ההמשך יפה תישארו לעקוב (: --הערות ותגובות יתקבלו בברכה--

כוכב עמנואל -פרק 1

01/04/2015 866 צפיות אין תגובות
ההמשך יפה תישארו לעקוב (: --הערות ותגובות יתקבלו בברכה--

נקודת מבט נתנאל –

״חמור תתעורר״ אנה אחותי צרחה , זה היה היום האחרון של הלימודים , הכל זוועה התעודת בגרות שלי תיראה כמו הצרות של ישו ואבא שלי ישלח אותי לפנימיה במושב המחורבן בסוף העולם ימינה שמאלה פנייה לאבדון!!! ״סתמי יקופה!!!״ קמתי צחצחתי שיניים לבשתי ג׳ינס קרעים וחולצה של פולו ,ריססתי על עצמי קילו רושס ויצאתי עם ההאודדי A1 שלי שכבר נראה לי שאחרי היום כבר לא תהיה שלי.. נכנסתי לכיתה נשבע אני הכי חתיך שם! ישר רונה הדפוקה הזאת שחושבת שיש לה סיכוי איתי קפצה עליי ״חיים שלייייי בוקרררר״ ואני כמו איזה צבוע אומר לה ״איזה יפה את רונלי״ דומה לנעל בית נקודה. קיצר ישבנו ב-ח- המורה חפרה כמה דקות ואני רק התפללתי שיהיה לי ממוצע עובר , אבא כבר הזהיר אותי שאחרת אני אבלה את החופש של ברפת . המורה קראה לי , ישבתי לידה והיא פתחה את התעודה ״ בן דוד אני מאוכזבת , ראיתי שחל שיפור קטן וציפיתי שהוא רק יגדל אני מקווה ששנה הבאה תחזור אלינו עם יותר מוטיבציה , בהצלחה חמוד.״ ראיתי חושך זהו אני מת הלכה ההאודדי , הלכו כרטיסי האשראי ,הלך החופש !!!!!

~כעבור שבועיים~
״עמנואלללללל!!!!״ ליה צרחה לי לרדת למטה.. השעה הייתה 7:00 היינו חייבות לרוץ לרפת היום אנחנו מקבלות את המתנדבים החדשים שלנו , חייב תדריך , הסבר , הכל !! יש לבשתי את השורט ג׳ינס שלי , מגפי הרפת , חולצה לבנה רחבה שמעליי שמתי ווסט ג׳ינס בהיר (חולה על ג׳ינס וג׳ינס) עשיתי עגבנייה מרושלת , ענדתי עגילים נופלים גדולים ויצאתי.. "נו למי את כבר מתגנדרת?״ ליה שאלה ״סליחה אם יהיו חתיכים ?״ צחקנו ורצנו לרפת שם פגשנו את יוני אחי .
״שלום לכל המתנדבים החדשים תודה שבחרתם להצטרף לרפת דביר המשווקת לחלקי הארץ את רוב החלב בישראל״ יוני התחיל בהסברים החופרים שלנו , אז ליה ישר התערבה ואמרה ״עזבו אותו הוא סתם חופר בואו נספור אותכם ונתחיל יהיה לנו חודשיים של כיף״ ״כמה אמורים להיות לנו?״ יוני שאל אותי בעודי מחזיקה את דף השמות… ״18״ עניתי.. ״יופי נחלק אותכם ל3 קבוצות כל אחד יקבל מדריך לפי הגילאים שלו ושלכם ככה תרגישו באותה רמה , פייר לא?״ יוני חייך
ישר קיבלתי את גילאי 16-17 ״בואו יהיה כיף״ חייכתי והם באו אחריי ..
ישבתי על קוביית קש גדולה והם ישבו על הריצפה, התחלתי להקריא שמות ״גל פלדמן״ ״פה״ ״ניר כהן״ ״פה״ ״סול שיקלי״ ״פה״ ״שלי ויצמן״ ״פה״ ואחרון ״נתנאל בן דוד?״ הסתכלתי וראיתי שמישהו חסר היו לי רק 5 הסתכלתי שוב לצדדים ופתאום שמעתי קול מאחורי ״פה״ חייכתי ואמרתי לו בוא תצטרף.

להמשיך?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך