כשעזבת, האם שכחתי? פרק 19 (18+)

bl_bar 30/09/2016 1323 צפיות אין תגובות

צחוק רם הדהד במסדרון של הקומה השלישית, שני נערים שיכורים התנדנדו מצד לצד, תומכים אחד בשני וצוחקים בלי סוף, כשאחד מהם נפל הצחוק רק התגבר.

"א-א-אני חושב שאנחנו שיכורים", "מ-מה פתאום", הנער הגבוה הזיז את ראשו והסתכל על הנער עם השמלה "א-אם לא היית שיכור לא ה-היית איתי ע-כשיו!" הארי צחק בחוזקה, "י-ש בזה משהו, מי-מייק", הרקדן חייך ממשיך להתקדם בזיגזג לעבר חדרו, אוחז בחוזקה בכתפו של האחר.

"ס-סרטן" מייק אמר לפתע, ממשיך לחייך. "מה סרטן?" הקטן הרים את ראשו והביט על הגבוה בבלבול, "עזבתי כ-כי גילו לי ס-ס-רטן". נהיה שקט, הארי נעצר וגם הרקדן, ירוק העיניים הביט על האקס שלו וחשב לרגע.

צחוק חזק התפרץ מגרונו "אנחנו לחל-וטין שיכורים מייקי", "כ-כן" הגבוה צחק ביחד איתו, לא מודעים למה שקורה.

"א-תה רוצה להיכנס? צ'אן ל-א יהיה פה הל-ילה!" הרקדן שאל, מגרד בראשו, "ב'נגמין א-מר לי ל-א לבוא היום לחדר בג-לל מישהי שהוא הזמין, א-אז באמת א-ין לי מקום ללכת" האחר הודה, "י-ופי אז תיכנס" מייק סימן להארי להיכנס בידו והאחר עשה את המבוקש, צועד באיטיות לתוך החדר, מוריד את העקבים מהרגליים ומניח אותם ליד הדלת.

"סוף סוף! חשבתי שאני מת" הוא ציחקק, מרים את ידיו ומנסה להוריד את הפאה, אבל ללא הצלחה. "א-ני אעזור לך" הרקדן התקדם, מושך את הפאה מראשו של הקטן ומפיל אותה על הריצפה בזמן שהוא מלטף לקטן את ראשו, מסדר את שערו ומביט בעיניו.

עיניהם זזו מצד לצד מעין לעין, מחפשות משהו נסתר.

"אני רוצה לנשק אותך!" מייק אמר בלחש, דוחף את הארי כנגד הדלת. הקטן הסתכל עליו, שותק לכמה שניות. "לא, א-סור לנו!" זמר הודיע, "ל-למה?", "כ-כי…" הארי לא ידע מה להגיד והשתתק כהגבוה במהירות התכופף, שפתיו מוחצות את שפתיו האדומות של הארי בנשיקה קצרה לפני שהתרחק מעט.

"ל-א מייק, אנחנו לא יכולים, אסור…", מייק שוב קטע את דבריו בנשיקה, רוכן לאוזנו. "ריי~" הוא לחש, נושך מעט את אוזנו של האחר, "בוא נעשה אהבה", צמרמורת נעימה עברה בגופו של הארי.

'לעזאזל עם הכל', הארי חשב לעצמו לפני שדחף את מייק לישיבה על המיטה, מתיישב עליו וממהר לנשק אותו בלהט. הרקדן תפס בחוזקה את שערו של הארי, מקרב אותו יותר.

בזמן שהארי אוחז בפניו של מייק, הגבוה החל למושך את שמלתו של הארי מגופו הקטן, גורם לזמר לנתק את הנשיקה. בזמן הזה הארי הרים את ידיו ואיפשר לגבוה לשמוט ממנו את הבד השחור ולהשאיר אותו עם תחתון בלבד, נותן לרקדן לזרוק את השמלה ואת הגרביים ששמשו לו לחזה לכל מקום אפשרי.

הארי דחף באיטיות את מייק לשכיבה, רוכן ומנשק את צווארו של הגבוה, מוציא ממנו גניחות חלשות בזמן שהוא פותח את כפתורי חולצתו של חום העיניים. מלקק בכל פעם את החלק החדש שנחשף עד הכפתור האחרון.

מייק התיישב בחזרה, עוזר לקטן להוריד את חולצתו וחוזר לשכב לאחר שהארי זרק את החולצה הלבנה, משאיר את הגבר הנאה ערום למחצה.

המאופר נישק את בטנו של האחר, עולה באיטיות לכיוון החזה של מייק ומלקק פיטמה אחת בזמן שידו האחרת עושה את דרכה למפשעתו של הרקדן, פותחת את הרוכסן ונכנסת לתוך מכנסיו. הגבוה גנח בחוזקה כשידו של הארי נכנסה באיטיות לתוך הבוקסר שלו, אוחזת בזיקפתו הקשה ונעה העדינות.

הנשי החל לרדת כלפי מטה, מלקק את גופו של האחר כל הדרך עד שהוא נעצר, לוחץ מעט על מותניו של המייק ובכך מסמן לו להרים אותם מעט. הזמר חייך לעצמו ומשך את המכנס והבוקסר של מייק בבת אחת, מביט על הרקדן וצוחק, "ז-ה כל כך גדול, מזמן לא עשיתי את זה! אם לא תהנה תגיד לי, טוב?" הגבוה רק הנהן במרץ, רוצה שהארי יעשה את זה כבר.

מייק בקושי הצליח לנשום, גונח ללא שליטה כשהארי הכניס את איברו לתוך פיו, מניע את שפתו האדומות במהירות, משאיר מעט סימנים של אודם.

שפתיו של הארי התהדקו על אברו הקשה של האחר לאחר שמייק משך מעט את שערו השטני, מרים את אגנו כלפי מעלה ודוחף את מפשעתו עמוק יותר לתוך פיו הקטן והחמים של הזמר. הארי גנח מעט כנגד מפשעתו הקשה של האחר ועשה את המבוקש, מכניס את פיו כמה שיותר פנימה, מעמיק את המציצה.

"ת-תעצור!" הארי לפתע שמע את הרקדן אומר, הקטן הרים באיטיות את פיו, נושך את שפתיו ומסתכל על מייק. "ז-ה לא נעים?" הקטן שאל בעצב, "לא! זה כן, פשוט…אני כל כך קרוב, ואני לא רוצה לסיים עם זה עכשיו" הזמר שמח לגלות שמייק לא שנא את זה.

הארי ציחקק כשמייק משך אותו כלפי מעלה, מנשק אותו. הגבוה סובב את שניהם כך שהארי זה שישכב הפעם על המיטה.

"הגיע תורי!", הארי הסמיק למשמע מילותיו של מייק, מהנהן לאט "הנה ריי הביישן שלי חזר, כל כך התגעגעתי" הרקדן חייך באהבה.

הארי הניח את ידו על פיו, קולות עדינים יצאו משם כשמייק נישק את זיקפתו, ירוק העיניים עצם את עיניו בחוזקה וגנח בעונג.

ידו האחת של מייק ליטפה את ביטנו הלבנה של האחר, גורמת להארי ליקפוץ מעט מגדוג שתקף אותו, וידו האחרת אוחזת באיברו של הזמר, נעה בקצב מהיר ביחד עם שפתיו העבות של מייק.

בזמן שהרקדן הניע את פיו במהירות ולשונו הסתובבה שוב ושוב סביב איברו של הארי, מייק שלח את ידו לישבנו של הקטן, מלטף את החור המכווץ ומחדיר באיטיות אצבע אחת מלאת רוק לתוך גופו של הארי. הקטן מיהר לנשוך את ידו, גונח גניחות עמומות בזמן שמייק החל להזיז את אצבעו.

הגבוה הרים את ראשו, מסתכל על הארי בזמן שהאצבע השנייה נכנסה לאחר מאמץ קטן. אצבעותיו נעו קדימה ואחורה, מסתובבות מדי פעם בכדי ליצור חור עבה יותר.

"כואב?", הזמר הניע את ראשו לשלילה והמשיך לגנוח, פותח את רגליו ומאפשר למייק גישה טובה יותר. הנער בעל העיניים החומות ציחקק למראה החמוד של ירוק העיניים לאחר שהאצבע השלישית הצטרפה לשתיים האחרות, נעות בתוך גופו של הקטן.

הארי כיווץ את גבותיו, פותח את פיו ומתנשם בכבדות, הוא כל כך התגעגע למגע העדין של מייק, לחיבור שמזמן לא היה להם.

"ריי בייבי אני נכנס, אוקיי?" הארי הוציא מגרונו צליל הסכמה חלוש. הרקדן משך את גופו של הקטן קרוב יותר אליו, מפסק את רגליו של הזמר בזמן שהוא אוחז בזיקפה של עצמו, מכוון אותה כנגד החור הגמיש בזמן שידו האחרת אוחזת באגנו הדק של האחר.

מייק קירב את עצמו יותר לגופו הלבן של הזמר ובאיטיות החדיר את זיקפתו הקשה לתוך המערה הרותחת והטבעית של הארי, עוצם את עיניו בחוזקה ככל שהוא נכנס עמוק יותר ונושך את שפתיו בכוח כשהוא מילא את הארי עד הסוף.

קירותיו הפנימיים של הארי חיבקו את איברו בחוזקה, מקבלים אותו באהבה ובתשוקה.

מייק ניסה להרגיע את עצמו ונשם באיטיות, מוציא את האוויר דרך פיו. הוא פתח את עיניו רק בשביל לראות את הארי אוחז בחוזקה בסדינים, עיניו עצומות, שפתיו מהודקות ומתוך גרונו נשמעו רעשים מתוקים. מייק חייך לעצמו ורכן להארי, מנשק את שפתיו האדומות באיטיות, מחדיר את לשונו לתוך פיו של הקטן ומאפשר לו לגנוח כנגד פיו כשהוא החל לנוע, דוחף את אגנו בעדינות קדימה ואחורה בזמן שהוא נושך את שפתו התחתונה של האחר, ממשיך לנשק אותו ולשמוע את גניחותיו הממכרים.

שני הנערים גנחו כנגד פיו של השני, אוויר חם הכה על שפתיהם. "מ-הר יותר" הקטן מלמל לתוך הנשיקה, מייק הנהן ועשה את המבוקש, נע מהר יותר, חזק יותר ועמוק יותר, גורם לקטן לפלוט רצף של קללות, לגנוח בקולי קולות ולדחוף את גופו כנגד משפעתו של מייק. ירוק העיניים אחז בחוזקה בגבו של האחר, משאיר שריטות אדומות בעורו של מייק.

כשמייק הרגיש שהוא מיצה את התנוחה הוא חיבק את גבו של הזמר ובמהירות הרים את הקטן, משיב אותו עליו. הארי פלט צעקה קטנה כשמייק שינה את התנוחה, אחיזתו של הקטן התאדקה ועיניו הביטו בבהלה על האחר.

אך כאשר הבין מה מייק רוצה לעשות הוא חיבק בחוזקה את עורפו של האחר, גונח כנגד צווארו בזמן שגופו קופץ מעלה ומטה. הרקדן תפס את מותניו הדקות של הארי והניע אותם, עוזר לקטן לנוע טוב יותר.

בזמן שהקטן קפץ ואיברו של מייק חדר עמוק יותר לתוכו, הגבוה שלח את ידו לאיברו של האחר, מניע אותה בחוזקה.

מייק הכיר את גופו של הארי כל כך טוב שאפילו לא עברו חמש דקות והזמר כבר נשך מעט את כתפו של הרקדן, מרגיש את עצמו קרוב. "א-אני עומד, ל…אהה!" הארי גנח בחוזקה כשמייק החל לנוע ביחד איתו, מקפיץ את גופו הקטן של הנשי גבוה וחזק יותר בזמן שהוא מנשק את הארי, ממשיך להניע את ידו עד שהארי פלט צווחת עונג לתוך פיו.

ידו התמלאה בזרע המלוח של הזמר וזה רק הלהיט אותו עוד יותר.

מייק השכיב את הארי בעדינות בחזרה על המיטה והמשיך לנוע במהירות בזמן שהוא מסתכל על פניו המותשות והמיוזעות של הארי, מלקק בתענוג את הזרע של האקס שלו.

לאחר מספר דחיפות עמוקות ועוצמתיות, גניחות חזקות וחלשות, נשיקות קטנות ולוהטות מייק כמעט וצעק את שמו של האחר בזמן שהוא מילא את גופו של הארי בנוזלו הטיבעי. הרקדן צנח על גופו הקטן של הזמר, שניהם מתנשמים במהירות, נשימתם כבדה ולא סדירה.

מייק התרומם באיטיות לאחר ששניהם הסדירו את נשימותם, מנשק את מצחו המיוזע והדביק של ירוק העיניים ויוצא מגופו באיטיות, גונב גניחה נוספת ועייפה מהארי. הגבוה נשכב לצידו של הקטן על המיטה, מחבק אותו חזק, מצמיד את גופם החשוף ומנשק אותו ברכות. הארי עצם את עיניו, נותן לאחר לנשק אותו בעדינות, 'אני כל כך שיכור!' הקטן חשב לעצמו, מעמיק את הנשיקה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך