eden888
מקווה שתואהבו תסיפור שלי :)

לאהוב את מה שאסור, הקדמה

eden888 20/12/2014 734 צפיות 4 תגובות
מקווה שתואהבו תסיפור שלי :)

היי קוראים לי ליאן ואני בת 16 וחצי יש לי עיינים כחולות ושיער חום שטני כזה,
אני רזה ואני מטר 66, אבא שלי נפטר שהייתי בגיל 6 ואמא שלי קוראים לה לימור אין עליה היא האמא הכי טובה בעולם, היא התחתנה שוב עם מישהו שקוראים לו טום הוא חמוד מאוד בהתחלה לא אהבתי אותו כי בכל זאת לא רציתי שהיא תתחתן אבל מה לעשות בסופו של דבר התרגלתי אליו, יש לו בן קוראים לו אליאב הוא בן 18 שיער חום עיינים חומות, מטר 80 אמא שלו מתה מסרטן והיה לו ממש קשה לגור איתנו באותו בית ולהכיר בנו אבל גם בסופו של דבר הוא התרגל והכל היה בסדר, אני אוהבת אותו ולא בתור אח אני בחיים לא יספר או יגיד זה נשאר עמוק עמוק בלב, החברה הכי הכי טובה שלי זאת נועה אנחנו מספרות אחת לשניה הכל מהכל היא ממש יפה בלונדית עם עיינים כחולות מחר אני מתחילה כיתה יא איזה כיףף.


תגובות (4)

הקדמה יפה אבל הכול מהר מידי

20/12/2014 23:39

נשמע טוב תמשיכי^^

20/12/2014 23:41

הרעיון של הסיפור נחמד, אבל יש לי כמה בעיות…
דבר ראשון, דמות לא פונה אל הקורא.
דבר שני, וזה בנוגע לכל ההקדמות האלה, אני אוהבת לגלות איך הדמות שלי נראית, מה היא שונאת לאכול, ולמה היא עם חצקונים לצורך העניין תוך כדי קריאה, אם תספרי לי הכל מההתחלה זה יהיה כמו סרט ואת לא מותירה מקום לדמיון.
דבר שלישי, אסור להכפיל אותיות, זאת לא תגובה בפייסבוק, זו כתיבה.
דבר רביעי ולדעתי אחרון, לא כותבים את המספר במספרים, ״אני מטר שישים שש,״ לא,״אני מטר 66.״
לדעתי הקדמות תמיד עדיף להתחיל בקטע קצר שייתן לנו רקע על הסיפור, תוכלי לכתוב על החתונה של אמא שלה ואבא שלו, על ארוחות שישי ועוד אינספור דוגמאות ורעיונות.
בהצלחה, אוהבת❤️

21/12/2014 07:13

נשמע סיפור ממש יפה!

21/12/2014 14:11
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך