תהנו!????

כח פרק 25

27/04/2017 572 צפיות אין תגובות
תהנו!????

עברו כבר שעתיים מאז שעברתי את הניתוח ואני מרגישה קצת חלשה. העבירו אותי מחלקה שבא הכל צבעוני למחלקת ילדים, איזה כייף לראות הכל צבעוני.
לקחתי מחברת שלואי נתן לי כמתנה כשהתחלתי את דרכי. והתחלתי את דרכי לפני שלוש שנים.
אז החלטתי היום אחרי הניתוח להשתמש במחברת הזאת בתור מחברת השירים שלי.
לקחתי עט אדום ואת המחברת שצבעה תכלת והתחלתי לכתוב שיר ….
השיר הזה שאני כותבת מרגיע אותי לא יודעת למה…
בזמן שאני כותבת שיר פתאום הטלפון שלי מצלצל מאת : גודי המעצבנת. לא ידעתי מה לעשות אחרי שחברה של לואי בהריון ולואי ממשיך בחייו אני חייבת להפסיק להילחם עליו. בכל זאת בחרתי לענות לה.
*שיחת טלפון עם גודי*
נלי: היי גודי שמעי זה כבר לא לעניין.
גודי: חשבתי שאת אוהבת אותו… טוב בחרתך למרות שעשינו עסק ובגלל שאת מאפרת את העסק זה יכאב לא רק לו אלה במיוחד לך.
נלי: בבקשה אל תפגעי בוא! תפגעי בי ולא בוא רק לו בוא.
גודי: יהיה מה שיהיה לא מבטיחה לך כלום חחחחח זה החיים
נלי: את חולת נפש וזה בדוק!
גודי: זאת מחמאה גדולה בשבילי
*ניתוק*
היא ניתקה לי החצופה הזאת. מה עשיתייי??!? נבהלתי והתקשרתי ללואי לספר לו, אך לצערי הוא לא עונה לי ניסיתי וניסיתי כמה פעמים אך הוא מסנן.
בגלל ההבטחה שהבטחתי לו שאם הוא מציל אותי הוא עוזב אותי יותר נכון עשינו את ההסכם הזה ביחד.
כולי מבולבלת מסוחררת ולא יודעת מה לעשות, אני חושבת וחושבת מה עושים ואז צץ לי רעיון אבל לא בטוח שהוא טוב.. לספר לחברה של לואי? לאא מה פתאום שאני אטריד אותה בדברים כאלה היא בהריון במיוחד בשבועיים הראשונים שלה כפי שנודה לי.
בשביל לסדר את הראש והלבין מה עושים הלכתי להתקלח למרות שהמקלחות כאן מגעילים ברמות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך