תהנו!????

כח פרק 20

04/03/2017 598 צפיות אין תגובות
תהנו!????

מה חולת סרטן? מאיפה זה צץ לי בחיים עכשיו?!
יש לי קרירייה ,אהבה,משפחה שדואגת לי .
חיכיתי לתוצאות המדויקות במיטת האישפוז, הכל היה מסביב לבן ללא טיפת צבע. כמו החיים שלי עכשיו.
השעה כבר 00:00 בלילה ואני לא מצליחה להירדם ממחשבות של המחלה הארורה הזאת.
אמא שלי כל רגע מנסה להרגיע אותי אבל אני בשלי.
נכנסה אליי אחות הבית חולים והודיעה לי שמחר יגיע אליי רופא מומחה ויגיד לך הכל מהכל ושעכשיו עליי רק להירגע ולישון.
איך בדיוק עליי להירדם?! כשיש לי כאבים בכל מקום וכשיש לי מחשבה של המחלה הזאת?
ניסיתי לסמס לחברתי הטובה אך, היא ענתה לי:
חברה של נלי: נלי מקווה שתחלימי אבל כרגע אני לא רוצה להיות חברה של משהי חולה כי אני מפחדת לאבד.
הייתי בשוק ממנה היא היתה איתי לכל האורך ההיסטוריה שלי.
החיים שלי באמת מתפרקים?!
אמא של נלי: נלוש אני אלך להביא לך משהו טעים, תנסי בנתיים ללכת לישון.
שמעתי את קולה וניסיתי לישון תוך 10 דקות נרדמתי.
ואז זה הגיעה החלום שנותן לי כח!
למחרת בבוקר, אני מתעוררת ועדיין רואה הכל לבן מסביבי ונזכרת ממה שקרה אתמול.
נכנסה אליי אחות בית חולים ואומרת שעוד מעט יגיע אליי רופא מומחה , עשיתי חיוך של נקווה שהכל יהיה בסדר .
פתאום מרחוק אני רואה את לואי עם חליפת רופא , הייתי בשוק לואי התחפש לרופא כדי שיתנו לו להיכנס. הראי מותר להיכנס רק לקרובי משפחה ולמשפחה עצמה .
צעקתי ללואי:
לואי: לואי ,לואי!
לפתע לואי הגיע ואמר אל תצעקי שלא ידעו שאנחנו מכירים. טוב אני הרופא המומחה שלך להיום!
הייתי בשוק לואי הפך לרופא מומחה מעורך שלי?!?!!
מה קורה כאן לכל הרוחות?!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך