תהנו!!!! ????

כח פרק 29

03/07/2017 572 צפיות אין תגובות
תהנו!!!! ????

זהו! סיימתי לארוז את המזוודה שלי ואני בדרך ליציאה.
לפני שזה הכל נגמר הלכתי לנשום ולראות את העיר שלי בפעם האחרונה; רגע לפני שזה נגמר לגמרי נכנסתי גם לסטודיו הקלטות וחשבתי כמה זמן לא הייתי בו וכמה זמן לא אהיה בו.
מרוב שהייתי שקועה במחשבות התחלתי להקליט שיר ולשיר בקול רם!
מילים של השיר:( לא המלא)
אם זה הסוף כנראה שסיימתי את דרכי כבר כאן,
רק לפני שזה הסוף אמור לי אם טעיתי ואיזה כח מתחבא מאחוריו.
אחרי שסיימתי להקליט , הסתכלתי על השעון וראיתי שיש לי שעתיים להגיע לשדה התעופה.
הבנתי שזה הסוף באמת; אז הלכתי לבית ושוב בחוץ זכרתי את כל הפרטים שיש על הסטודיו ובחוץ…
הסטודיו הגדול שלי הדלת הקטנה בצבע שחור והמקרופון הפרטי שלי שנתנו לי כמתנה ביום הראשון של התחלתי בקרירייה הזו; ובחוץ ? הכל מסביב פרחים סגולים שלואי שתל לי אותם בגלל הצבע , שזה הצבע האהוב עליי.
ושם כבר התאהבתי בו!
הינה הגעתי הביתה ואמא שלי איתי לוקחת את המזוודה ולוקחת אותי לאוטו שלה הגדול בצבע לבן עם גג נפתח, נכנסנו , אמא מטעינה את האוטו ואנחנו נוסעים.
ואז השיחה שלנו מתחילה:
אמא של נלי: אני התגעגע אלייך נורא! יהיה לך שם בבית הספר?
נלי: אמא אל תדאגי לואי דאג לי להכל .. הבית ספר הוא בית ספר לא רגיל כי הוא הבית ספר כי טוב באזור שלהם למוסיקה.
אמא של נלי: ומה עם מתמטיקה ואנגלית?! אני לא מוכנה שלא תלמדי רק מוסיקה!
נלי: אמא !! זה בית ספר שיש בו הכל מהכל! תסכלי באינטרנט בית ספר למוסיקה ולאומנתו schoolcool
אמא של נלי: אוקיי אני מאמינה לך , רק תזכרי כמה כללים : 1) להתנהג בהתאם! 2) להתקשר אליי כל יום! 3) תהניי בבקשה ותחזרי מהר!
כשאמא שלי אמרה תחזרי מהר , משהו דקר אותי בלב כי בעצם אני לא אחזור יותר! רק אם יוכלתי לספר לה את האמת!
אוו הינה הגענו לשדה התעופה ואמא שלי מוציאה לי את הדברים והכי חשוב את המזוודה..
התקשרתי ללואי והשיחה עברה לקולית אז השארתי לו הודעה קולית:
הגעתי אנחנו כבר מכניסים את המזוודה ונותנת את הכרטיס רק שתדע לא משנה מה יהיה אני אוהבת אותך ורוצה שרק תהיה מאושר !
נשאר חצי שעה לטיסה אז נפרדתי מאמא שלי ; נתתי לה חיבוק בלתי נשכח אמא שלי בכתה כמובן! ואני.
עזבתי אותה והלכתי למטוס, עליתי עליו ונשאר שתי דקות להמראה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך