חזרתי , אהיו פעמים שאני אעדר לכמה ימים וזה אל תדאגו תמיד אהיה המשך! תהנו????!

כח פרק 21

25/03/2017 582 צפיות אין תגובות
חזרתי , אהיו פעמים שאני אעדר לכמה ימים וזה אל תדאגו תמיד אהיה המשך! תהנו????!

עכשיו לואי בדק אותי ואמר שאני חזקה אך, לא אמר את מצבי . אני בשוק ממנו ממתי הוא לא מספר לי את מה שקורה??!?!
צעקתי בכל הקול שלי לואי!!!
לואי הסתובב .
לואי: תגידי לי את רוצה שאני אבריא אותך או שאת רוצה להיות חולה ולמות ?
נלי: מה למותת??? יש לי ? אתה שותק, מסתובב, הולך מבלי להגיד את מצבי מה אתה ממצפה ממני ורק שתדע אתה אשם בהכל מהכל ורק אתה!
לואי: אני אשם? איך אני יכול להיות אשם ? אני אמרתי לך להיות חולה או שלקחת תרופות התאבדיות? כן מצאתי את הכדורים !
הייתי בהלם אני אפילו הסתרתי את הכדורים מעצמי איך?!
נלי: כן! זה בגללך
לואי: אין כלכן אותו דבר אף פעם לא מודעות לטעיות שלהן. שזה פשוט עצוב.
נלי: ואתם כולכם אותו דבר עיוורים! וזה יותר עצוב.
פשוט התחילו לי לאט, לאט ,לרדת לי דמעות.
לואי הסתובב והלך ואני הצצתי מהצד וראיתי אותו מתחרפן .אני אישית אף פעם לא ראיתי אותו ככה.
הלב שלי קפץ כל פעם שהוא היה ככה, אני רוצה להרגיע אותו אבל אינני יודעת איך? כאשר כל מיניי חוטים ומחטים מחוברים עליי .
אני ניתקתי את החוטים ממני, לואי הסתובב ראה וצעק לאאא!
רצתי עליו והרגשתי סחרחורת הוא הספיק להגיע אליי.
ואז זה הגיע החיבוק שחלמתי בלילות, ואני לאט ולאט מאבדת הכרה.
לואי לקח אותי למיטה חיבר אותי בחזרה והתפלל שאני אתעורר. אך, הוא לא ידע שאני שומעת את קולו!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך