ככה רצה הגורל\ לא יאמן

11/02/2016 1074 צפיות אין תגובות

ראין הביט אחריה בהלם הוא לא הבין את הבחורה הזאת. קודם כשטייל באזור שמע את סוסתה רוקעת וצוהלת בבהלה.
הוא התקרב וראה סוסה חומה יפה ,על ידה בגדים של אישה זרוקים בדשא.
היא לא הייתה קשורה והיא עמדה ליד האגם כשהיא רוקעת בעצבנות ניראה שקרה משהוא שהבהיל את הסוסה.

"מה קרה?" הוא שאל אותה כלא מבין היא הכניסה את ראשה לתוך המים ההבנה נפלה עליו במהירות הוא פשט במשיכה את מגפיו וצלל בקפיצה למים.
המים היו ירוקים וכמעט לא היה אפשר לראות בהם.
פתאום דמות של נערה עמדה מולו היא הייתה חיוורת ובועת מים אחרנה נפלטה מפיה עיניה היו עצומות הוא זהה אותה, זאת אותה נערה שראה אתמול בבוקר.
הוא אחז בה בחוצה ניראה שהיא מגיבה חלושות זה נתן לו תקווה שעוד יש סיכוי הוא שחה איתה למלה עד שראשה פרץ החוצה היא מיד פתחה את עיניה ושאפה אוויר בשקיקה.

היא השתעלה שיעולים רטובים ומים מלוכלכים נפלטים מפיה.
ראין הוציא אותה מהמים אל הדשא, משקלה כמעט לא הפריעה לו הוא השכיב אותה והיא התגלגלה על בטנה מקיאה עוד מים ולכלוך.

אלוהים אדירים היא הייתה יפיפייה פשוט מאוד עיניה התכולות ברקו ושיערה האדום בהק.
הוא הסיט את פניו מקושי מגופה, היא לבשה רק את בגדיה התחתונים שהשקיפו בגלל המים.
אבל עשיו היא ברחה ממנו, זה הטריד אותו אף אחד לא עשתה את זה לפניו וניראה היה שהיא מושפעת ממנו בצורה כלשהי וזה לא מצא חן בענייה כמובן שכבר בפעם הראשונה הבין שהיא עשתה לו משהוא כי הא הרגיש איך הוא נמשך אחריה.

נמשך?!
הוא ניער את עצמו
נימשך?! מה פתאום הוא נהיה נער מאוהב?

הוא עבר את התקופה הזאת ועכשיו בא לכאן לשליחות לא למסע אוהבים.
בסדר אם היא רוצה להזיק לעצמה בסדר היא ילדה גדולה היא יכולה לדאוג לעצמה.
הוא הלך לסוסו ואיכף אותו ליציאה סוסו זז בחוסר מנוח

"מה?" שא אותו ראין בחוסר סבלנות הסוס צהל בשקט"מה גם אתה עכשיו?! מה קורה כאן היא מכשפת או משהוא?!" הסוס נענעה את זנבו.
"בסדר בסדר אבל אתה ביקשת את זה" הוא קפץ על סוס והדהיר אותו אחריה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך