סינדרלה2002
מקווה שאהבתם❤

כלואה בתוך עצמי -הקדמה-

סינדרלה2002 15/06/2017 628 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהבתם❤

כלואה בתוך עצמי -הקדמה-
היי אני לין. אני בת 16 וחצי. יש לי עיניים כחולות ושיער בצבע חום והקצוות שלי צבועות בצבע בלונד. יש לי חבר וקוראים לו איתן. אני גרה עם אמא שלי אבא שלי נטש אותי כשנולדתי אז אין לי אבא הוא מת מבחינתי. אין לי אחים או אחיות. החברה הכי טובה שלי היא טלצו'ק.

היי אני עידו. אני בן 17. יש לי עיניים ירוקות ושיער בצבע שטני יש לי חברה ואנחנו ביחד חודש. אני גר עם ההורים שלי ואחותי הגדולה.

היי אני איתן. יש לי עיניים ירוקות ושיער חום. יש לי חברה קוראים לה לין לפני שהכרנו הייתי סטוציונר ובזכותה הפסקתי עם זה. אני גר עם אחותי הגדולה היא בת 27 ההורים שלי גרים באנגליה כבר 5 שנים אני לא רציתי לעזוב אז נשארתי בארץ עם אחותי.

היי אני טל אבל תקראו לי טלצו'ק. אני בת 16 יש לי עיניים חומות בהירות ושיער חום כהה. אין לי חבר. לין היא החברה הכי טובה שלי כבר 9 שנים. אני גרה עם ההורים שלי ושלושת האחים הגדולים שלי.

היי אני נדב. אני בן 40. יש לי עיניים כחולות ושיער בצבע חום. אני גרוש. אני גר לבד עם כמה בחורים שעובדים אצלי.

היי אני שרון. אני בת 38. יש לי עיניים ירוקות קצת כחולות ושיער בצבע חום. אני גרושה אני גרה עם לין הילדה הנסיכה שלי.


תגובות (3)

נשמע מעניין!!!

15/06/2017 16:49

תמשיכי!!!

15/06/2017 16:50

תמשיכייי

17/06/2017 18:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך