כשעזבת, האם שכחתי? פרק 15

bl_bar 30/09/2016 777 צפיות אין תגובות

"הארי אנחנו נאחר ללימודים!", "אני עייף! לא נירדמתי כל הלילה בגלל הילדים המזדיינים האלה! למה לעזאזל לעשות כל כך הרבה רעש בשלוש לפנות בוקר?", "אתה צריך להתרגל! זאת קומה של אנשים ששרים ורוקדים! הם תמיד עושים מסיבות קטנות באמצע הלילה, מזמינים בנות, משתכרים!..עכשיו לקום!".

בנג'מין משך את הארי מהמיטה, גורר אותו לתוך המקלחת "תעשה את זה מהר" השרירי סגר את הדלת, נותן לנשי פרטיות. הקטן התקלח במהירות משפשף כל פעם את עיניו, מכה מעט את לחייו, מתנגב ולובש את מדי בית הספר.

"אנחנו מאחרים! בגללך!", "ממה אתה מפחד? סך הכל מאחרים בחמש דקות" הארי אמר באדישות, "נו תלך אולי קצת יותר מהר", "אבל אני עייף" הנשי עיקם את שפתו בצורה כל כך חמודה שגרמה לבנג'מין להאט את צעדיו. "איך אתה עושה את זה?", "את מה?", "לא משנה מה אתה עושה אתה פשוט חמוד", "יאא! אני לא חמוד, אני גבר!" ירוק העיניים ניסה לעשות שריר בידו אבל ללא הצלחה, גורם לשרירי לגחך בשעשוע.

"אם לא הייתי עייף הייתי מעקם לך את כל הפרצוף! יש לך מזל! אל תצחק עליי, מגודל!". פניו של הארי התעוותו בכעס כשהשותף שלו לחדר צבט את לחייו למול כל הכיתה, רוקע מעט ברגליו. "איי זה כואב", בנג'מין חייך ושיחרר את לחייו הרכות של הארי, הקטן מיהר להצמיד את ידיו ללחייו האדומות, מניע אותם מעט וגורם לשפתיו לבלוט בצורה יפיפייה.

הנשי נשך את שפתו התחתונה כששם לב שכולם מסתכלים עליהם 'בן תמות!' הוא חשב לעצמו . "מצטערים על האיחור המורה", "פעם אחרונה, טוב?", השרירי הנהן, מתקדם לאחורי הכיתה ביחד עם הארי. "אין פה הרבה תלמידים" הארי לחש לבן בדרכם למקומותיהם 'גם מייק לא פה', "בטח בגלל אתמול", "אווו, איזה מזל! לפחות הבוקר שלי לא יהיה כל כך רע".

"תשאלי אותו!", "תשאלי אותו את, אני מתביישת", "נו כבר ! טוב אני אשאל..הארי?". ירוק העיניים הביט על שישה בנות רזות וגבוהות "כן?" הוא שאל באי הבנה, "אממ אתה יכול לעשות לנו טובה? אנחנו נודה לך מאוד אם תסכים", "תלוי בטובה", "אוקיי אז שמעת על המסיבה, נכון?" הקטן הנהנן, לא מבין מה הן רוצות. "יופי! אנחנו מתכוונות להופיע שם", "או בהצלחה לכן!" הארי חייך בכוח, 'ובמה המידע הזה עוזר לי בחיים?'. "זה לא הכל! חשבנו שזה יהיה מצחיק ונחמד אם גם אתה תצטרף אלינו".

"מה? למה אני?", "כי אתה סקסי בטירוף! אני מתה לגוף כמו שלך" אחת מהן התפרצה, במהירות חברותיה חסמו את פיה, משתיקות אותה. ירוק העיניים הסמיק מעט "ואם אני מסכים מה אני צריך לעשות?", הנערה הרזה נשמה עמוק מהססת מעט, "אתה תתלבש כמו בת, ואנחנו נירקוד ריקוד סקסי…של בנות" הנשי נעמד מהכיסא, שומע את הבנים מצחקקים על ההצעה.

"מה נראה לכן? ממש אבל ממש לא!", "אבל זה בשביל הכיף" היא התחננה, "כיף? להתלבש כמו בחורה ולהזיז את התחת שלי מול חבורה של בנים חרמנים שמחפשים רק לזיין? ממש לא!". השישה נהיו נבוכות מדבריו של החדש, "אז אתה לא מסכים?" הגבוהה השפילה את ראשה.

"אני מצטער אבל לא! אני בטוח שיהיו בנים שיסכימו לרקוד איתכן, אבל אני לא!" הארי אמר בביטחון, "אין לאף גבר פה גוף כמו שלך", "למה יש כמה בנים רזים ולא שריריים", "רזים אבל…" הנערה סרקה את גופו של האחר בקינאה, נאנחת. "חבל, אם תתחרט אנחנו תמיד נשמח לקבל אותך".

"אל תצחק עליי", "אני פשוט מדמיין אותך לובש שמלה", "דיי~" הארי הניח את ראשו על השולחן בייאוש. "אני גבר! מתי תבינו! ג-ב-ר …", "לא! אתה נסיכה!" בנג'מין אהבת להתגרות בהארי. "תמות", "אני אמות מרעב אם אני לא אכניס משהו לבטן שלי" בן אמר בכנות גמורה, מרגיש איך הבטן שלו מקרקרת ברוב רעב, "אתה צודק! אני יאכל אותך בסוף מרוב שאני רעב" הארי ציחקק.

"אז קדימה נסיכה, בוא נלך לאוכל, קפיטריה או המטבח?", "אחרי מה שקרה בקפיטריה אני לא מוכן לחזור לשם!" הארי נזכר במה שמייק וה'חברים' שלו עשו לו, "אבל לא נראה לי שהם יבואו היום!", "לך תדע! למרות שאנחנו יכולים לפגוש אותם במטבח אני מעדיף את זה מאשר להיות מובך מול כל התלמידים בזמן שידברו על ההצעה הטיפשית של הבנות האלה".

"טוב איך שאתה רוצה! מה אתה מכין?", "מה אתה רוצה?", "פיצה", "אתה יכול להזמין פיצה, למה שאני אכין?" ירוק העיניים הביט על השרירי במבט מזלזל, "כי…כי…טוב באמת שזה היה טיפשי! אני אזמין מגש פיצה". הקטן קפץ מהכיסא באושר "נו למה אתה מחכה? תזמין!", "אני רואה שהנסיכה שלי רעבה" הארי גילגל את עיניו, לא מגיב.

"ואוו זה מריח כל כך טוב" ירוק העיניים הסתכל על השרירי שיצא מהמעלית עם מגש פיצה ריחני, מלקק את פיו בלי להרגיש.

"תגיד תודה לפחות", "תודה" קולו של הקטן בקושי נשמע כשלעס את משולש הפיצה החם, "תאכל לאט" השרירי הביט בחשש על הקטן מפחד שיחנק, הארי רק הנהן והמשיך לאכול במהירות את הבצק הטעים.

"אני צמא צ'אן! אני הולך לשתות, תבוא אם אתה גם צמא, אני לא מתכוון להביא לך" לעיסותיו של הארי נהיו איטיות יותר כאשר הוא שמע את מייק מתקרב למטבח, מוריד את ראשו כשהגבוה נעצר לידם. "אני רואה שאתם נהנים", הרקדן שתה באיטיות את הנוזל הקריר מכוסו, עיניו מקובעות על האקס שלו.

"אני מת מצמא! כואב לי הרא…" כחול השיער נעצר כשהבחין בשני הנערים שאוכלים פיצה באיטיות ובשותפו לחדר שמביט בהם. 'טיימינג לא טוב' צ'אן חשב לעצמו.

"הארי! הארי!" הקטן הרים את ראשו מסתכל על נערה קטנה עם עיניים כחולות. "אמילי? מה את עושה פה?" אחיה התאום שאל בהפתעה, "לא עניינך צ'אן! באתי בשביל הארי!", "מה? למה?" כחול השיער שאל בהפתעה, "סתום כבר, אח מעצבן!" אמילי השתיקה במהירות את אחיה, לא מעוניינת לדבר איתו כרגע.

"מה רצית?" הקטן שאל מחזיר משולש פיצה אכול לצלחת, לא מביט על האקס וכחול השיער הסקרנים. "תשמע הארי! דיברתי עם הבנות", "בנות?…אה השישה?", "כן, והן באמת זקוקות לך", "למה? אם לא הייתי בא ללמוד פה אני בטוח שהן היו עושות את זה טוב מאוד".

"על מה אתם מדברים?", "אמרתי לך לסתום את הפה שלך צ'אן!" כחול השיער הרים את ידיו בכניעה "בסדר!".

"אולי אתה צודק ! אבל אני בטוחה שזה יהיה מעניין אם תצטרף אליהן, בסך הכל אתה צריך ללבוש שמלה, להתאפר, לשים פאה ולרקוד בחושניות, לא משהו רציני" אמילי אמרה את זה כאילו זה הדבר הכי נורמלי שקיים. "מה?" הגבוה התפרץ, מביט על הקטן במבט שואל. 'מה הוא מסתכל עליי ככה?! הוא ציפה שאני אגיד לו? כן בטח'.

"תשמעי, אני לא עושה את זה! אני אגיד את זה עוד הפעם, אני לא מוכן שחבורה של בנים חרמנים טיל שמתים רק לזיין ולדפוק כל דבר שזז יסתכלו עליי לבוש כמו בחורה בזמן שאני מזיז את התחת שלי, זה מה שחסר לי שיעמוד להם בגללי!". האווירה נעשתה מעט מביכה אחרי דבריו של הנשי, "מה? אני בסך הכל אמרתי את האמת" ירוק העיניים חזר לפיצה.

"ואוו, הארי זה היה לחלוטין…מפתיע!…אוקיי, אבל הבנות באמת זקוקות לך! הן חייבות אותך!" אמילי שוב ניסתה לשכנע את הנשי, "למה דווקא אותי?" כי אתה סקסי ברמות כאילו דע, "אתה רציני? ראית עוד מישהו עם גוף כמו שלך? מבנה גוף כל כך עדין אבל גם סקסי? אין אף אחד כזה!", הארי גילגל את עיניו בייאוש "יש פה בנים עם אחלה גוף! ורזים מספיק בשביל להתלבש כמו בנות", "מי בדיוק?" .

עיניו הירוקות של הארי סרקו גוף רזה וקטן עד שהן נפגשו עם עיניו של האחר. "על מה אתה מסתכל????" צ'אן צרח בבהלה, "אתה פאקינג חושב שאני אעשה את זה? אתה הולך למות היום!" כחול השיער התקדם במהירות להארי.

מייק בא לעצור במהירות את צ'אן אבל אז…

רעש של סטירה הדהד במטבח, כולם הסתכלו על זוג האחים בהלם לאחר שאמילי הכתה את אחיה התיאום. "תתעשת על עצמך! מטומטם!", "זה כאב!" התאום השני אמר בעצב, "מגיע לך! ואיכככ הארי מה אתה משווה בכלל, הוא סתם רזה ומכוער!", "אנחנו תאומים!" צ'אן אמר בעצב, בפעם הראשונה הוא היה נראה מעט חמוד וחסר אונים להארי.

"אבל לא דומים למזלי!…הארי עכשיו תקשיב לי ותקשיב לי טוב, אתה הולך לעשות את זה! אני לא אוותר לך, הן חברות שלי! אני אדאג למרמר לך את החיים". הקטן צחק, גורם לאחרים להסתכל עליו בפליאה, הוא התרומם מכיסאו, לוקח ביס נוסף מהפיצה והולך לכיוון הבחורה הקטנה. "מצטער!" הוא חייך אליה והתקדם לחדרו.

"לא הארי תחכה!" אמילי אחזה בחוזקה בידו, "בבקשה! בשבילי הארי!" עינייה הכחולות נצצו בהתחננות, "אתה תהנה מזה אני מבטיחה" אחיזתה התאדקה .

'לעזאזל איתי ועם הלב שלי! למה אני חייב לרחם על אנשים?'.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך