תהנווו

כח פרק 32

06/07/2017 573 צפיות אין תגובות
תהנווו

כל הנסיעה אני וטומי לא דיברנו בגלל הפדיחה שעשיתי, אז פשוט חשבתי על החיים ועל השינוי, ונירדמתי…
אחרי שהגענו אז טומי העיר אותי ויצא מהאוטו, אז באתי לצאת וטומי מושיט את יד שלו ואני מושיטה ידי גם ויוצאת מהאוטו .
הוא ג'טלמן לעומת לואי אבל אני בכל זאת אוהבת את לואי.
אני רואה מסביב וילה ענקית בעלת חמש קומות + מרפסת מזכוכית וגינה ענקית עם בריכה גדול בנוסף פארק קטן פרטי משלהם .
נלי: כאן אני הולכת לגור בזמן הקרוב?
טומי: איזה מצחיקה את . זה הבית רק של ההורים שלי , את הולכת לגור בבית שלי יחד איתי והוא נמצא ממש מאחוריך רק תסתובבי ותראי…
הסתובבתי ואני רואה בית דמוי וילה הבית קטן בעל שתי קומות עם מרפסת מאובנת וחצר מרובעת קטנה וחשבתי לעצמי מה אני עושה כאן בכלל??
נלי: אין מצב שאני הולכת לגור איתך לבד!
לואי: זה מה שיש וזה המצב תגידי תודה בכלל שאת כאן!
נלי : להגיד תודה?! אני בכלל לא רציתי להיות כאן!
כנראה שטעיתי לגביו יכול להיות שזה בגלל זה הוא ולואי ניתקו קשר.
נלי: יוליה איפה המזוודות שלי?
יוליה: המזודות שלך כבר בתוך הבית של טומי המשרת הכניס לך אותם
נלי: משרת יש משרתים אצלכם?
יוליה: את חמודה טוב ניפגש עוד חצי שעה לבית קפה שהוא עשר דקות מהבית
אז נכנסתי לבית והוא ענקי ומהמם בפנים , כנראה ששפטתי מהר מדי , נרגע אני רואה רק חדר אחד וסלון!!
נלי: טומי בבקשה אל תגיד לי שאני איתך בחדר ואיתך אני הולכת לישון??
טומי: אכן אל תדאגי אני הולך לישון אבל בסלון, בשבילך
נלי: טוב שכך!
ניכנסתי לחדר והחדר שלו היה חמוד כלהחדר שלו בצבע ירוק עם כחול עם פוסטים של טים רוזן.
פתאום אני רואה תמונה של לואי עם טומי מחייכים לאחד השני הם נראים קטנים בתמונה רק שהיא קרועה קצת והתחילו לי לנזול דמעות מהעיניים מגעגועים אל לואי… אחרי זה אני רואה תמונה של לואי לבד בבית חולים ואני רואה שרשום מאחורי התמונה :
" לואי שלנו חולה סרטן"
התחלטתי לבכות ולהבין מה לואי הקריב בשבילי ואז טומי נכנס לחדר בהלם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך