מסוממת
לוב אותכם 3>

כוכב מאוהב: פרק 7

מסוממת 23/10/2014 832 צפיות 3 תגובות
לוב אותכם 3>

כוכב מאוהב: פרק 7
״קמרון? הכל בסדר?״ שאל אותי ג'ימס הסוכן שלי, לא עניתי.
״הכל טוב? אתה יודע היום מסיבת השקה לבושם החדש שלך״ ״קמרון?״
״אני בסדר״ עניתי ללא חשק ״טוב אז יש לך שעתיים לעצמך ואז הסטייליסים יבואו לפה״
״או..קי״ עניתי ״אתה בטוח שהכל טוב?״
״מצויין״ עניתי עם חיוך מזוייף והוא עזב אותי. חצי שעה עברה ועדיין הייתי שקוע במחשבות שלי בוהה בכוס השוקו שלשם שינוי אני הכנתי לבד. ״טוב קמרון אתה צריך לעשות משהו עם עצמך״ דיברתי לעצמי.
קמתי ושמתי את נעלי הגולשים ׳נחזור לימים הטובים׳ חשבתי לעצמי וחייכתי לקחתי כובע ומשקפיים לבשתי אותם כדיי שלא יזהו אותי ציירתי לעצמי שפם קטנטן
ולקחתי את הסקייטבורד ״כמה זמן לא רכבתי אליך חמודי״ ליטפתי את הסקייט, והמשכתי לדבר אליו עד שנכנס העובד והסתכל עלי מוזר ״מה אף פעם לא ראיתי ילד וסקייט מדברים?!״ הוא עדיין נעמד מולי
״טוב אתה לא חושב שאתה מפריע לנו״ אצבעתי עלי ועל הסקייט, הוא הנהנן ויצא בחשדנות. ״טוב יוצאים, בוא נראה אם עדיין יש לי את זה״ התחלתי לנסוע על הסקייט במהירות וחייכתי חיוך צדדי קטן שהצלחתי לקפוץ. במהירות הגעתי לסקייט-פארק הגדול, היה שם מלא ילדים ובני נוער שעשו תרגילים מדהימים או שסתם נסעו על הסקייט. ״הגיע הזמן להראות מה יש לנו״ לחשתי לסקייט, אני לא מוזר אני מיוחד.
אחרי שעצרתי מתנשף על הסקייט מכל התרגילים שעשיתי, לא שמתי לב בכלל שמחאו לי כפיים, כנראה ראו את מה שביצעתי. איזה אחד שרירי עם קעקועים התקרב אלי נרתעתי קצת ואז הוא הביא לי כיף ״נחמד אחי״ אמר לי ״תודה״ ״מה השם?״ שיט, מה השם שלי? ״אממ טרוי״ המצאתי והשתעלתי ואמרתי שוב את השם רק יותר ברור ״ אני זאק,, איך אני לא מכיר אותך?״ ״א..אני לא מפה״ שיקרתי.
כמה נערות התחילו איתי ״רגע אחד, אתה נראה לי מוכר״ אמר אחת הנערות.
״מה? אני? מוכר? בטח התבלבלת״ הכחשתי ״כן זה אתה״ בבקשה אל תגידי בבקשה אל תגידי התפללתי בלב ״קמרוון!!!!!!!״ צרחה, אוי לא. נסעתי מהר על הסקייט שמאחורי חבורה של נערות היסטריות שרודפות אחרי.. למה יש לי חוסר מזל. אחרי עשר דקות כמעט ולא ראיתי אותם מרוב שהם היו רחוקות, למזלי.
ובלי לשים לב הבנתי שאני באמצע ירידה גדולה. לא שלטתי בעצמי , זה היה מהיר מדיי ומיד נקלעתי למצב שאני מעל ילדה והסקייט שלי נשבר לשתיים
כל הכבוד קמרון !
קמתי ממנה מהר ״סליחה סליחה״
״זה בסדר״ אמרה ונעמדה מולי העיינים הירוקות שלה ננעצו בעיניי הכחולות
זאת אותו ילדה, הילדה שבזכותה הבנתי למה הפכתי- הגיע הזמן להודות לה.


תגובות (3)

ממש התעניינתי בסיפור, הוא נשמע ממש מעניין ואפילו שעכשיו כבר מאוחר נורא, אני אשב ואקרא את כל הסדרה!
~משחקת באצבעות (אגודלים)~

23/10/2014 22:48

תמשיכיייייי זה ממש יפההה-קוראת חגשה

24/10/2014 11:44

תקשיבי, אני לא בקטע של להעליב, אבל אם את לא ממשיכה את זה את ממש סתומה… !!!!

24/10/2014 16:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך