כשעזבת, האם שכחתי? פרק 61 (18+)

bl_bar 02/08/2017 1241 צפיות אין תגובות

לפעמים תוכניות לא קורות כפי שאנחנו רוצים, אבל זה לא אומר שהיקום שונא אותכם, הוא פשוט נותן לכם אפשרויות חדשות להינות מהן.


"ריי, כשנסיים פה נלך לדייט שלנו, אוקיי?" הרקדן הניח את כף ידו על הקיר, מונע מהארי גישה כלשהי לברוח, לא שהקטן ממנו רצה לברוח, אבל ליתר ביטחון.

הארי הנהן, אוחז במותניו של מייק כשהגדול ממנו רכן קדימה והתחיל לנשק אותו, הקטן רצה פשוט להתפשט ולקפוץ על מייק, אבל הוא לא יכל, לפחות לא עכשיו, מה שנותר לו לעשות זה פשוט להתמזמז עם אהובו.

"אממ" זוג האוהבים שמע כחכוך ברקע, מה שגרם להתמזמזות הקטנה שלהם בשירותים להסתיים, הארי הזיז מעט את מייק ממנו "שיט" ירוק העיניים היה מובך שתפסו אותם ברגע שכזה בעוד שמייק ציחקק והסתובב בשביל לראות את אחד מהתלמידים שלו.

"או היי" המדריך חייך, מתקדם לתלמידו, "עשיתם עבודה טובה! אני צריך לראות את כולכם ביחד ולעשות לכם שיחה טובה, אני גאה בכם" מייק טפח על כתפו של הנער המובך, הנער לא באמת ידע איך להגיב, לא בכל פעם הוא רואה את האחראי עליו מתמזמז כמו נער בן 16 בשירותים ציבוריים עם גבר אחר, "א-אממ תודה" התלמיד התאפס על עצמו לבסוף, מחייך להארי שהסתכל על השיחה שלהם מבעד למראה בזמן ששתף את ידיו.

הזמר שהבחין בנער המחייך, חייך אליו בחזרה, הוא ניגב את ידיו והתקדם לגברים, "היי, נעים להכיר" השטני שלח את כף ידו קדימה, מזמין את לחיצת היד והתלמיד בשתיקה לחץ את היד הקטנה בחזרה, "אני התלמיד של בעלך" הוא אמר לבסוף, גורם להארי ומייק להסתכל אחד על השני בחיוך משועשע, לא ממהרים לתקן את הנער שהם עדיין לא נשואים.

"תתנהגו אליו יפה, הוא דואג לכם הרבה" הקטן אמר בחיוך, מבלגן את שיערו של הקטן ממנו.

"טוב" מייק התפרץ "אנחנו כנראה מפריעים לך, אתה יכול להמשיך בשלך" מייק שהבין שכנראה הייתה סיבה לכך שהתלמיד שלו נכנס לשירותים, החליט לתת לו לעשות את מה שהוא רצה לעשות ולעזוב למקום שקט יותר להיות בו עם הארי.

"אממ רגע מייק" הנער עצר את הגברים, "אנחנו הולכים לעשות שתייה באיזור הסלון של הקומה השלישית, תצטרפו אלינו", "קבוצת הריקוד? זה לא טוב לשתות הרבה" מייק הרים את גבותיו, נהפך להיות שוב המבוגר האחראי, "היי המדריך, אל תהיה כזה, גם ככה מחר אין לימודים, צריך לפעמים להשתחרר" הנער ניסה לשחרר את מייק "וזה לא רק קבוצת הריקוד, יהיו גם מקבוצת השירה ועוד כמה, אני בטוח שהם ירצו להכיר את הארי קצת יותר" התלמיד מצא אסטרטגיה אחרת לשכנוע, הארי.

הרקדן הסתכל על בעלו לעתיד, חושב לעצמו.
התלמיד שלו צודק, זה יכול להיות כרטיס כניסה חיובי להארי אם הוא ישתעשע עם התלמידים שיהיו לו

הזמר שהבין שמייק כנראה נפל בפח והשתכנע, נאנח בשקט, הוא לא רצה שמייק יסרב ויהיה מנותק חברתית מתלמידיו, אחרי הכל השתחררות ממעמדות יכולה לעשות דברים טובים ליחסים של מייק עם תלמידיו.

הארי הנהן לנער, "נבוא" הוא אמר בחיוך "אתה בטוח?" מייק שאל, יודע שזה אומר שהדייט שלהם להיום מתבטל, הארי חייך והנהן "אני בטוח שיהיה כיף".

"תינוקי, אנחנו הולכים" מגי חיבקה את הארי, "כבר?" הקטן שאל, אחרי הכל המופע עדיין לא נגמר "באנו בשביל לראות את העבודה של מייק, המופע של התלמידים שלו כבר הסתיים ואין לנו ממש מה לעשות כאן יותר, ושלא נדבר על זה שמקס לא רוצה לפספס את ההזדמנות הזאת שאני נמצאת ביום חופשי" ארוכת השיער קרצה להארי בערמומיות והאחר ציחקק "תהנו" הוא אמר בחיוך, "אל תדאג" היא גיחחה לפני שהתרחקה, נותנת למקס אפשרות להגיד להארי להתראות.

"בייבי" ג'ון הזיז את מקס מהארי, "גם אנחנו הולכים", השטני הנהן בהבנה וחיבק את הבלונדי, "אתה ישן כאן?", "אני לא יודע" הארי הבין שהוא לא יודע מה הוא יעשה אם הם ישתו, מייק לחלוטין לא ינהג באופנוע

"כן אנחנו נישן כאן היום" מייק נכנס לשיחה, "או, אז אם כך תשתדלו לא להרעיש לנערים המסכנים" הבלונדיני השתעשע, גורם להארי להסמיק ולמייק למלמל משהו שנשמע כמו "אל תדאג לגבי זה".

"סקס נעים שיהיה לכם" דן לחש ומשך את ג'ון משם, משאיר את שני הגברים מזועזעים מהכנות שהוא רכש לעצמו במשך שנות חייו עם ג'ון.

"אז אנחנו הולכים" מגי המשועשעת נופפה לזוג ההורמונלי לפני שהלכה משם עם ארוסה.

"מה זה היה?" הארי מלמל, מסתכל על חבריו הולכים, "החיים שלנו לעולם לא יהיו משעממים כשהם נמצאים, זה בטוח" הגדול הודה.

"נסיכה!" בנג'מין השיכור הבהיל את הקטן כשהוא חיבק אותו מאחור, מקבל דקירות מזלג ממייק על כתפו, מה שגרם לכל הנערים לצחוק בזמן שלגמו מהשתייה החריפה.

"נסיכה שלי, אני אוהב אותך" השרירי התעלם ממייק, נושק להארי על לחיו, "אתה מת!" מייק נעמד, מנסה להתיישר אבל הוא היה קצת שיכור בשביל לייצב את עצמו ולבסוף הוא וויתר "מחר! מחר אתה מת" הוא מלמל וחזר להתיישב ליד הארי, כורך את זרועותיו סביב כתפיו של הארי, מחבק את צידו של אהובו, מראה לכולם שהוא שלו ורק שלו.

"הארי אתה בטוח שאתה לא רוצה לשתות עוד?" אמילי שאלה, מסרקת את שיערה עם אצבעותיה בזמן שציחקקה לעצמה, שיכורה לחלוטין. "לא, זה בסדר, אני אפסיק כאן" הארי רצה להישאר מפוקס, הוא לא רוצה לבייש את עצמו מול כולם ובמיוחד לא להישתכר כשהוא יודע שאם זה יקרה הוא לא יצליח לדאוג למייק השיכור, ובכלל, לשלוט בעצמו ובהורמונים שלו.

"הארי!" נערה בת גילם של המדריכים צעקה את שמו של הזמר, "כן?" הקטן שאל בבלבול, "אתה יודע מי אני?" הארי הסתכל עליה, הוא מזהה את פרצופה ומבין שהיא מאותו מחזור שלו, "אני לא יודע איך קוראים לך, אבל אני מכיר אותך מהתקופה שהייתי לומד כאן", "או, אז רק שתדע שלי ולמייק היה קטע קטע לפני שהגעת, בוא נגיד שהיינו סקס פרטנרס" היא ציחקקה, לוגמת מהמשקה החריף, לא מפוקסת בשביל להבין את מה שהיא אומרת.

"אה" הארי מלמל, מרגיש איך שדמו מתחיל לבעבע מעצבים, איך היא מעזה להעלות את זה לפניו? ועוד מול כולם?

"לפחות עכשיו מישהו אחד נהנה מהיכולות שלו" היא ירקה.
"מה שהיה היה, תפסיקי" מייק הגיב לפתע, כאילו ופיענח לבסוף את מה שאמרה והכה בשולחן, "השתגעת?" היא צעקה בבהלה, "מייק זה בסדר" הארי אחז בכף ידו, לא רוצה שמייק יעשה משהו שהוא יתחרט עליו "אני בוטח בך" הארי ליטף את שיערו של ארוסו, מרגיע אותו.

"זה לא היה במקום, כלבה שכמותך" אמילי התרגזה גם היא, אבל היא לעומת הגברים החליטה ללמד את המטונפת מה זה להתעסק עם הארי ומשכה בשיערותיה, וככה התחיל לו ריב חתולות שיכורות.

הארי נאנח בהקלה מזה שקיים בן אדם כמו בנג'מין שבמגע אחד הרחיק את אמילי משם, השרירי לא היה צריך להתאמץ וביד אחת הפריד את המגע האלים בין הנשים והרים את אמילי המתפתלת על כתפו השרירית כמו שק נוצות קליל והלך משם לכיוון המעלית, כנראה מחזיר את אמילי לחדרה.

"אוי ואבוי" אחד מהנערים אמר, מסתכל על הנערה הנסערת ששכבה על הריצפה, אמילי מעכה אותה לריצפה ולחלוטין הוכיחה לה שזה לא טוב להרגיז אותה.
"זונה שכמותה!" המוכה התרוממה, מסתכלת בכעס על מייק "טיפש" היא מלמלה והלכה משם בצורה לא ישרה, ככל הנראה היא לא באמת תזכור משהו מחר.

"נראה לי שכדאי שנפסיק פה" הארי החליט להיות המבוגר האחראי, למרות שהיו כמה שבגילו וגדולים ממנו, כולם היו מחוקים מהאלכוהול והוא הפיקח היחידי ששם, "כולם לחדרים!" הוא הפציר, גורם לחלקם להיאנח באכזבה ולחלקם להנהן בהסכמה, אפילו אחד מהם ענה בנונשלטיות "כן המדריך" בזמן שהלך משם, גורם להארי לחייך.


הארי ומייק היו האחרונים לעזוב, הקטן רצה לראות שכולם באמת מקשיבים לו ולהפתעתו כולם הלכו לחדריהם.

"עכשיו תורנו ללכת" מייק ציחקק, נשען על הארי, "בוא אני אעזור לך לקום" הארי התרומם, מרים את מייק לעמידה ומייצב אותו, נותן לו להישען על גופו בזמן שהוא התקדם לחדר בסוף המסדרון. "מגודל" הארי אמר כשמייק מלמל לעצמו דברים לא ברורים וצחק לעצמו בזמן שליטף את כף ידו של הארי.

"הופה" הארי אמר כשזרק את מייק למיטה, נאנח לעצמו בזמן שהתמתח.

"מה אני אעשה איתך?" הארי מלמל בזמן שהוריד למייק את הנעליים והגרביים, מתלבט עם עצמו אם להוריד למייק את החליפה או להשאיר אותו לישון ככה, אבל לפני שמצא תשובה מייק התיישב במהירות, מבהיל את הארי מהתנועה המפתיע.

"מה קרה?" הזמר שאל, "מקלחת!" מייק אמר בזמן שפתח את הכפתורים בחולצתו, "עדיף שתישן, נתקלח מחר" הארי ניסה לדחוף את הגבר השיכור בחזרה לשכיבה "לאאאא" מייק ייבב, נשכב על המיטה כשהארי דחף אותו, אבל במהירות הוא חזר להתיישב.

"מקלחת" הוא הגביר את טונו, "מקלח-" השיכור כמעט וצעק, גורם להארי לזנק על פיו ולחסום אותו בכפות ידיו "שששש…טוב, בוא נקלח אותך" ירוק העיניים גלגל את עיניו כשראה את מייק מחייך בשביעות רצון.


גיחוכים קטנים יצאו מפיו של מייק כשהקטן הפשיט אותו, "ריי" מייק מלמל, מלטף את ראשו של הקטן כשהאחר התכופף בשביל להוריד לו את הבוקסר שלבש.
כשהארי הוריד את הבד ושם לב לזיקפה הקשה שמול פניו הוא ציחקק בייאוש, מייק עוד יהרוג אותו יום אחד.

הארי החליט להתעלם מהמצב ההורמונלי שלו ושל מייק והתרומם בחזרה, "בוא תיכנס" הוא לקח את ידו של מייק, עוזר לו להיכנס למקלחת.

מייק נאנח בהקלה כשזרם המים הכה בו, עוזר לו להתפקח מעט.

"תיכנס גם אתה" מייק לחש בשעשוע, חושב שזה סקסי, אבל מה שהארי ראה זה גבר שיכור ומגודל שלא יכול אפילו לעמוד בכוחות עצמו, "אני אוותר" הוא חייך, מה שכמובן לא השפיע על הדעה של מייק שמבלי הודעה מוקדמת משך אותו מתחת לזרם, מרטיב את בגדיו של הארי.

הארי התנשם בכבדות שהמים פגשו את גופו, מרטיבים את כולו, "למה?" הארי שאל בכעס, מרגיש כאילו מייק הוא ילד בן שלוש.

"תוריד" מייק הצביע על גופו המוסתר של הארי, מרגיש ברגעים כאלו שבגדים הם האויב הכי גדול שלו.

הארי נאנח, יוצא מזרם המים, "כאילו שיש לי ברירה אחרת" הקטן התחיל לפתוח את החולצה שולו, פותח כפתור כפתור, מה שהרגיז את מייק חסר הסבלנות.

הרקדן שלח את ידיו, רוצה להוריד להארי במהירות את הבגדים, אבל הזמר סטר לכפות ידיו של מייק "לא! אתה תתקלח בשקט ותתן לי להוריד את הבגדים בעצמי!" הארי נהיה ההורה האחראי פתאום, מייק שירבב את שפתיו והתרחק, מקשיב להארי שהיה נראה לו מפחיד.

הרקדן לקח סבון, מחזיק את הבקבוק מעל ראשו ונותן לנוזל הריחני ליפול על שיערו, הארי הסתכל עליו בזמן שהוריד את הבוקסר הרטוב שלו, נאנח.

מייק הוריד את ידיו וסגר את הבקבוק, מחליט להניח אותו על הריצפה, אבל כמו כל אדם שיכור הוא כמעט והחליק, גורם להארי לזנק ולייצב אותו.

"אתה!" הארי אמר בכעס, מצביע על מייק, "אל תזוז, תעמוד ואל תזוז!" השטני לקח את הבקבוק מידו של מייק, מניח אותו בחזרה במקומו.

הרקדן הסתכל בשקט על הארי, מבחין שהוא עירום, מה שגרם לליבו להחסיר פעימה, סוף סוף הגוף של הארי עירום לפניו.

הארי שהיה עסוק בלטפל במייק לא הבחין בבהייה של האחר עליו.

הקטן סגר את ברז המים, מסתכל על שיערו של מייק שהיה מלא בסבון לפני שהתקדם לאחר, מרים את זרועותיו ומכניס את אצבעותיו לתוך שיערותיו השחורות של מייק, חופף אותן.

"שמת מלא סבון" הארי מלמל, עדיין מסתכל על השיער שחפף.
מייק שתק, מסתכל על פניו הקרובות של הארי, נכנס לבועה שהארי יצר מבלי שידע.

הזמר לבסוף עזב את השיער, לוקח קצת סבון משם ומחליט לסבן את גופו של מייק, רק אז, בפעם הראשונה עיניו נפגשו עם עיניו של מייק, הוא שתק לרגע לפני שהזיז את עיניו, מחליט להתרכז בלסיים את המקלחת ומתחיל לנקות את חלקו העליון של מייק, משתדל לא לעשות משהו מיני מידיי, "אל תבהה בי" הארי הפציר בזמן שניקה את גופו של מייק, לא מסתכל בעיניו של ארוסו.

הארי נאנח כשהגיע לחלק התחתון של מייק, מחליט להזיז את עיניו לקיר בזמן שנגע באיבר מינו האדמדם והזקור של מייק, מנקה אותו מהר ככל האפשר, הפעם מייק כבר פעל.

הארי קפץ כשמייק אחז בפרק כף ידו, עוצר את כף ידו מתזוזה.
ירוק העיניים כיחכך בגרונו והתיישר, מסתכל סוף סוף על מייק, "ס-סיימתי" הארי לחש, מושך את היד שלו בחזרה, מחליט לפתוח בחזרה את זרם המים.

ירוק העיניים תפס את כתפיו של מייק, עוזר לו להתקדם אל תוך זרם המים בזמן שחזר אל שערותיו של מייק, מנקה אותן מהסבון.

"ריי" מייק לחש מתחת למים החמימים, "מממ?" הארי ניסה להישמע כמו מישהו שלא מתרגש מהמצב למרות שליבו הרגיש כאילו הוא הולך להתפוצץ.

"תסתכל עליי" הרקדן החליט שנמאס לו להתאפק וכשהארי לא הסתכל עליו הוא תפס את מותניו של הקטן, מושך אותו אליו, מכניס אותו גם אל תוך זרם המים.

הארי נשך את שפתו התחתונה, ממשיך לנקות את שיערותיו הנקיות מספיק של מייק, לא מעז ליצור עם מייק קשר עין.

"אתה כל כך יפה" הרקדן הרים זרוע אחת, מלטף את עורפו של הארי.
הייתה שתיקה קצרה, הארי ממשיך כביכול לחפוף את שיערו של מייק בעוד שמייק אחז במותניו וליטף את עורפו של הקטן.

מייק חייך ורכן קדימה, מנקר את שפתיו הלחות של הארי לפני שחזר לעמידה, "א-אל תעשה ד-דברים כאלו" הארי גמגם, מנסה לשלוט בעצמו.
חום העיניים רכן שוב, מנקר את שפתיו של הקטן בפעם השנייה ושוב, חוזר לעמוד, הפעם הארי יצר איתו קשר עין.

"אתה שיכור" הארי מלמל, ממצמץ מהר כשהמים הפריעו לו להסתכל למעלה אל מייק, "לא עד לרמה של אי מודעות" מייק ענה, שם לב לקושי של הארי להסתכל עליו, מה שגרם לו לסגור את זרם המים, מה שגרם לשתיקה שלהם להיות שקטה עוד יותר.

"ריי" מייק לחש, גורם להארי להרגיש שהוא הולך להתעלף, או לפחות לאבד כמה שנים מחייו.

הרקדן עזב את המגע מהארי, רק בשביל להוריד את זרועותיו של הארי מראשו ולהניח אותם על החזה שלו, נותן להארי להרגיש את פעימות ליבו המהירות.

"בוא נעשה אהבה" מייק אמר, והארי הרגיש איך שהפעימות המהירות נהפכו להיות מהירות עוד יותר, מרגיש כאילו שהוא אוחז ישירות בליבו של מייק וזה עשה את שלו, כי במהירות הארי מצא את עצמו תלוי על גופו של מייק, רגליו נכרכו מסביב למותניו של מייק בזמן שהם התנשקו בחוזקה.

הרקדן היה צריך להשעין את הארי על הקיר בשביל להתייצב.

הם התגעגעו אחד לשני, הגופים שלהם, הנשמות שלהם, הלבבות שלהם, הם סוף סוף ביחד אחרי שהרגישו כאילו והנצח הפריד בניהם.

כפות ידיו של הארי נחו על פניו של ממייק, מלטפות את פניו ואוזניו של האחר בזמן שהעמיק את הנשיקה, מחדיר את לשונו אל תוך פיו האלכוהולי של מייק, מרגיש את המרירות של המשקאות ששתה.

מייק לעומת הארי לא יכל ממש להזיז את ידיו, הן אחזו ביריכיים של הארי, אוחזות בגופו של הארי שלא יפול ממנו.

"אני אוהב אותך" מייק מלמל לנשיקה, שואב את שפתיו של הארי, "אני אוהב אותך" הארי מלמל גם הוא, מרגיש איך שזיקפתו מתחילה לכאוב, גאד כמה שהוא זקוק למייק.


"אני רוצה אותך בתוכי" הארי ניתק את הנשיקה, מצחו כנגד מצחו של מייק, שניהם התנשמו בכבדות, "אני רוצה אותך עכשיו" הארי רכן קדימה, משפשף את אפו באפו של מייק, שניהם עצמו עיניים, סופגים אנרגיות מהגוף של השני.

מייק הנהן, נושק שוב לשפתיו של הארי, רק מגע.
"תחזיק חזק" הגדול אמר לבסוף, כריות שפתיו הרטובות משתפשפות בשל הארי.

הקטן הצמיד שוב את שפתיהם, נוגס בשפתו התחתונה של מייק, מושך את השפה אליו, מוצץ אותה לכמה רגעים לפני שהתרחק, מסתכל בעיניו של מייק ומחייך "אני סומך עליך" הוא לחש וחיבק את עורפו של מייק, נצמד אליו ומניח את סנטרו על הזרוע שלו שהונחה על כתפו של מייק.

כשמייק הרגיש איך שרגליו של הארי מחזקות את האחיזה הוא שיחרר יד אחד מהירך של הארי, שולח אותה לישבנו העסיסי של הקטן, מלטף את לחיי ישבנו של הארי, נהנה מהאנחות של הקטן לפני ששלח את ידו פנימה, בין הלחיים, נוגע בחור האירוטי, גורם להארי להשתנק.

הקטן עצם את עיניו, מתחיל לנשק את עורפו של מייק, הפעם מייק נאנח בשקט, עוצם את עיניו לשנייה ונהנה מהמגע, אבל הוא החליט להמשיך והוא פקח את עיניו, מסתכל מטה, אל מאחורי גבו של הארי, מנסה לראות מעט מה הוא עושה לפני שהוא באיטיות הכניס אצבע אל תוך המערה הטבעית של הארי, מרגיש איך ששריריו של הארי מתכווצים

"תרגע" מייק לחש, "מממ" הארי ענה, מהנהן ונושם עמוק, מנסה להרגיע את עצמו.

"מעולה" מייק לחש כשהרגיש איך שהגוף של הארי נרגע, משחק עם האצבע שלו בתוך האיזור החמים, גונב גניחות ואנחות שקטות מהארי, האוויר החמים שהרגיש מנשימותיו של הארי על גופו גרם לו להתחרפן והוא החדיר אצבע נוספת, הגניחות התגברו.

הארי, שהרגיש את אצבעותיו של מייק בתוכו, הוצף בשכרות, המגע של מייק גרם לו להישתכר אליו והוא נשך אותו קלות בצווארו, מוצץ את העור החמים והלח.

מייק גנח בכבדות, מחדיר אצבע נוספת, שלוש אצבעות ארוכות שיחקו בפנים, פורמות את פנים גופו של הארי, מגמישות את החור הרטוב.

"תיכנס" הארי לחש באוזנו של מייק, נותן למייק אישור שהוא מספיק מוכן.

הרקדן שהבין שהוא יכול סוף סוף להתחבר אל הארי בצורה הכי חזקה שיש, הוציא את אצבעותיו, "אני רוצה להסתכל עליך" מייק ביקש והארי זז לאחור, משעין את ראשו על הקיר בזמן שהסתכל על מייק, נותן לרקדן להינות מיופיו.

מייק אחז בזיקפתו, ממקם אותה כנגד חור ישבנו של הארי.
הקטן הנהן בשקט ומייק החזיר לו הנהון, מתחיל לחדור אליו, תחילה הכיפה נכנסה בשלמותה לתוך הארי, מרגישה את דפיקות הלב של הארי על דפנות הקירות.

הקטן כיווץ את גבותיו, לא רוצה לסגור את עיניו, הוא רצה לראות את הבעות פניו של מייק, הוא רצה להתאהב במייק בכל פעם מחדש.

לאחר הכיפה איברו של מייק נכנס פנימה עוד ועוד, ממלא את תוכלת גופו של הארי, מרגיש כאילו שהם פזל שמשלימים אחד את השני בצורה הכי מושלמת שיש, כאילו שיצרו את הארי במיוחד בשבילו, צורתו הפנימית של הקטן התאימה באופן הכי מושלם שיש לאיברו של מייק.

ואז הוא השלים את הפזל, חודר הכי עמוק שיכל, "ניכנסתי" מייק לחש, עומד כמה שניות כמו שהוא, מרגיש שאם הוא יזוז הוא יגמור, הוא היה צריך להירגע, הוא לא רצה שזה יסתיים עכשיו, האלכוהול גורם לו להיות רגיש עוד יותר וזה לא טוב עכשיו.

"מייקי" הארי לחש, מלטף ושורט את עורפו של הגדול.
הרקדן נשם עמוק, מחליט להתפקס ורכן קדימה, מנשק את הארי, שואב עוד כוחות, לא קל להיות שיכור במצב שכזה.

הגניחות של הארי הפכו למוזיקה כשמייק התחיל לנוע, משפשף את איברו הקשה בקירותיו של הארי, מעורר את הנקודות האירוטיות של הקטן, "פאק" הארי קילל, מושך את פניו של מייק אליו, מדביק את שפתיהם, מנסה למנוע מעצמו להרעיש, הוא לא שכח איפה הם נמצאים אחרי הכל.

בזמן שלשונותיהם ליטפו אחת את השנייה, מתאחדות יחדיו, מייק זז מהר יותר, מקפיץ את גופו של האחר, מענג אותו.

"או כן" הארי גנח כנגד שפתיו של מייק, נעשה פראי יותר ונע בעצמו גם כן, מעמיק את החדירה עוד יותר, גורם לשפשוף להיות אגרסיבי יותר.

הגדול נהם ברעב, מרגיש איך שהוא מאבד את עצמו ונבלע בתוך הארי, שולח יד אחת לאיברו של הארי, רוצה לספק אותו הכי טוב שאפשר.

הארי כיווץ את מצחו, עדיין מנשק את מייק, הוא הרגיש את כף ידו החמימה של האחר עוטפת את איברו הקשה, מתיידדת איתו, נע באותו קצב של החדירה, "מממ" הקטן הוציא צלילים מגרונו, נהנה מהמגע הממכר של מייק.

מייק הניע את מותניו, מקפיץ את ישבנו של הארי על איברו, מרגיש איך שהגוף של הארי נירטב עוד יותר.
הנשימות האירוטיות של הארי ביחד עם תגובות הגוף של הקטן למגעו של מייק, גרמו לרקדן לרצות עוד מהארי.

כשמייק הגביר את הקצב היה אפשר לשמוע את התיפוף של לחיי ישבנו של הארי כנגד גופו של מייק, הכל היה כל כך מוזיקלי אצל הארי, כל צליל שהוא הפיק היה נשמע כמו קונצרט שלם לאוזניו של מייק.

הקטן היה הראשון לנתק את מגע השפתיים, משחרר ביחד עם זה רצף גניחות, "אני חושב ש- או פאק" הארי לא יכל השלים כמו שצריך את המשפט אבל מייק הבין, הוא יכל להרגיש את שריריי גופו של הארי מתקשים, החור נהיה צפוף יותר, המגע נעשה טוב יותר, גורם לאיברו להיות רגיש יותר.

הארי עומד לגמור וכך גם הוא.

מייק רכן קדימה, מנשק את צווארו של הארי, מאפשר לקטן ליגנוח בחופשיות בזמן שהמשיך לנוע, מחזק את אחיזת ידו באיברו של הארי וכשהוא הרגיש את זרם הצמרמורות של הארי על איברו שלו הוא הצליח לחזות את הגמירה של הארי, וכך היה, שניות ספורות עברו והארי גמר בגניחת שמו של מייק, ציפורניו מתחפרות בתוך עורו של הרקדן בזמן שאחז בו בחוזקה בשביל לא לאבד שיווי משקל.

כששריריו של הארי פעמו, איברו של מייק לא יכל להחזיק יותר והגדול גמר בתוך גופו של הארי, משחרר זרע לבן וחמים בתוך גופו האוהב והמכיל של הארי.

הנשימות הכבדות הציפו את החלל הלח, מעידות על מה שקרה.

הארי חיבק את מייק, מנסה להרגיע את עצמו, מייק חיבק את הקטן בחזרה, נושם את עורו, מסניף את ריחו, מקבל החייאה מחום גופו של ארוסו.

"אני יוצא" מייק הודיע לבסוף והארי הנהן, עוצם את עיניו כשהרגיש איך שהוא מתרוקן ממייק, נותן למייק גניחות שקטות נוספות.

הארי ניתק את אחיזת רגליו, רועד מעט כשניסה להתייצב על הריצפה, נעזר במייק השיכור.


זרם המים חזר לפעול, מרטיב את הגופים המחובקים, מנקה אותם.

"מחר נלך לדייט" מייק לחש בין טיפות המים והארי הנהן, מרחיק את ראשו לאחור, מגשש בעיניים עצומות אחרי שפתיו של מייק, השיכור שהבין תפס את פניו של הקטן וכיוון אותו, עוזר לו למצוא את מה שחיפש.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
32 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך