כשעזבת, האם שכחתי? פרק 29 (18+)

bl_bar 30/09/2016 1308 צפיות אין תגובות

"הנה אם אתה רוצה עוד שמיכה יש בארון, אוקי?" הרקדן שאל בזמן שסידר את מיטתו לזמר, יודע בדיוק איך הארי אוהב לישון. "אני אשן על המזרון ואתה על המיטה, אוקיי?" האחר רק הנהנן והסתכל על מעשיו של הגבוה יותר, מחייך מעט בזמן שהאחר לא הבחין.

"זהו. אתה יכול ללכת לישון, אני אלך לחבר'ה בחוץ, אם אתה צריך משהו תתקשר אלי, אני אבוא", "אמממ רגע מייק" ירוק העיניים עצר את האחר, "אני צריך להתקלח…ואין לי ממש בגדים נקיים ללבוש…ו…" הארי נעצר וחשב לרגע לפני שהמשיך "עזוב, אתה יכול ללכת" הרזה שרבב את שפתיו, מתבייש בעצמו שהוא נמצא במצב כלכך מביך עם האקס שלו, מייק רק ציחקק ובילגן להארי את השיער "אז היית אומר לפניי, חכה פה אני אביא לך הכל".

הזמר נשך את שפתו התחתונה בזמן שחיכה לגדול יותר, מביט שוב על החדר ואז על המיטה של צ'אן, חושב לעצמו כמה הוא היה רוצה להיות במקומו אך במהרה המחשבה הזאת נעלמה מראשו והוא הרגיש כלכך מטומטם על שהוא חושב על זה.

"הנה" קולו של מייק הקפיץ את הארי שהיה שקוע במחשבות, הנער עם עיני הדבש צחקק למראה המתוק של אהובו, נותן לו את הבגדים המעט גדולים שלו ביחד עם מגבת לבנה וגדולה "המברשת שיניים שנתתי לך בפעם הקודמת עדיין במקלחת שלי אז אתה יכול לצחצח בה שיניים", "למה שמרת אותה?" הזמר היה סקרן ומבולבל, "אני לא הולך לזרוק משהו ששייך לך אף פעם, וגם כיף להתעורר בבוקר ולראות שתי מברשות שיניים ולא רק אחת…ועוד שאחת מהן שלך".

ירוק העיניים גלגל את עיניו בזלזול "מדבר מי שזרק את כל הדברים שהיו לנו ביחד, מתמונות עד לתכשיטים, אפילו מחקת את כל התמונות מהטלפון שלי, את הפאקינג הודעות שלנו. מחקת הכל. אז אל תגיד לי שאתה לא זרקת אף פעם את מה שהיה שייך לי!".

הרקדן נשף אוויר בחדות מתאפק לא להגיד משהו בקשר למה שהאחר הזכיר, יודע שהארי לא יודע כלום.

"ריי, כדאי שתיכנס להתקלח, אני אלך עכשיו" הגבוה חייך בכוח, יודע בדיוק עד כמה שהארי עצבני כרגע. ירוק העיניים כיווץ את עיניו בכעס ואחז בחוזקה בבדים הרכים לפני שהלך במהירות למקלחת, בדרך הוא לא שכח להתנגש בכוח בכתפו של הרקדן.

כשתדלת המקלחת נסגרה מייק זרק את עצמו על המיטה, מסתכל על התיקרה לכמה שניות לפניי שעצם את עיניו, לוקח מספר נשימות עמוקות לפני שקם ממנה, מתכופף ומסתכל על מספר קופסאות גדולות שהסתתרו מתחת למיטה הגדולה. שם, בתוך הקופסאות הגדולות נחו בשקט מאות תמונות, מכתבים, עשרות תכשיטים, בגדים, נעליים…הכל, כל מה שכביכול 'נזרק' בעצם היה שמור מתחת למיטתו של מייק, לא היה לילה או יום שהרקדן לא פתח קופסא או שתיים, מסתכל על כל הזכרונות ומחייך לעצמו כשדמעות צונחות מעיניו.

הרקדן חייך לעצמו, מלטף קופסא חומה אחת לפני שהוא התרומם מן הריצפה ויצא אל 'חבריו'

"לעזאזל עם הבגדים הגדולים האלו" הזמר דיבר לעצמו, מכחיש את זה שבעבר הוא כלכך אהב ללבוש את הבגדים של מייק. הארי נשכב על המיטה, עוצם עיניו ונושם עמוק, מתמכר לריח שעטף את הסדינים, את הבגדים, את החדר…הריח של מייק. הזמר התעטף בשמיכה העבה והחמימה, עוצם את עיניו ברוגע ולאט לאט נרדם.

שעתיים עברו מאז שמייק עזב את החדר והוא החליט שהגיע הזמן להיפרד מ'חבריו' ולחזור לחדרו, להיות קרוב כלכך לאהובו. אנחות אכזבה עפו לעברו של הרקדן שכשבישר לשלל הבנות את הבשורה המרה שהוא הולך לחדרו והוא רק חייך והסתובב, נעצר בשביל להגיד לצ'אן שהוא לא חייב למהר ולחזור גם הוא לחדר.

מייק נעמד מול דלת חדרו, מצחקק כאשר שומע רעשי חריקות וגניחות מהחדר השני, אך במהרה חיוכו צנח כאשר הרגיש רצון עז לשכב עם הארי. הגבר נאנח כשהרגיש את איברו מתקשה ככל שמחשבותיו הפליגו למקומות אחרים והצלילים ברקע לא כלכך תרומו לו לסיטואציה. הוא נשם עמוק לפני שנכנס לחדר, סוגר בשקט את הדלת לפני שהסתובב אל הארי, רואה שהזמר כבר נרדם.

חום העיניים חייך לעצמו, מתקרב יותר ויותר לנער הישן עד שהגיע למיטתו והחליט לשכב עליה, הוא הביט בהערצה על ירוק העיניים לפני שהחליט להזיז את שערו החלק של הארי מפניו וללטף אותם. עורו היה כלכך רך וטהור, שפתיו היו אדומות ונפוחות, ריסיו היו שחורים וארוכים ואפו היה קטנטן וחמוד, כל מה שמייק אהב היה נמצא בהארי.

ובאותו רגע מייק לא הצליח לשלוט בעצמו, הוא פתח את כפתורי מכנסיו והכניס את ידו הפנויה לתוך תחתוניו, נוגע בעצמו.

הוא נשך את שפתו התחתונה ממשיך ללטף את איברו ובידו השניה את פניו של הארי, לא מוריד מהאחר את עיניו המהופנטות. הרקדן זז ונשכב על צידו ככה שפניו יהיו כלכך צמודות לפניו של אהובו, גונב מספר נשיקות רכות. כאשר הגדול יותר חשש שהארי יתעורר הוא התרחק מעט, עדיין פניו קרובות לאחר אך הארי לא יוכל להרגיש את נשימותיו הכבדות של מייק על פניו.

מייק אחז בחוזקה באיברו, מניע את ידו מעלה ומטה, פולט מספר נשימות כבדות שאיימו לצאת כגניחות מפיו, בין נשימה לנשימה הוא שיחרר בלחישה כמעט אילמת את שמו של הארי.

ידו עידכה את אחיזתה באיבר הקשה והאדמדם של הממונה עליה, נעה במהירות ובקצב לא אחיד. גבותיו של מייק התכווצו בחוזקה, הוא הרגיש איך גופו מתמכר לתחושה המתוקה, איך שריריו מתכווצים בכל תזוזת ידו ואיך ליבו מחסיר פעימה כל פעם שהבין שהוא לא חולם ולמעשה הארי אכן לצידו, ישן…אבל עדיין לצידו.

הוא הרים שוב את ידו הפנוייה וליטף את שפתיו של האחר, מרגיש איך ידו השנייה מעט מתעייפת אך הוא לא וויתר והמשיך להניע אותה בחוזקה. לאחר מספר דקות הוא הרגיש גלים פנימיים בכל גופו, שרירי ביטנו התכווצו ומתחת לחולצתו היה אפשר לראות קוביות יפיפיות שעיצבו את ביטנו.

הוא הבין, הוא הולך לגמור. במהרה מייק הצמיד את שפתיו לשפתיו של הארי, חוטף מהנער הישן נשיקה ארוכה ופחות רכה מהנשיקות הקודמות, גניחה ארוכה יצאה מגרונו של הפעיל מינית וגופו רעד בעוצמה כשזרע לבנבן השתחרר לאוויר העולם ומילא את ידו ותחתוניו בנוזל הצמיגי.

מייק התנשם בחוזקה, נשימתו עדיין לא הייתה סדירה ושפתיו ריפרפו מעט על שפתיו של האחר. הוא רצה רק לישון, להירדם לצידו של הארי אך הנוזל הצמיגי לא עזר לו במיוחד והוא נאלץ לקום ממיטתו. הזמר, שהרגיש דיגדוג מוזר בשפתיו, כיווץ את מצחו בבלבול והחל לפתוח באיטיות את עיניו. האחר, ששם לב לפעולה המפתיע הזאת, רץ במהירות למקלחת הרחק מהארי.

כאשר ירוק העיניים פתח את עיניו הוא הסתכל לצדדים בבהלה, שוכח לרגע איפה הוא ורק אחרי שהבין היכן הוא נמצא הוא התרכז בהרגשה המוזרה שעל שפתיו, הוא מכיר את ההרגשה הזאת, יותר מידיי טוב…ההרגשה שאחרי נשיקה לא כלכך רכה, הוא לא הבין למה הוא מרגיש ככה, אולי הוא שיפשף את שפתיו עם ידו בחוזקה בזמן שישן? הרי אין מצב שמייק נישק אותו, אחרי הכל הוא בחוץ…עם ה'חברים שלו'…לא ככה?

אך, כשקטן שמע את זרם המים מן המקלחת של מייק הוא החל לחשוד שקרה משהו בזמן שהוא ישן, הריח של מייק גם נהיה יותר דומיננטי על מצעי המיטה, היה ניתן בברור להריח ריח חזק ומוכר של שפיכה טרייה…'אין מצב, פשוט אני מצב…אני מדמיין דברים, אוקיי הארי תרגע ותחזור לישון' , הארי חשב לעצמו אך למרות שניסה כלכך חזק לחזור לשנתו העמוקה הוא לא הצליח, הוא זיז מעט את רגלו על המיטה וקפא כשהרגיש משהו חמים ונוזלי נמרח על רגלו, הוא התרומם לישיבה והזיז את השמיכה במהירות, רואה כמה כתמים לבנים וקטנים על המיטה, חלקם נספגו בתוך המצעים וחלקם עדיין היו בולטים, עיניו נפערו לרווחה, הוא הסתכל על רגלו, מבין שכנראה מרח כמה מהם עם רגלו, הוא עדיין לא הצליח להאמין, לא רוצה לחשוב שזה זרע, שמייק אונן מולו, לידו, אולי גם נשק לו, נגע בו.
הארי לקח את ידו ונגע בנוזל שעל רגלו ביד רועדת, וכשהחומר היה על אצבעו הוא הרים את ידו וריחרח, ליבו נעצר, זה זרע.

זרם המים הדהד באוזניו ושיגע אותו, גורם לו לדמיין את מייק בתוך שבילי המים החמימים אשר מתנפצים על גופו הקסום והארוטי של של האחר, הוא דמיין את מייק מתנקה, את איך שמייק מנסה להסדיר את נשימתו לאחר מה שעשה, הוא יכל לראות בדמיונו את התקשחות השרירים של מייק, הוא יכל לתאר הכל, הוא ידע איך מייק נראה, הוא ידע יותר מדי טוב, זה לא עזר לו להירגע.

השטני נשך את שפתו בחוזקה ככל שמחשבותיו התעצמו יותר ויותר ודמיונו פעל בדעת עצמו, הוא הרגיש איך איברו מתהדק על המכנס הרופף ואיך ידו עושה באיטיות את דרכה אליו, אוחזת את האיבר מעל מכנסיו…הארי ניסה להילחם בעצמו וברצון העז שלו להתפרק אבל לא הצליח, הוא עצם את עיניו והריח את השמיכה העבה שהריחה כמו מייק, באותו זמן ידו התרוממה מן המכנס והזדלחה לתוך תחתוניו, אצבעותיו הדקיקות נעו במעגלים סביב הכיפה האדמדמה שלו. לאחר מספר שניות בודדות הארי אחז באיברו בעדינות והניע את ידו באיטיות.

לעומת מייק הארי כן גנח, אומנם בשקט ככל שיכל, אבל הוא לא הצליח לשלוט בצלילים שגופו יצר בכל פעם שהיה מרגיש עונג בלתי יתואר.

ידו המשיכה לנוע בזהירות על איברו הקשה, מפחד לעשות תנועות חדות יותר ולגרום לעצמו לאבד שליטה בטונו.

ירוק העיניים לא הרגיש מספיק מסופק, משהו היה חסר לו, והוא ידע בדיוק מה הוא צריך לעשות. ידו הפנוייה של הארי עשתה את דרכה לפניו, שתי אצבעות נכנסו לתוך פיו החמים, מתחכחות עם לשונו הרטובה של הזמר, אוספות כמות נדיבה של רוק לפני שיצאות מפיו של בעלן.

הארי נעצר לרגע, רק בשביל לשמוט את מכנסיו ותחתוניו, ככה שהגישה תהיה יותר נוחה. לאחר מכן, הנער פיסק את רגליו והעביר את אצבעותיו אל פי הטבעת המכווץ שלו, מניע אותן בצורה מעגלית על החור הגמיש לפני שהחדיר לתוכו אצבע מלאת רוק.

גבו התקמר מעלה, שיניו התאדקו על שפתו התחתונה וידו שהייתה על איברו החלה לנוע מהר יותר בזמן שידו השנייה פעלה באיטיות.

האצבע של הארי נכנסה ויצאה לאט לאט מתוך גופו החמים ורק לאחר מספר החדרות הארי הרשה לעצמו להוסיף עוד אצבע אחת. שתי אצבעות ידו נעו ביחד, רוקדות בתוך גופו של ירוק העיניים ומכות שוב ושוב באיזורים הכי נעימים שבגופו.

ידיו פעלו בקצב לא אחיד, אחת עולה מעלה ויורדת מטה בצורה אופקית והשנייה קדימה ואחורה בצורה אנכית.

עיניו של הקטן נעצמו שוב בחוזקה, הוא דמיין את מייק מעליו, עושה לו דברים שרק הוא היה יכול לעשות לו, שרק הוא היה יכול לדעת ושרק הוא היה יכול להכיר. אצבעותיו הדקיקות של הארי איפשרו לו לדמיין טוב יותר את הסיטוציה ולהזכר בעבר, בו שניהם היו עושים את זה באופן כמעט תמידי בלי שאף אחד יפריע להם, רק הוא ומייקי שלו. כשהזכרונות הציפו את מוחו, גופו כבר לא היה תחת שליטתו וידו סגרה בחוזקה על איברו, גורמת לשיפשוף להיות יותר אגרסיבי ויותר משמעותי.

לאחר דקות בודדות, שבהן הארי לא הפסיק להפעיל את ידיו ולשחרר גניחות ומלמולים רבים, הוא הרגיש את זה, את ההרגשה הזאת, ההרגשה שעוד שנייה גופו הולך להתפוצץ למליוני חלקיקים קטנטנים של עונג, והנה זה קרה, נוזל חמים וטבעי יצא מהחור שהיה על פסגת איברו שהפך להיות בצבע אדום בוהק, נוזל לבן ומלוח שנזרק על הבטן המעט חשופה שלו.

הקטן התנשם בחוזקה, לא מאמין שהוא עשה את זה…ועוד בחדר של מייק- שהגבוה תמיד היה יכול לצאת מהמקלחת ולראות אותו ואולי גם לעשות לו משהו או שכחול השיער היה יכול להיכנס מבלי לדפוק בדלת ולתפוס אותו בשעת מעשה, לצחוק עליו ולהוכיח להארי עד כמה שהוא הבן אדם הכי מושפל בעולם כולו, הוא ידע שהוא הסתכן אבל הוא לא היה יכול לשלוט ברצון הטיפשי שלו להרגיש סיפוק מיני.

שקט, הארי יכל היה לשמוע בברור את השקט הפתאומי שנוצר בחדר, זרם המים כבר מזמן נעלם, הוא הבין שמייק סיים להתקלח ושהוא עוד מעט עומד לצאת מהמקלחת, לכן, במהירות הוא לבש את תחתוניו ומכנסיו של מייק ורץ בשיא כוחו אל השירותים של צ'אן, סוגר במהירות את הדלת ומנקה את עצמו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך