״ ״צילמו את סרטון שבו הילדה ההיא צועקת אליך, הוו זה בסדר כולם נגד הילדה למזלך ניצלה לך הקריירה״ ״בטוח?״ שאלתי ״אני יסדר כמה דברים ויכול להיות גם שהרווחנו מכל העניין הזה״ אמר שתיתי לגימה מהשוקו ״איכסה זה קר מדיי!״ אמרתי ״להכין לך חדש״ שאל המשרת עובד אין לי מושג מה שאני יודע זה שהוא עושה מה שאני צריך. ״עזוב הורדת לי את החשק, אני יוצא לבחוץ קצת״ הודעתי. ישבתי לבד על הנדנדה בחוץ וחשבתי שאם לא הייתי מסכים לעסקה הזאתי יכול היה לי להיות חיים נורמלים סביר להניח שעכשיו הייתי משחק כדורסל עם חברים והייתי אם אחותי וההורים שלי ואז חשבתי על עכשיו כל אחד היה רוצה להיות במקומי יש לי הכל בית חלומי יש אלפי בנות שמעריצות אותי אני אליל הבנות
אני משודר בטלוויזיה, כולם מכירים אותי פגשתי מלא מפורסים. אבל אני לא מרגיש מאושר בכל זאת. ׳הוא כולו שטחי דיווה עוד כוכב למצלמות שחושב את עצמו יותר מדי הוא עזב את המשפחה והחברים שלו רק כדי להתפרסם׳ הקול של אותו ילדה הדהד בתוכי. אני ממש לא דיווה, אני פשוט כוכב וכוכב צריך לקבל את מה שהוא רוצה!
ואני לא שטחי אני פשוט צריך להסתובב עם מפורסים יפים כדי שלא יהרס לי הקריירה.
ולא עזבתי את המשפחה והחברים פשוט הייתי חייב ואני לפעמים שולח אליהם קצת כסף! ואז הבנתי שאני לא ביקרתי אותם אפילו פעם אחת. קמתי מהספסל מה הילדה הזאת הכניסה לי לראש!!! נכנסתי לתוך הבית והמשרת שהכין לי את השוקו הגיש לי שוקו חדש ״אני מקווה שתאהב את זה הפעם ע..״ ״עזוב אותיי!! אתה לא רואה שאני באמצע משהו, מטומטם!!״ צעקתי עליו ועליתי לחדר שכבתי על המיטה ברוגז. חושב וחושב…..
״אוי לא!! היא צדקה תראו למה הפכתי״


תגובות (1)

תמשיכיי!!

22/10/2014 16:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך