כשעזבת, האם שכחתי? פרק 41 ׁׁ(18+)

bl_bar 08/10/2016 1315 צפיות אין תגובות

"תפסיק עם השטויות בוא נלך לישון" הארי המיוזע אמר בלחש, עייף ממה שהוא ומייק עשו.

הרקדן ציחקק, הוא אהב את זה שראשו של הארי מונח על זרועו המושטת.
"תחשוב על זה, אקסזיזות זה נשמע אחלה" הגדול יותר ניסה לשכנע את האחר.
"בוא נלך לישון" הארי סובב את גובו העירום, נח על צידו, עדיין ראשו מונח על זרועו של האחר.
מייק חייך והסתובב גם הוא, מחבק את גופו העירום של הקטן שציקצק בכעס מהמעשה של הרקדן העירום גם כן, אך הוא לא עשה משהו מיוחד בשביל למנוע מהאחר לחבק אותו.

"לילה טוב ריי" חום העיניים נישק את ראשו של הארי, מסניף את שיערו.
"אל תקרא לי ככה" הארי שרבב את שפתיו, שמח שמייק לא יכול לראות את פרצופו הסמוק.

'מה אני עושה לעזאזל?' הארי שאל את עצמו.
הוא לא יודע כלום, הוא רק יודע שעכשיו הוא רוצה לישון ושבטח בבוקר הוא יתחרט על הכל.

שני הנערים שכבו על המיטה הלחה שהייתה פעם נקייה ויבשה, בקושי נשאר זכר לכך.


*לפניי 5 דקות*

"או פאק, זה היה טוב" מייק חייך והתנתק מגופו של הארי לפניי שנשכב על המיטה. "גמרת הרבה" הרקדן התגרה באחר שעדיין התנשף במהירות, מנגב את פיו הרטוב מזירעו של הארי.
הצמרמורת לא מהרה לעזוב את ירוק העיניים.  "תפסיק" הארי מלמל, מנסה לעכל את מה שקרה.

"בוא נהיה אקסזיזים", "אקסי מה?" ירוק העיניים שאל בבלבול, לא מבין למה האקס שלו מתכוון, "אקסזיזים" מייק חזר שוב, מחייך לעצמו שמצא את זה מעניין "אקסים ויזיזים" הוא הסביר את עצמו, "תפסיק עם השטויות שלך מייק" ירוק העיניים נאנח, "למה לא? נהנה לנו כמו שאנחנו נהנו עכשיו".
הארי הביט על מייק שהכניס את זרועו מתחת לראשו שלו, הוא לא זז בשביל להרחיק אותו, מאפשר למייק לעשות זאת. 

"תחשוב על זה, בכל פעם שתרצה מגע אני אתן לך את זה, אני לא אנשק אותך וגם לא נשכב ו…ואתה לא תצטרך למצוץ לי, רק תאפשר לי לגעת בך כמו שעשינו עכשיו", הארי המשיך להביט בו, חושב.

"עזוב מייק, אני לא רוצה שזה יהיה רישמי או משהו, זה פשוט יצא ספונטני", "אני יודע, אבל במקרה ותרצה" , "כןכן במקרה ואני ארצה מגע אני אדע למי לפנות" הוא גלגל את עיניו כשידע כבר מה מייק רוצה להגיד , "אני שמח שאתה נותן לי את זה" עיניו של האחר נצצו והארי החזיק את עצמו מלחייך למראה המופלא של הרקדן.


*לפניי 10 דקות*

"אני עומד ל…אה פאק מייק" הארי חסם את פיו, מנסה כמה שפחות להשמיע רעשים.
הפה החמים של מייק שהכיל את כולו חרפן אותו, הוא אהב את זה, הוא רצה עוד. 
מבלי לדעת מה הוא עושה הוא המשיך להניע את מותניו מעלה ומטה, גורם למציצה להיות עמוקה יותר.
מייק גיחך לזיקפתו של האחר, נוגע בעצמו עם ידו שלו בזמן שפיו וידו השנייה עשו את עבודתם על הארי.

*לפניי 20 דקות*

"גאד"
מייק עשה הכל מהר, פושט את חולצתו שלו בזמן שהארי פשט את שלו גם כן, מהפיל את ירוק העיניים לשכיבה על המיטה.

"שנתחיל?" הוא חייך בערמומיות והארי הנהנן במרץ, רוצה להרגיש שוב פעם את המגע.
הרקדן משך במהירות את תחתוניו ומכנסיו של הארי ולאחר מכן את שלו גם כן.

הוא הסתכל על הארי ולאחר מכן על אברו הקשה של הקטן, "אפילו לא נגעתי ואתה כבר כזה קשה" הוא היה גאה בעצמו, שמח שהארי מגיב אליו כמו פעם.
"סתום כבר ותתחיל" הארי היה חסר סבלנות, ומייק הנהנן לבקשתו, רוכן מטה אל איברו של הארי שזימן אותו, מראה לאחר את כישוריו המוצלחים.

*לפניי חצי שעה*

"אומייגאד, סליחה"
הארי לא ידע מה לעשות, הוא היה נבוך מדי בשביל להסתכל על מייק. למה לעזאזל הוא נכנס לשירותים באמצע הלילה מבלי לדפוק על הדלת.

מייק יצא מהשירותים, נבוך גם הוא, הוא לא ציפה שב2 בלילה הארי ירצה להתפנות והוא יתפוס אותו מאונן בשירותים. 

"א-אמממ" הרקדן לא ידע מה להגיד, "מ-מצטער, ל-לא התכוונתי להיכנס באמצע, א-אני חוזר לישון" הארי גמגם בזמן שהסתובב, מתכוון לחזור לחדר.
מייק חשב לרגע לפני שתפס את זרועו של הארי, מונע ממנו מללכת. "מה אתה עושה?" הארי שאל, לא מביט באחר, "רצית להתפנות, תכנס", "אה…כן" ירוק העיניים הסתובב בחזרה, הולך במהירות לשירותים וסוגר את הדלת, מתנשם במהירות, מרגיש איך איברו גודל בתוך מכנסיו.

כשיצא משם הוא ראה שמייק עוד עומד ליד פתח הדלת, "אתה לא חוזר לישון?" הארי היה סקרן, "א-אתה מתכוון להמשיך את מה שעשית?" הוא שאל מבלי לתת למייק לענות על השאלה הראשונה.
הגבוה גירד את עורפו, "תקשיב הארי, אני…אממ לגבי מה שראית", "זה בסדר, זה טבעי שתרצה לאונן", "כ-כן" הגדול יותר כיחכח בגרונו, חושב על משהו, "טוב אני הולך" הארי הודיע, ליבו הולם בחוזקה והעובדה שעומד לו לא הרגיע אותו ממש.

– 
"הארי, רוצה לעשות משהו?" מייק לא ידע מאיפה קיבל את האומץ.
"מה?" הארי הביט באחר, רואה שמייק מסתכל על זיקפתו שלו, מבין שתפסו אותו על חם. "לא" הוא ענה במהירות, נבוך עוד יותר. 

הוא התכוון שוב לחזור לחדר, אך שוב מייק מנע ממנו מללכת, אוחז בזרועו בידו האחת בזמן שהשנייה נשלחה למפשעתו שלו, "יהיה כיף" מייק גיחך ומשך את ידו של הארי אל אברו, נותן להארי להרגיש את הזיקפה שלו גם כן.

ככה שניהם עמדו, מסתכלים אחד על השני בזמן שהם נוגעים באיברו של האחר.

"זה בגללך" מייק אמר, נותן להארי להבין שהזיקפה שלו נגרמה בגללו. 

ירוק העיניים כיווץ את מצחו, הוא ניסה כמה שפחות להזיז את ידו שאחזה באיברו של מייק, אבל הגבוה התקדם מעט, מצמיד את ידו של הארי לזיקפתו, נותן לו להרגיש אותה כמה שיותר.

"בוא נשחק?", "ב-בוא נשחק" הארי לא ידע מה הוא עושה.


*לפני 50 דקות*

מייק שכב על המיטה הריקה, הוא לא הצליח להירדם. 
כבר 5 שעות עברו מאז שהוא והארי החליטו ללכת לישון- שניהם בחדרים נפרדים, והוא עדיין לא הצליח להירדם.

הזיקפה שלו הרגה אותו, הוא לא ידע מתי הארי נרדם והוא לא רצה לפתוח את דלת חדרו של השני ולראות אם הוא ישן או לא, הוא פחד שאם הוא יכנס הוא יעשה משהו שיתחרט עליו, הוא גם לא רצה לאונן על המיטה, הוא פחד שילכלך אותה וישאיר סימנים למשהו שעשה למוחורת ואולי אחד מהעובדים יניח לעצמו שקרה בין שניהם משהו, לא שאכפת לו שזה יקרה, אבל הוא בטוח שהארי לא יהיה מרוצה מזה.

הוא נאנח לעצמו כשוויתר לעצמו והחליט להיפטר מזיקפתו, מתרומם מהמיטה והולך לאט לאט לשירותים, לא רוצה לעשות רעש שיגרום להארי להתעורר.

מייק התיישב על האסלה הסגורה והוריד את מכנסיו, עדין משאיר את רגליו בתוך המכנס שהיה מונח על הריצפה ועל כפות רגליו.
הוא נשם עמוק לפניי שהוריד את תחתוניו מעט מטה, מוציא את איברו מהתחתון שנהיה מעט רטוב באיזור שהייתה נמצאת כיפת איברו.
חום העיניים החל לגעת בעצמו, חושב על הארי.

הרקדן לא סגר את דלת השירותים, אחרי הכל ממה יש לו לדאוג? הארי ישן ואף אחד לא יכנס פתאום ויפתיע אותו.

*לפניי 6 שעות*

"או, איפה כל הכלים?" מייק היה מבולבל, מסתכל על הארי שישב בכורסה קטנה וצפה באיזשהו סרט.

הארי ניסה להתרכז בסרט ולא במייק, הוא עדיין היה נבוך ממה שקרה כשאכלו ארוחת ערב.

"אחד מהאחריים לקח את הצלחות, הוא אמר שהם מנקים את זה בדרך כלל" ירוק העיניים אמר, ממשיך לצפות בסרט
"אה, אני מבין" מייק מלמל, מייבש את שיערו במגבת לפניי שתלה אותה על אחד מהקולבים שעל דלת המקלחת.

"אתה נכנס גם להתקלח?" הרקדן שאל בזמן שהתיישב גם הוא על כורסה לצידו של הארי.
הזמר הנהן "עוד מעט" הוא אמר בשקט, לא מעז להסתכל על מייק שבהה בו.

'למה הוא מסתכל עליי ולא על הסרט, אוף אני לא יכול עם זה יותר' הארי חשב לעצמי אחרי שבמשך 5 דקות מייק הסתכל עליו מבלי להוריד ממנו את העיניים.

"אני הולך להתקלח" הארי נעמד במהירות, "אוקיי" מייק ענה, מחייך שמצא את ההתנהגות של הארי חמודה, מסתכל על הקטן שהלך במרץ למקלחת.

הרקדן ידע שהארי מבולבל, הוא ידע שמה שעשה בלבל אותו והשפיע עליו, הוא ידע שהארי צריך עוד זמן לעצמו, אבל הוא ידע שהוא עצמו לא יכול להתאפק בכל פעם שהארי לצידו.
הוא החזיק את עצמו כל כך חזק מלא לנשק את האחר בפעם הקודמת, הוא חייב להראות להארי שהוא לא ינשק אותו כל עוד הארי לא אומר לו לעשות זאת, הוא רוצה שהארי יחזור לבטוח בו כמו פעם, זה נשמע מצחיק אחרי כל מה שהוא עשה לו ובטח אחרי כל מה שהוא הולך לעשות לו, אבל הוא ינסה.

מייק נאנח לעצמו כששמע את זרם המים נפתח, מדמיין את הארי ערום כולו מתחתיו, גופו הטהור נשטף ונהיה טהור אף יותר.
הוא נאנח שוב, "הלילה אני כנראה הולך לאונן לבדי" הוא הסתכל על זיקפתו שהחלה להתפתח, מתבאס על גורלו הבודד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך