כשעזבת, האם שכחתי? פרק 18

bl_bar 30/09/2016 854 צפיות אין תגובות

עיניהם הפעורות של התלמידים כמעט יצאו ממקומן כששת הבנות עלו לבמה ביחד עם נערה מסתורית שעמדה במרכז, עיניהם בוחנות את גופן החשוף.

כולם הסתכלו על הנערה הלא מוכרת והמושכת, בוחנים את רגליה הרזות והלבנות שנראו כל כך יפות, את גופה הדק והממכר, את החזה השופע שלה, את פניה המהפנטים, השפתיים הנפוחות והאדומות, העיניים הירוקות כדשא, את שערה החום שנח ברכות על כתפייה, הכל.

כולם שכחו לרגע שזה בעצם הארי, הנער החדש. כשסוף סוף נפל להם האסימון פיהם נפער והתחילו ההתלחששויות, נבהלים מהמראה שגרם לגופם לרעוד מבלי שליטה בתחושת תענוג לא מוכרת. הבנים ניסו בכל כוחם להוריד את עיניהם מהנער הנשי שעמד בפיסוק רגליים, אבל ללא הצלחה, וכשהבנות התחילו לנוע הם לחלוטין היו חסרי אונים.

רגליו החשופות של הארי התחילו לנוע מצד לצד, נפתחות לאט לאט. ידו הימנית ליטפה באיטיות את רגלו, עולה למעלה ומלטפת את גופו עד שהיא נעצרת על שפתיו. אצבע אחת לוחצת על שפתו התחתונה, מושכת אותה מעט למטה כך שפיו יפתח בצורה מפתה.

אגנו של הארי החל לנוע באיטיות, הזמר הבליט את ישבנו בזמן שהוא נושך את שפתו התחתונה, מסתובב ומפנה את גבו כלפי הקהל, כמו שאר הבנות מתכופף ומזיז את ישבנו המוצק.

הבנים נאבקו בעצמם, מנגבים את צד פיהם הרטוב, נושכים את שפתיהם בחוזקה ככל שהבנות והארי התכופפו יותר ויותר עד שהם הגיעו לריצפה, ידיו של הארי תמכו בו כשהוא היה בתנוחת 'דוגי'.

ביטנו יצרה גלים בזמן שאגנו נע בסיבובים. באיטיות הוא נשכב כשבטנו על הריצפה, מרים את רגליו ומניע אותם מעלה ומטה. לאחר מכן, הבנות והארי התרוממו במהירות לישיבה על ברכיהם, שיערם עף לאחור, הם הסתובבו למול התלמידים, עדיין על ברכיהם.

בזמן שצווארם הסתובב לאחור באיטיות רגליהם נפתחו ונסגרו, ידיהם מלטפות כל אזור בגופם, לא מפספסות פיסת עור.

הארי הבליט את שפתיו כשהוא התקדם בעזרת ידיו ובירכיו כמה שיותר קרוב לתלמידים, עיניו מסתכלות בפיתוי על התלמידים ההמומים, מלקק באיטיות את שפתיו כשהוא נעמד. הארי תפס את מותניו בזמן שחלקו העליון נע, חזהו המזוייף זז ויוצא מעט לבחוץ.

ידיו עלו למעלה, תופסות את פאתו החומה ומזיזות את השיער בחושניות, עיניו נעצמו בזמן שגופו זז קדימה ואחורה באיטיות.

הבנות והארי התנשפו בחוזקה כשהשיר הסתיים, השישיה נעצרו כשידיהן נוגעות בגופו של הארי בזמן שהוא נושך את שפתו.

התלמידים השתגעו. הם שורקים, מוחאים כפיים, צורחים, המומים, שותים כמויות גדולות של אלכוהול בשביל להרגיע את ליבם."ואווווו ואווו ועוד הפעם ואוווו!" לאונרד עלה לבמה, מביט על השבעה בהערצה, "אני מרגיש צעיר פתאום" המבוגר התקדם אליהם, אוחז בכתפו של הארי "לחלוטין הפתעת את כולם אדוני הצעיר, אתם מאמינים שזה הארי?".

כולם במהרה הביטו על הנער הנשי, מסתכלים עליו במבטים חושקים. הבנים נחרדים לגלות שגבר נתן להם להרגיש את אותה הרגשה מוזרה והבנות שבקהל כל כך קינאו בו, עצבניות מעט שהוא גנב להן את תשומת הלב.

ירוק העיניים ציחקק בבישנות, גורם לבנים להחסיר פעימה מיליבם כשהוא הוריד מעט את שמלתו למטה, משחק עם רגליו. "אני רק רוצה להגיד שאני גבר אחרי הכל, אז שאנשים פה לא יתבלבלו" הקטן אמר, משרבב את שפתיו. "קשה שלא להתבלבל" המנהל ציחקק והארי ניסה לשלוח לו מבט רושף אבל במקום זה יצא לו מבט מפתה, עיניו הצטצמו מעט ושפתו נפתחה, חושפת את שיניו הלבנות. "אדוני הצעיר! אני אדם מבוגר", "מה?" הקטן שאל בבלבול, "לא ל-א משנה…אתם יכולים ללכת" המנהל גמגם במהירות.

הבנות והארי הסתובבו, הם הלכו באיטיות למאחורי הקלעים. "זה היה מושלםםםםם!!! ראיתם איך כולם השתגעו! הארי אתה מדהים, אני בטוחה שלא היה בן אחד שהרגיש מספיק סטרייט אחרי שראה אותך", "די זה סתם מביך! אני לא מאמין שעשיתי את זה!…רגע, אנחנו צריכים להישאר עם זה כל הערב?" הארי חשש.

הבנות הנהנו והארי עיוות את פרצופו "לאאא!", "אל תדאג הארי, תנסה להנות כמו בת היום…קדימה בננות בואו נצא לכולם", "כן מה שתגידי". ירוק העיניים הלך אחרי השישיה, מנסה בכל כוחו לא להביט בעיניים של התלמידים שלא הפסיקו לבהות בו.

"נסיכההההההה!!" הארי הסתובב במהירות, שערו החום זז ביחד איתו. חיוך גדול נמרח על פניו כשהוא ראה את בנג'מין בחליפה שחורה, אבל כשהוא נזכר איך שהוא נראה הוא הסתובב בחזרה והלך במרץ רחוק משם. "יא הארי אל תתבייש" השרירי רץ אליו, מסובב את ירוק העיניים אחרי שבהה בישבנו הקטן ללא שליטה.

"ואו!", "דיי נוו" הארי הניח את ידיו על פניו. "אתה מתנהג עוד יותר כמו בחורה! פאק הארי אתה סקסי בטירוף, נשבע לך שעומד לי" את המילים האחרונות השרירי אמר בלחש, למרות שהוא ידע שלכל הבנים קורה אותו הדבר.

הזמר הוריד את ידיו מפניו והתחיל להכות את בן "דפוק! אני גבר, הומו. אל תגיד לי דברים כאלה!", "בסדר בסדר נסיכה שלי, אני בסך הכל אני אומר את האמת. ואם מדברים על אמת, מאיפה למדת לזוז ככה? אלוהים אדירים חשבתי שאני הולך להתחרפן כשהסתכלתי עליך, אתה בטוח שאתה לא בת?", "במאה אחוז בנג'מין לוגן! תסתום כבר אתה מבייש אותי!", "לא ולא ולא! אתה כל כך לוהט שאני מת" בן ציחקק ברשעות.

הגדול יותר צחק בקול, סורק את גופו של הקטן, נושך את שפתיו בלי להרגיש. "תסתכל לי בעיניים לא על הגוף! די נו! בן אתה באמת מת עכשיו" הארי הרים את רגלו, גרום לשמלתו לעלות מעט בזמן שהוא מנסה להוציא נעל אחת מרגלו.

"האריייי", הזמר איבד את שיווי המשקל מהחבטה החזקה והוא מצא את עצמו על הריצפה בזמן שאמילי מחבקת אותו בחוזקה. "גם החיבוק שלך כואב! הרגת אותי!", "אתה היית מדהים! באלי לבכות מרוב אושר!" כחולת העיניים התרחקה מעט מסדרת לנשי את הפאה, לפתע היא התחילה לצחוק בחוזקה ואחריה כל התלמידים.

"מה קרה?" הקטן שאל, לא יודע למה כולם צוחקים עליו, אמילי לא הצליחה לדבר והצביעה על החזה של הקטן, הארי הוריד את מבטו ועיניו נפערו ממבוכה.

"חסר לך ציצי" הוא שמע את אחד מהתלמידים אומר, במהרה הוא כיסה את חלקו העליון. "הכל בגללך" הוא אמר בכעס "תירגע מתוקי, הנה הגרביים מאחוריך" הזמר הסתובב והרים את הגרביים, דוחף אותם בחזרה, גורם לבנים להרים מעט את ראשם ולהסתכל על מעשיו.

הוא התרומם באיטיות שלפתע ישבנו השתפשף ברגל של אחד מהנערים, הארי הסתובב במהירות. "אוי אני מצטער" הקטן אמר, מחייך מעט.

אותו נער החזיק את פיו ביד אחד בזמן שהיד השנייה שלו מכסה את מפשעתו, הוא הסתכל לרגע על הארי וברח משם בבכי. "מה קרה כרגע?", "אני חושב שחירמנ…" הארי במהירות שם יד על פיו של בנג'מין "שקט! מגודל!" השרירי ציחקק "רוצה לישתות נסיכה?" הארי הנהן, מתהלך אחרי בנג'מין בזמן שאמילי אוחזת בידו.

"גאה בך הארי", "תודה אמילי, בלעדיך כל זה לא היה קורה", "אני מקווה שזה בכוונה טובה, נכון?", "גם וגם" הוא השיב בחיוך.

ירוק העיניים התיישב בבר לאחר שרקד וקפץ עם התלמידים, להפתעתו הבנים שמחו לרקוד איתו. "שלום לך ריי" הקטן נעצר באמצע לגימה מהמשקה החריף, מוריד את הכוס בחזרה לשולחן ומסתכל על מייק, שותק. הגבוה גיחך והתיישב בכיסא לידו, מזמין לעצמו גם אלכוהול ושותה בשוט אחד את המשקה, ממהר להזמין עוד אחד.

"ריי בייבי לא ידעתי שאתה יודע לרקוד ככה", הארי המשיך לשתוק, מסיים את המשקה שלו ומזמין עוד אחד. "אתה סקסי! אני אוהב את זה, אבל אל תראה את זה למישהו אחר, תראה את זה רק לי! אתה יודע איך כל הבנים הסתכלו עליך?". ירוק העיניים גילגל את עיניו בזלזול, "תמשיך לחלום!" הקטן לגם בפעם אחת את כל האלכוהול שבכוסו, מעוות מעט את פניו לפניי שנעמד והלך בחזרה לנערים שרוקדים, קופץ ושר ביחד איתם.

לאחר דקות ארוכות ירוק העיניים התעייף וחזר להתיישב, כועס כשגילה שמייק עדיין יושב שם ושותה. "התעייפת?" הרקדן שאל, מסתכל על עקביו של הארי "זה לא כואב?", "קצת" הארי ענה, מופתע שהוא משתף פעולה עם האקס שלו ובמהירות הוא הקשיח את פניו, מוריד את עקביו האדומות ומניח אותם על הריצפה.

הקטן חייך לעצמו כשרגליו השתחררו, מזיז את אצבעותיו וגורם לאחר לחייך גם. "אתה יפה" הרקדן אמר ברכות, "מה שתגיד" הקטן הזמין לעצמו עוד שתייה "אתה תשתכר בסוף! אין לך סיבולת לאלכוהול", "מה אכפת לך בכלל? אני אעשה מה שאני רוצה!".

"מייקי!" נערה נמוכה עם חזה גדול שיצא מחוץ לשמלתה התיישבה על ברכיו של הרקדן. "מייקי, אתה רוצה לבלות איתי את הלילה?" ידה ליטפה באיטיות את פניו של הנער עם העיניים החומות.

הזמר הזיז את מבטו מהם, מנסה להתעלם אבל כל פעם הוא חזר להקשיב להם.

"מצטער אבל לא הלילה!","מי זאת?" היא שאלה לפתע, "מי זאת מי?", "זאת שאתה כן הולך לבלות איתה את הלילה!". הקטן ציחקק לאחר ששמע את דבריה, לוגם בעצבנות את המשקה.

"לבנתיים לא בניתי על אף אחת! למרות שאני אשמח לבלות עם מישהו הלילה" עיניו עברו מאותה נערה לגבו של הארי. "ומי זאת?", "סוד" הוא ענה בחיוך, "אופ~ חבל, טוב אתה יודע איפה צ'אן?", "שם!" הרקדן הצביע על כחול השיער שהיה עם חבורת בנות, "תודה מייקי, תדבר איתי מתישהו" הגבוה רק חייך והביט על האקס שלו שהזמין שוב לשתות.

"אל תתן לו עוד" הרקדן אמר, במהירות לוקח מידו של הברמן את השתייה של הארי ושותה אותה בעצמו במכה אחת. "למה? זה שלי! לעזאזל איתך מייק!…אפשר עוד שתייה בבקשה?!" הארי אמר בעצבנות, הברמן היסס לשנייה ומזג לקטן עוד שתייה, "שלא תעז לגעת בזה" הארי איים, שפתיו האדומות נוגעות בזכוכית הכוס בזמן שהוא מרים את ראשו ושותה.

'אני לא אשתכר, מטומטם!'


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך