תהנו!????

כח פרק 22

01/04/2017 599 צפיות 3 תגובות
תהנו!????

כעבור שעה ואני עדיין שומעת את קולו והוא לא יודע זאת.
אני באיטיות רבה פותחת את העיניים ומרגישה עייפה. ואז לואי מחייך ואומר את המשפט הבאה:
תודה לאל חשבתי שאני לא אראה אותך עוד!
חיבקתי אותו חזק עד שכמעט חנקתי אותו ותוך כדי צחקתי .
לואי: אני שמח שאת יותר חזקה
נלי: כן… למה אתה מתייחס אלייי כל כך יפה?
לפתע נכנסה רופא וקראה לו למקרא חירום רפואי, אז לואי נישק אותי במצח והלך.
נשארתי שוב לבד למרות שאימי הולכת וחוזרת.
נרדמתי וחלמתי את אותו חלום שנותן את הכח רק למה לא מראים את הפנים, אלה רק את היד המחבקת?
התעוררתי ולפתע אני לא נמצאת באותו החדר שהייתי בוא פעם קודמת. אני בחדר ניתוח?
צעקתע חזק מאוד וברחתי לבחוץ.
מרחוק אני שומעת את לואי
לואי: נלייי תעצרי!
נלי: לך מכאן, ועזוב אותי אני מעדיפה למות במילא אין לי כלום !
לואי: תעצרי בבקשה אני מתחנן אלייך
עצרתי ולקחתי נשימה ארוכה עבורו והלכתי בחזרה בזמן שלואי רץ אליי בתחפושת של רופא למרות שהוא כן רופא . בכיתי כל הדרך
עד שכמעט התעלפתי שוב אבל החזקתי את עצמי והלכתי לכיוונו ואז זה קרה הנשיקה ! הוא נישק אותי!
הייתי בהלם.
נלי: למה עשית את זה?
ואז היתה שתיקה ארוכה.


תגובות (3)

לא קראתי את הפרקים הקודמים או משהו, אבל יש לי כבר כמה הצעות לשיפור:
א- דיאלוגים ושיחות בין דמויות לא כותבים אם נקודתיים, זו לא שיחת ווצאפ. מוסיפים גרשיים ותיאור בכדי שנדע מה הדמות עושה בזמן שהיא מדברת ומהו טון הדיבור שלה. לדוגמה:
"אני לא רוצה ללכת לשם," קולו רעד ועיניו הפכו נוצצות. " אני לא רוצה לחזור לשם שוב."

אני גם עוד צריכה להתאמן על דיאלוגים בעצמי אבל זו הייתה דוגמה פשוטה.

ב- אני חושבת שזה כבר קצת יותר לפי דעה אישית אבל הפרק היה קצר, מאד קצר. אני לא יודעת אם גם הפרקים האחרים ככה ואם כן לדעתי זה קצת מבאס למי שעוקב. פרקים ( גם בספרים) הם ארוכים, הם מספרים הרבה, קורים בהם המון דברים. אמליץ לך להאריך את הפרק ( או גם את הפרקים הבאים).

שבת שלום! פסח שמח!

01/04/2017 17:30

    דבר נוסף ששמתי לב: יש לך מעט שגיאות טייפו ( שגיאות הקלדה), ממליצה לך לקרוא את הפרק בקול רם לפני שאת מעלה. תופתעי מה אפשר למצוא כשקוראים את הפרק בקול.

    יש לך גם ערבוב זמנים בין הווה לעבר. סיפור לא יכול להיות מורכב משניהם, זה מבלבל את הקורא וקוטע את רצף הפעולות. את צריכה לבחור זמן אחד בו תתמקדי בסיפור או זה או זה.

    מטרתי היא רק לעזור לך להשתפר. לא הייתה לי שום כוונה לפגוע בך בדבריי ^-^

    01/04/2017 17:33

שלום לירון , השגיאות יוצאות מכתוצאה של כתיבה מהירה אשפר זאת והדיאלוגים זה אמר להיות כמו תסריט…. לכן לא רושמת את הדיאלוג כמו שהכתבת לי ולגבי הארכת הסיפור אני אאריך בהמשך… אשמח שתביאי את דעתך בפרקים האחרים והבאים תודה!

02/04/2017 21:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך