כשעזבת, האם שכחתי? פרק 69 (18+)

bl_bar 31/12/2017 1184 צפיות אין תגובות

17:51
"צ'אן אתה יכול להביא איתך בירות להערב?" מייק צעק מהמקלחת, הם עוד מעט צריכים לצאת לבית של מקס, "רק הגעתי וכבר בקשות" כחול השיער צעק בציניות, "ניפגש שם" הוא הוסיף "אתה יודע את הדרך נכון?", "יש לי וויז, זה בסדר" האסייתי השיב לפני שיצא מהחדר שהיה פעם שלו.


18:02
הרקדן סיים את המקלחת, יוצא ממנה עם מגבת למותניו, היה לחלוטין ניתן לראות שהוא התאמן לא מעט בתקופה האחרונה.

"עבודה טובה" הוא לחש לעצמו כשהביט במראה, עושה תנועות ומבליט את שריריו, כמה שהארי בר מזל.

—-
18:34
"אני יוצא" דן אמר כשהניח את סנטרו על ראשו הבלונדיני של אהובו, מחבק אותו מאחור.

"תעשו כיף" הארי אמר, כבר לבוש ומסודר, "כן, תעשו כיף אבל חסר לך שאני שומע שעשיתם משהו לא במקום" הבלונדיני הסתובב, נוגס מעט בסנטרו של דן, "לעולם לא" השרירי חייך וניקר את שפתיו של האחר במהירות, לא נותן לו אפשרות להגיב לפני.

"דביל" ג'ון מלמל, מסדר את החולצה של דן ומלטף את כתפיו החסונות, אוהב להרגיש את הגוף הקשוח של אהובו.

"אל תשתו יותר מדי" הגדול הזהיר את שני הדברים הקטנים, לא רוצה שיקרה משהו לא טוב.

הארי הנהן, שוכח לרגע שזה כמעט ולא אפשרי שלא לשתות עם החבר'ה.


19:08
"אוווו סוף סוף החתן הגיע" הבנים תופפו על השולחן כשמייק נכנס לדירה, רואה כבר את בקבוקי הבירה, החטיפים ועוגיות צ'יפס ביתיות, שבטח מגי הכינה, על השולחן.

"המשחק יתחיל בעוד חצי שעה" בן אמר בהתרגשות, מסמן לארוסו של חברו הטוב לשבת במקום הפנוי שלידו.


"אהמאהמ" דן נעמד, מקיש במזלג על בקבוק הבירה הפתוח "קודם כל, בואו נעשה לחיים לכבוד מייק שבשעה טובה ומוצלחת כבר לא יצטרך לחשוש שהארי יברח לו" הוא השתעשע, גורם לכולם לצחקק.

הגבר המדובר חייך "צודק לחלוטין" מייק אמר בזמן שלקח בקבוק בירה, אחריו כל האחרים, "לחיים" הוא צעק בקול מאושר, אחריו צעקו גם האחרים, מריעים לו בזמן שחיברו את בקבוקי הבירה שלהם, לוגמים מהם.

"אני עדיין לא מאמין שזה קורה בעוד יומיים" מייק אמר בכנות, לוגם שוב מהמשקה המריר, מנסה לעכל את המצב בעצמו.

"התבגרת" מקס חייך, אוכל מהעוגיות של אהובתו, " גם אני לא מאמין בעצמי שאתה זה שמתחתן לפני כולנו" דן הוסיף.

"לא ראיתם אחד את השני כבר חמישה ימים, נכון?" המפורסם שאל, גורם למייק להאנח ולהנהן.

"קשוח" מקס מלמל, "מאוד, ג'ון והשטויות שלו, הייתי רוצה לראות אם הוא היה מצליח להחזיק מעמד בלעדי דן כל הזמן הזה", השרירי המדובר גיחך והנהן בהסכמה.

"אתמול היה מדהים" דן זרק, גורם לאחרים להבין על מה הוא מדבר, על הדרך מתגרה בגבר ההורמונלי.

"הארי היה נוכח?" מייק שאל בהפתעה, חושש על אהובו, "סודי" דן שמר על שתיקה, גורם למייק ולסקרנים האחרים להביט עליו בזעזוע.

"שששש המשחק מתחיל " בן היה הראשון להחזיר את כולם לעמדות התכוננות, מתרגשים מהמשחק, מעודדים את הקבוצה שלהם.

—-
19:10
"בייבי בוייייי" מגי צווחה בהתרגשות כשהארי וג'ון נכנסו לבית הקפה, נעמדת מהכיסא והולכת לכיוונם.

"מה את לובשת?" הארי קפא במקומו, מסתכל גם על אמילי שישבה על הכיסא, לבושה כמו מגי.

הוא הסתכל על המקום, הוא היה מוקף בבולבולים מנצנצים.

"אוי ואבוי" הוא מלמל, נמחץ שנייה לאחר מכן על ידי הנערה שלבשה תחתון ורוד עם ציורים של בולבולים מנצנצים.

מגי ואמילי לבשו את אותו הדבר, מעל לתחתון הן לבשו חצאית טוטו ורודה ושקופה שמאחוריה מחובר לחצאית זנב שהקצה שלו נראה כמו כיפת איבר המין הגברי, על רגליהן הדקות נחו חותלות ורודות.
בחלק העליון הייתה רק חזייה ורודה ומנצנצת עם שני ציורים של איבר מין גברי, אחד על כל קאפ ועל השיער הפזור שלהן הייתה מונחת קשת ורודה עם שני איברי מין.

"אני מזועזע" הוא מלמל כשהשיב למגי חיבוק.

"חמוד שלי, זה הזמן שלנו להחליף בגדים" ג'ון גיחך בערמומיות, מושך את הארי אל הקופסה הגדולה, פותח אותה לפניו.

"לא" הארי מלמל, "כן" ג'ון ציחקק, לוקח את התוכן שבקופסה ומושך את הארי לחדר השירותים.


19:22
"אומייגאדדד" אמילי רקעה ברגלייה בהתרגשות כששני הנערים יצאו, יותר נכון אחרי שהארי נגרר בכוח לבחוץ.

"אני מתעלפת!" מגי קפצה בהתרגשות, לוקחת את הטלפון שלה ועושה לגברים בוק, ג'ון התלהב ועשה פוזות חושניות, נוגע בהארי המבוהל שעמד שם וניסה להסתיר את עצמו.

שני הגברים לבשו בוקסרים כחולים, מנצנצים וצמודים עם ציורי איבר מין.
בחלק האחורי היה כתוב "פאק מי" והיה מחובר לבוקסר זנב פרוותי וחתולי בצבע כחלחל, על רגליהם היו חותלות כחולות עם כוכבים זוהרים, בחלק העליון של גופם היו שתי מדבקות של זין, אחת על כל פיטמה, ולבסוף, ג'ון התהלך גם הוא עם קשת של שני איברי מין, בעוד שאת הארי פינקו בכתר מוזהב עם איבר מין גדול שהתנוסס עליו בגאווה, על הכתר חרוט באותיות גדולות "שייך למייקי ".


"אני רוצה לקבור את עצמי" הארי התבכיין, מתרחק מג'ון המסוכן שהתחיל לעשות פוזות חושפניות, והלך לקחת כרית כלשהי שתסתיר את החלק הקידמי שלו.

"אני מתה" האסייתית אמרה כשחיבקה את הגבר המאורס, "גם אני מת" הארי מלמל, "אל תהיה כבד!!! בוא נהנה" ג'ון צווח בהתרגשות, לוקח קאפקייק ואוכל אותו, "מממ" הוא גנח בעונג, נושק את לחייה של מגי, מעריץ אותה.

הארי, שהרגיש רעב, בהה בג'ון, רוצה גם הוא לאכול.

"תאכל" מגי הגישה להארי צלחת עם עוגיות וקאפקייקס, נותנת לו גם קפה קר בכוס ורודה עם קשית בצורת איבר מין.

הארי הביט עליה, מתלבט.

"אתה סומך עליי?" היא שאלה והארי הנהן מבלי לפקפק, "מעולה, אז קדימה, קח" היא הושיבה את הארי, מניחה לפניו את הצלחת והכוס.

לקח לו כמה רגעים לפני שנגס במתוקים החושפניים, מוציא מגרונו גניחת הפתעה, "ואו" הוא אמר, לוקח את הכוס ומתלבט מה לעשות, הוא הביט על האחרים וחשב לעצמו.

לעזאזל עם הכל, תהנה הארי.

פיו הידק את האחיזה סביב הקש, שואב את השתייה המרירה שהשתלבה כל כך טוב עם המתיקות שבפיו.

"הללויה!" ג'ון צווח כשהבין שהארי איתם, מדליק את המוזיקה, "יאללה בלאגן" מגי צעקה, מתחילה לרקוד למול הארי "תינוקי שלנו מתחתן " ארוכת השיער הרימה את הארי לעמידה, מתחילה להזיז את ידיו מצד לצד "קדימה תרקוד" היא עודדה אותו, ברקע ג'ון ואמילי התחילו לעשות טווארקים.

—-
20:15
"גולללללל" הגברים השתגעו בהתרגשות, מתחבקים אחד עם השני, מכים בשולחנות.

"איזה גול מטורף" צ'אן התפלא, "הוא נכנס חלק אל תוך השער" מקס אמר בהתרגשות, גאה בקבוצה.

"ואו" מייק ציחקק, לוגם מהבירה הכנראה חמישית שלו, עדיין יציב.

"עוד מעט המשחק נגמר, זהו על בטוח ניצחנו" בן התלהב, לוגם גם הוא מהבירה שלו.


"מעניין מה הם עושים במסיבה" מקס הסתקרן לפתע, לא יודע מה קורה שם.


20:20

"אני פאקינג מתחתן" הארי שהספיק להשתכר צעק בהתרגשות, רוקד עם כולם ושותה שוטים של שתייה חריפה, נהנה מהאופוריה.

מגי ציחקקה, שיכורה גם היא, מסדרת את החזייה לפני שעשתה גלגלון ובצורה דיי מרשימה היא נחתה על שתי רגליה ולא השתטחה על הריצפה.

"ממממ " אמילי מלמלה בזמן שנשקה לעוגת הפין הגדולה, מלכלכת את פנייה בקצפת ורדרדה, "טעים" היא הוסיפה כשליקקה את שפתיה, טועמת את המתיקות.

"את תהרסי את העוגה" מגי אמרה בלחץ, מכה את ישבנה של אמילי ומרחיקה אותה משם.

ממשיכים לרקוד.


20:45
"סטופ!" ג'ון אמר והלך לכבות את המוזיקה, בואו נפתח מתנות!

"כןןןןןן" אמילי הרימה את זרועותיה באוויר, נרגשת.

"אומייגאד" הסומק מילא את פניו של הארי כשהמתנה הראשונה נפתחה, הוא הוציא משם ויברטור עם שלט רחוק, מספר חוטינים בשלל צבעים עם פתח קדימה לאיבר המין שלו, חומר סיכה גדול וצובטי פטמות.

"מהבנות, תשתעשעו לכם, חיים רק פעם אחת! מזל טוב♡" ג'ון קרא את הפתק, "איזה יופי" הוא חייך כשהביט על האיבר מדומה, "אתה הולך להינות עם זה" הוא אמר בערמומיות, מפעיל את הויברטור עם השלט הרחוק.

החפץ החושני התחיל לנוע ולהשמיע קולות רטט, כולם הסתכלו עליו בפליאה.


"זה כל כך שווה!" מגי אמרה לאימלי שחייכה בגאווה מהמתנה שלה, היא פינקה את הארי בכותונת לילה שקופה, שוט שחור, אזיקים פרוותיים, רצועות לשוקיים וחוסם פה.

"מרוצה?" אמילי שאלה את הארי המובך שהנהן באיטיות וחסם את פניו, הוא רק דמיין את מה שמייק והוא הולכים לעשות עם זה.

"עכשיו למתנה שלי!" ג'ון התרגש, קורע את העטיפה של המתנה שלו ומניח על השולחן שלל רב של דברים, בין אם זה צעצוע מין של חור ישבן שכמו שג'ון תיאר "ככה תוכל להרגיש קצת את מה שמייק מרגיש כשהוא שוכב איתך", לבין אם זה טבעת רטט, ששוב כמו שג'ון הסביר "תעזור לך לגמור מבלי שתגיע בעצמך", ולבין אם זה חרוזים אנליים או תחפושת של רופא כי כמו שג'ון מיהר להסביר "תמיד כיף לגוון".

הארי נשך את שפתיו, " זה יותר מידיי", "שששש! תלמד להינות מהחיים תינוקי, אני בטוח שמייק שלך יהיה מרוצה מהכל" ג'ון ציחקק.

"אחרונה חביבה המתנה שלי " מגי פתחה את המתנה שלה להארי, מוציאה שני חלוקים זוגיים עם אוזניי ארנב, שני תחפושות של אסיר ושוטר ודילדו שנראה אנושי, גדול עם ורידים.

"התלבושות זה לך ולמייק, אין כמו משחקי תפקידים, מניסיון " היא קרצה וציחקקה"

"אתם מטורפים" הארי כבר לא יכל להתמודד עם המבוכה, מניח את הראש על השולחן.

"הכל טוב תינוקי, בואו נחזור לחגוג" ג'ון החליט שזהו, צריכים לחזור להשתגע.

21:30

הבנים היו שיכורים מעט, זוללים את הפיצות שהזמינו, מאושרים עד אין סוף שהקבוצה שלהם ניצחה.

"רוצה לפתוח את המתנות?" דן שאל ומייק הנהן, זה לא שהיה לו משהו חשוב יותר לעשות.

"הופפפההה!" מייק ציחקק לעצמו כשבמתנה של צ'אן היה מונח אקס בוקס עם כמה משחקים שונים, "פששש" הגברים קינאו מעט.


"מקווה שתאהב, אח שלי עזר לי לבחור" בן אמר במבוכה, מושיט למייק את הקופסה המסקרנת.

הגברים במהרה צחקו בחוזקה כשמייק הוציא מהקופסה ביצת רטט, קונדומים זוהרים וסרט לקשירה על העיניים.

"סחטיין בנג'מין" דן שרק, "תהיה עדין עם הארי" בן הוסיף בזהירות, גם ככה לא נעים לו מהמצב.

"אשתדל" מייק גיחך, מסתכל על הביצה בשמחה, אוי כמה שהארי יבהל מזה, הוא כל כך נהנה מהמחשבה על הפרצוף המעונג של הקטן.

"קח" דן הושיט לאחר את המתנה שלו.
"או ואו" מייק גיחך כשראה בקבוק גדול של חומר סיכה, תחפושת של סנטה קלאוס ותחפושת של אייל, הוא הוציא משם גם רצועת צוואר עם חבל.

"ג'ון אוהב את הדברים האלו אז אני מניח לעצמי שגם הארי יואהב" דן ציחקק, "אני חייב לנסות את הכל על הארי" מייק אמר בהתרגשות, פאק כמה שהארי יהיה סקסי וחמוד כאחד בתחפושות האלו.

"ואחרון חביב!" מקס רקע ברגליו, האחרים תופפו על השולחן, משמיעים קולות מותחים.

"ידעתי שיהיו לך מתנות לחדרי המיטות, אני מניח לעצמי שגם הארי קיבל לא מעט, אז החלטתי לתת לך משהו אחר" מקס נתן למייק את המתנה שלו.

"ואו! אני חייב את זה! תודה" מייק חייך כשהביט על המנוי השנתי שמייק עשה לו ולהארי לספה עם עישויי ומסאז לכאלו שפעילים מבחינה ספורטיבית.
"שמעתי שהם מעולים ושהרבה ספורטאים ורקדנים הולכים אליהם", "מעולה! איזה כיף, תודה לכם" מייק שהיה מעט שיכור, החליט לנשק את הלחיים של כולם, מראה להם תודה ואהבה.

22:40

"בואו נשלח לבנים את התמונות" מגי מלמלה, שפוכה על השולחן.

"ל-לא" הארי מלמל, שותה בעזרת הקשית המינית, מים קרים מכוס הורודה.

"כן תשלחי" ג'ון התיישב ליד מגי על השולחן, לוקח לה את הטלפון ומבלי כל הזהרה מוקדמת הוא לחץ על כפתור השליחה, שולח למקס את התמונות שמגי צילמה.

"שלחתי" הוא ציחקק, "מה?" הארי רץ אליהם, מועד מעט בדרך, לוקח את הטלפון ומביט בזעזוע על המסך.

"אני מת".


22:42
צלצול הודעה נשמע מהטלפון של מקס, הוא הרים את המכשיר הסלולרי שלו והסתכל על שולח ההודעה.

"זה ממגי, רשום שהיא שלחה תמונות, זה בטח מהמסיבה" מקס מלמל בשכרות, פותח את הטלפון ונכנס להודעות.

"שאלוהים יעזור לי" הוא צעק בבהלה, "מה לעזאזל היא לובשת?" מקס הביט על מגי בהלם, "מה קרה?" דן שראה את המבט של מקס נלחץ וחטף לו את הטלפון, רק בשביל להפיל את המכשיר על הריצפה מרוב ההלם, ההורמונים שלו השתוללו כשראה את ג'ון.

"אוי ואבוי לי" דן מלמל, מרים את הטלפון ומדפדף בתמונות, "מה לעזאזל הוא לא לובש?" דן נשם במהירות, נלחם עם צ'אן על הטלפון אבל לבסוף הקטן ניצח ולקח את הטלפון, בן הסתכל ביחד איתו על המסך.

"מה היא עושה?" צ'אן נעמד, מזועזע מאחותו, זורק מילים לא ברורות בקוריאנית, מה שבטוח מרוצה הוא ממש לא.

בן הסתכל על אמילי, משהו מוזר קורה בתוכו והוא לא מרוצה מזה, משום מה הוא מוצא את אמילי נורא מושכת, פאק.

בנג'מין יצא לרגע מהבהייה שלו על אמילי, עיניו עוברות להארי, הוא במהירות שאף אוויר בחוזקה, חוסם את פיו ומסתכל על מייק שהיה מפוחד מכל הסיטואציה, כדאי לו להסתכל? הוא צריך להסתכל?

לעזאזל, הוא סקרן מידיי.


מייק לקח מידיו הרועדות של צ'אן את הטלפון, נושם עמוק לפניי שהסתכל על התמונות.

מה קורה פה?

חמישה ימים ללא הארי עושים לחלוטין את העבודה, מייק בהה בתמונות, עושה זום וחוקר את הגבר שלו.

לעזאזל הוא כל כך רוצה לעשות אותו עכשיו.

מה לעזאזל הארי חשב לעצמו שהוא לובש ולמה הוא שולח להם את זה? בשביל לחרפן את מייק? בשביל לגרום לרקדן להשתגע? בשביל שמייק ירצה למשוך את הארי מהמסך ולעשות לו כל כך הרבה דברים אסורים מבלי לרחם עליו אפילו לא מעט?


22:56
"אני הולך לשם!" מייק אמר לפתע, "אני בא גם" צ'אן נעמד, מיד אחריהם כולם הסכימו ללכת לשם, להלביש אותם לפחות.

צלצול טלפון נשמע

22:54

"אין מהם תגובה?" הארי שאל בפחד ומגי הניע את ראשה בשלילה, "הם ראו את זה אבל לא הגיבו", "אני מת! מייק בטח כל כך מבוהל!" הארי נלחץ, "איזה מבוהל, הוא בטח מאונן עלייך או משהו בסגנון", ג'ון ניסה להרגיע אבל לחלוטין ללא הצלחה.

"אני מתקשר אליהם" הארי החליט, מוציא את הטלפון שלו.
"תעשה שיחת וידיאו!" אמילי אמרה, שיכורה מידיי בשביל להבין את ההשלכות, "כן כן וידיאו" מגי אמרה, לוחצת על הכפתור לשיחת וידיאו ומחייגת.

—-

"זה הארי מתקשר, זה וידיאו" מייק היה נרגש, לא יודע אם זה התרגשות טובה או פחות טובה.

"תענה כבר" דן אמר במהירות, כולם הצטופפו מאחורי מייק, השיחה נענתה.

"מ-מייקי " קולו של הארי נשמע, פניו הסמוקות משכרות וממבוכה הביטו על הגברים מהמסך.

"ריי" מייק הרגיש חלש למול המראה המשגע של הארי.

"נו באמת" מקס התעצבן, "מגי מה את עושה שם?" הוא אמר בקול נוקשה, מסתכל על ארוסתו השיכורה, הקשת והשדיים החשופות שלה שניגלו במסך שיגעו אותו.

"תורידי את מה שיש לך על הראש ותכסי את עצמך!", "לא רוצה " היא התבכיינה, " מגי!" מקס נהם, "זה לא שמישהו נמשך אליי כאן, מה זה משנה מה אני לובשת ", "משנה לי מה את לא לובשת".

"תירגעו " ג'ון לקח את הטלפון, מראה לדן את פניו היפייפיות מקרוב "מותר לנו להינות איך שאנחנו רוצים, זאת מסיבת רווקים מתוקים שלי!".

דן התכוון להגיד משהו בתגובה לאהובו, אבל אי אפשר על ג'ון, "חסר לך אתה מדבר!" ג'ון נהם על בן זוגו, משתיק אותו עוד לפני שאמר משהו.

"אמילי, תשימי עלייך משהו" בן מלמל, מפתיע את צ'אן ואת אמילי בעצמה, "מה?" אמילי מלמלה בחוסר הבנה, רק כשבן הבין מה עשה הוא שינה את הגישה שלו "את פשוט מכוערת מידיי" האסייתית הביטה עליו בגועל, יורקת קללות.

צ'אן הביט על בן, יודע שהוא משקר, אחרי הכל הוא גבר בעצמו והוא לחלוטין יודע שאחותו היא רחוקה מלהיות מכוערת.

"אנחנו באים" מייק הודיע, "על גופתי המתה שאתם נכנסים לבית קפה שלי" מגי ענתה ברצינות, "אנחנו ישנים כאן היום, תהנו לכם ואל תגרמו לי לעשות בלאגן לפניי החתונה" מגי הזהירה, הולכת לשנייה רק בשביל לקחת עוגיות וקאפקייקס בצורת איבר מין ולנגוס בהם בחוזקה, מלחיצה את הגברים מהצד השני.

ג'ון לקח ממנה קאפקייק ורדרד, מלקק את האיבר המדומה בחושניות, מתגרה בדן "תהנו לכם, אנחנו נמשיך להינות כאן".

"תביאו לי את הארי" מייק ביקש, רואה את ג'ון מסתכל לצד ומהנהן, מבין שהוא מדבר עם הארי בעזרת עיניו.

"לא יותר מידיי זמן" ג'ון הזהיר לפניי שנתן להארי את הטלפון.

"תלך למקום שקט" מייק ביקש כשראה את הארי מוסך מול המסך , " לא להרבה זמן" מייק יכל לשמוע את ג'ון צועק והוא הנהן, "טוב" הארי ענה לג'ון לפני שהלך לאחד מהחדרים הפרטיים של בית הקפה, נועל את הדלת ומתיישב.

מייק עזב את הבנים, הולך לשירותים ונועל את עצמו שם, משאיר את הבנים להתלחשש ולהתמרמר על מה שראו.


"ריי?" מייק שאל כשראה שהארי לא יוצר איתו קשר עין.

"מממ?" הארי ענה, מתחמק ממבטו.

"אתה יכול להסתכל עליי?"

הארי הניע את ראשו בשלילה, "אני מתבייש"

מייק חייך, הארי כל כך חמוד, "לא ראיתי אותך או דיברתי איתך במשך חמישה ימים, עברתי הרבה דברים עצובים ואתה עדיין לא רוצה להסתכל לבעלך בעיניים?"

הוא הצליח לשכנע את הארי.

הקטן הרים את עיניו למסך, מסתכל על המצלמה ככה שלמייק זה נראה כאילו הוא מסתכל בתוך עיניו.

"הם גרמו לך ללבוש את זה?", "כן" הארי שירבב שפתיו ומייק רק רצה לזנק עליו ולטרוף אותו.

"אני מבין" מייק ענה, "התגעגעתי" הוא הוסיף, גורם לסומק של הארי להתחזק, "גם אני התגעגעתי אלייך הרבה" הארי הודה, גורם לליבו של מייק להחסיר פעימה.

"אתה רוצה שאני אבוא?", "כן ולא" הארי ענה "אני רוצה אותך כאן איתי, אבל כיף לי עכשיו עם החבר'ה ואני לא רוצה להרוס את מה שהם עשו לי", "מממ, אוקיי, אז נדבר" מייק השתעשע, יודע שהארי לא רוצה לנתק את השיחה.

"ר-רגע, מייקי! א-אל תנתק!" הקטן אמר בבהלה, "למה? אתה הרי רוצה להמשיך להינות, לא?", "כן…אבל אני רוצה לדבר איתך עוד" הארי דאג שמייק באמת רוצה לנתק, לא יודע עד כמה לא תמים ועד כמה ערמומי מייק.

"על מה אתה רוצה לדבר?", "א-אתה דואג לעצמך? אתה אוכל ושותה כמו שצריך? אתה נח מספיק?" מייק הנהן, שותק.

"מייקי" ריי לחש, לא מתכוון לגרות את מייק, אבל למעשה הוא גירה אותו.

"כן?" מייק ניסה להישאר מפוקס, גם ככה קשה לו עם זה שהארי נמצא רחוק ממנו, חצי ערום, עם כתר של איבר מין, מדבקות של זין על הפטמות, לפי מה שזכר מהתמונות הוא גם לבש בוקסר צמוד וחותלות.

"אני אוהב אותך" הארי אמר בחיוך קטן.

מייק חייך בקרירות, מנסה להישאר איכשהו קשוח, "אתה יכול להראות לי אותך? את כולך?"

"מ-מה?", "תראה לי אותך " מייק ענה בחדות, גורם להארי להסתכל על פניו המצולמות, חושב לעצמו.

הוא כיחכך בגרונו לפני שהרחיק את הטלפון, נעמד והתחיל לסרוק את הטלפון שלו על גופו, מראה למייק אותו, את כולו.

מייק חייך באושר כשפניו של הארי כבר לא נראו על המסך, מתרגש מהמראה של גופו של האחר, מחניק שיעול מתרגש כשהארי העביר את הטלפון באיזור התחתון הקידמי והאחורי.

"פאק מי" מייק קרא את הכתוב מישבנו של הארי, גורם להארי להחזיר את הטלפון לפניו, נבוך כל כך.

"ש-שכחתי שזה שם", "באמת שכחת או שאתה עושה את זה בכוונה בשביל להתגרות בי?", "לא לא! אני באמת לא עשיתי את זה בכוונה" הארי התגונן, "אני יודע בייבי" מייק נשבר, הוא לא יכול להחזיק את עצמו בפני הזמר.

"אתה יודע שאני אוהב אותך יותר מכל דבר אחר בעולם הזה?" מייק התוודה בפעם המי יודע כמה והארי ציחקק והנהן "ואתה יודע שאני אוהב אותך יותר מכל דבר אחר בעולם הזה?" הארי שאל בחזרה ומייק עשה את עצמו מתלבט "נו מייקי" הארי התבכיין, גורם לאחר לצחוק "ברור שאני יודע" הוא חייך כשראה את הפרצוף המרוצה של האחר.

—-

23:40

"אמרתי לך לא יותר מידיי זמן" ג'ון התעצבן, מכה את ישבנו של הארי, "לא עשיתם משהו מיני, נכון?" הבלונדיני היה מודאג, הוא רוצה שהסקס שלו ושל מייק יהיה מדהים אחרי החתונה.

"לא עשינו כלום, רק דיברנו", "מעולה, הם לא באים, נכון?" אמילי שאלה בלחץ, "לא, הם לא יבואו, ביקשתי ממייק לטפל בזה"

"אז בואו נמשיך להינות?" מגי אמרה בחיוך, המסיבה חייבת להימשך.


23:45
מייק נאנח ויצא מהשירותים, לא מאמין שהארי סירב "לשחק" איתו.

"נו, מה קורה בסוף?" , "תתנו להם להינות, זה לא שהם עושים משהו חוץ מלרקוד ולשתות", "אבל תראה מה הם לובשים!" מקס אמר בזעזוע "מגי כבר אמרה לך שאף אחד שמה לא מעוניין בה אז אין לך ממה לחשוש! אני הראשון שצריך לפחד, כולם רוצים את בעלי" מייק התבכיין, מתיישב על הספה.

"אקס בוקס מישהו?" מייק שאל לבסוף, גורם לבנים לשכוח מהכל ולרוץ לחבר את המכשיר.

"אני ראשון" כולם צעקו ביחד, מביטים אחד על השני ומתחילים להתווכח בניהם מי יזכה לשחק ראשון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
30 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך