לאהוב את מה שאסור, פרק 2

eden888 22/12/2014 793 צפיות תגובה אחת

מנקודת מבט של אליאב

ישבנו לאכול ארוחת ערב, וראיתי שנועה שלחה לליאן הודעה "נו דיברת איתו?" אז שאלתי את ליאן, והיא נלחצה וכמו תמיד התחילה לריב איתי שוב, כל כך התעצבנתי שהיא יוצאת עלי על כל דבר קטן! עד שהגעתי למצב שאני צועק עליה ויצאתי לגינה לעשן סיגרייה.
תמיד אני נרגע עם סיגרייה זה עוזר לי, פתאום התחלתי להרגיש לא נעים שצעקתי עליה, תמיד זה קורא לי אוף למה אני חלש לידה, זה מעצבן אותי ואני לא מבין למה זה ככה!
עליתי במדרגות ופתחתי את הדלת שלה, ראיתי אותה יושנת, היא כל כך יפה שהיא יושנת.. לפחות שהיא ישנה היא לא רבה איתי.. כיסיתי אותה בשמכה וראיתי אותה יושנת עם הדובי שקניתי לה שנה שעברה ליום הולדת 15, יצאתי מהחדר שלה לאט לאט שלא תשמע שהייתי בו, הלכתי לחדר שלי הורדתי את הבגדים ונשארתי עם בוקסר,עד שנרדמתי.
השעון המעורר צילצל ולא היה לי כוח לעוד יום מעפן בבית ספר,נכנסתי להתקלח מהר לפני שליאן תגמור לי שוב את המים החמים,התקלחתי ואני שומע את ליאן צועקת"צא כבר מהקלחת מה שעה" לא הפסקתי לצחוק רציתי להחזיר לה על אתמול, יצאתי מהמיקלחת הייתי רק עם מגבת,ואמרתי לליאן מרוצה יצאתי? "תודה רבה באמת"ליאן אמרה.
מה יש לך מה את בוהה בי? ופשט היא גמגמה ואמרתי לה "מה בחיים לא ראית מישהו בלי חולצה?" יואוו אני שונאת אותך!!" היא נכנסה להתקלח וטרקה תדלת.
נעלתי את הנעל החדשה שקניתי מאדידס, אין רק משם אני קונה אני מת על הנעליים שלהם!.
(נקודת מבט של ליאן)
התקלחתי במים קפואים כל כך התעצבנתי! הפעלתי את החימום במקלחת והתלבשתי לבית
ספר ירדתי למטה לאכול אמרתי לאמא שלי "בוקר טוב" וחיבקתי אותה.
אלאיב אמר לי "יאלה בואי" אמרתי לו "לאן לבוא?" הוא אמר לי "בואי אני יקח אותך באוטו שלי לבית ספר למה שתלכי באוטובס את תאחרי סתם".
באתי להגיד לו לא, אבל חשבתי על זה שבאמת לא באלי לאחר וגם יש את המבחן במתמטיקה אז הסכמתי, סיימנו לאכול ועלינו לאוטו שלו, היית שתיקה באוטו, כעסתי עליו על אתמול שהוא צעק עלי ככה, אבל חשבתי על זה שגם אני יצאתי לא בסדר הוא רק שאל על מי זה ההודעה, ואני פשוט יצאתי עליו ממש.
אחרי שהגענו לבית ספר ראיתי את נועה רצה אלי, היא דפקה לאליאב חיוך ואמרה לו בוקר טוב, הוא לא התייחס אליה. "נו דיברת איתו עלי?" נועה אמרה, אמרתי "אל תכעסי לא יצא לי לדבר איתו רבנו! כמו תמיד, נועה אמרה "תפסיקו כבר לריב כמו שני ילדים קטנים!
"טוב בואי נכנס לשיעור יש עכשיו מבחן" נועה אמרה לי "אבל את מבטיחה לי לדבר איתו היום? אמרתי לה "שכן אני מבטיחה ונכנסו לבית ספר, חבר של אליאב ניגש אלי קוראים לו לידור "והוא הורס יש לו קוביות והוא ממש גבוהה והוא כל כך מושך! הוא ניגש אלי ואמר לי "תגידי את עושה משהו היום?" ישר עניתי לו "לא למה?" הוא אמר לי "רוצה לצאת לבר או משהו?
באותו רגע לא ידעתי מה לענות כיאלו למה דווקא אני!!
ופשוט הסכמתי והוא אמר לי "אני בא לאסוף אותך היום בשמונה" ופשוט חייכתי כמו מטומטמת.. אולי זה מה שיגרום לי לשכוח את אליאב…


תגובות (1)

זה גם נראה שאליאב מתחיל להרגיש משהו!תמשיכיי:)

22/12/2014 14:06
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך