בהתחשב בכך שלא העליתי כמה ימים אני אעלה היום עוד פרק, תהנו????

לא אהבתי, התרגלתי – פרק 5

26/08/2016 570 צפיות 2 תגובות
בהתחשב בכך שלא העליתי כמה ימים אני אעלה היום עוד פרק, תהנו????

היום אני מתחילה את השבוע השני לי בפנימייה, התרגלתי לשגרה של הפנימייה, לקום למסדר נוכחות בבוקר, ללכת ללמוד, לחזור בארבע ולהיפגש עם יסמין, קורל, הדר, ג׳יימס, שון(חבר של קורל), עומר ועידו (השותפים של ג׳יימס לחדר), התרגלתי להיפגש איתם כל יום אחרי הלימודים באיזשהו חור, בין אם זה איפשהו בפנימייה, לבין אם זה באחד החדרים, או בחוץ, זה בכלל לא משנה איפה, כי תמיד שכולנו יחד כיף.
החלטתי שאני חוזרת הביתה כל שבועיים כדי שאני אוכל לראות גם את דור וגם את אמא ואבא, דור חוזר פעם בשבועיים אז ככה החלטנו, ששנינו נחזור ופעם בשבועיים נהיה כל המשפחה.
חוץ החברים הקרובים שמצאתי פה, אני אוויר לכל שאר הפנימייה, אבל זה בסדר.. גם ככה לא ציפיתי ליותר.
-16:00-
-בחדר של הבנים-
זה היה עוד יום רגיל בפנימייה כולנו ישבנו בחדר של הבנים, אני דיברתי עם עומר, יסמין הדר וג׳יימס ניהלו שיחה על המיטה של ג׳יימס, וקורל ושון התנשקו בצד,עידו היה במועד ב במתמטיקה ואמר שיבוא מאוחר יותר.
בסביבות השעה 19:00 יסמין צעקה פתאום ״אומייגאד! בואו נשחק אמת או חובה״
כולנו שתקנו, אפילו קורל ושון הפסיקו להתנשק והסתכלו עליה במבט מופתע, אחרי כמה שניות כולנו התפקענו מצחוק, ואז פתאום, בטיימינג כמעט מושלם, עידו נכנס לחדר ואמר
״מקווה שלא צוחקים עליי״, כולנו צחקנו יותר, גם עידו, שלא ממש ידע על מה צוחקים, אבל זה מה שאני אוהבת בו, הוא תמיד גורם לי לצחוק.
״טוב עכשיו רציני, מה עושים?״ הוא שאל משועשע
״משחקים אמת או חובה״ יסמין אמרה בהתלהבות, כולנו הסתכלנו על עידו בציפייה לראות אותו מתגלגל על הרצפה מצחוק אבל ״יאללה זורם, מי משחק?״ עידו שאל בזמן שהלך להביא בקבוק, כולנו שתקנו ״נו מה אני בן 3? מה אמת או חובה מה?״ עומר אמר בעצבים של ילד קטן, צחקתי קצת ואמרתי ״טוב האמת יהיה מצחיק לראות את עומר מתנהג כמו בן 3״, כולם צחקו והתיישבנו במעגל על השטיח שבמרכז החדר.
״בואו משדרג את המשחק קצת, זוג שיוצא עליו הבקבוק פעמיים, צריך להתנשק״ ג׳יימס אמר ״צרפתית״ הוא הוסיף, כולם צחקו אבל הנהנו הסכמה ״חוץ מקורל ושון כמובן״ הוא אמר וקרץ להם.
סובבתי את הבקבוק- עומר שואל את הדר
״אמת או חובה?״
״חובה״
״חובה עלייך לצאת מהחדר, להיכנס לחדר ממול, ללחוש לאחד הבנים משהו גס ולחזור״
הדר הנהנה ויצאה, אחרי 2 דקות היא חזרה מחייכת וסימנה עם האצבעות, 3…2…1…
-דלת נפתחת-
״רגע באמת?!״ נכנס בחור בלונדיני גבוה עם עיניים ירוקות, מתנשף עם פרצוף מופתע ושאל את הדר, כולנו צחקנו, רק אז הוא כנראה הבין ויצא מבואס מהחדר,
״מה אמרת לו?״ עומר שאל כשכולנו צחקנו, הדר שמה אצבע על פיה כאילו לא מגלה, הדר סובבה את הבקבוק-עידו שואל אותי
״אמת או חובה״
״אמת״
״אמת עלייך להוריד חולצה״ הוא אמר בגיחוך קטן וקרץ לי, גלגלתי עיניים, לחשתי להדר, שלחשה, שלחש לקורל שנתנה לבקשתי ׳כאפת שטות׳ (כאפה בעורף) לעידו, כולם חוץ מעידו צחקו.
״אוקיי אוקיי״ אמר בהכנעה משפשף את העורף
״אמת שאת מאוהבת בי מהרגע שראית אותי?״ הוא שאל וחייך
״לא״ אמרתי וצחקתי, אני יוצר מתייחסת אליו כאל החבר ההומו שלי מאשר ידיד שלי, בטח שלא מאהב שלי.
סובבתי את הבקבוק- אני שואלת את יסמין
״אמת או חובה״
״חובה״
״חובה עלייך להחליף עם ג׳יימס בגדים״ צחקתי ״ולהישאר ככה עד סוף המשחק״ הוספתי צוחקת, אולי כדאי לציין שהיא הייתה עם שמלה, מה שהפך את העניין למצחיק יותר.. כולם צחקו ושניהם נכנסו לארון להחליף.
אחרי כמה דקות הם יצאו מהארון, הוא בשמלה והיא במכנס והחולצה שלו, ״הופפה תראו מי יצאו מהארון״ עומר אמר וצחק, ״תרתש״ הוסיף, כולנו צחקנו, הם התיישבו ויסמין סובבה את הבקבוק-יצא עליי ועל יסמין, שוב.
מה שאומר שאנחנו אמורות להתנשק, הסתכלנו אחת על השנייה, והסתכלנו על כולם, שתינו בנות, הם מצפים שנתנשק?
״חובה זה חובה״ ג׳יימס אמר בחיוך, כולם הסתכלו עלינו בציפייה, יסמין הנהנה לי, חובה זה חובה, התנשקנו, כן זה היה מוזר, אם אי פעם חשבתי שאני לסבית עכשיו ידעתי שאני לא, התנתקנו, כולם מחאו לנו כפיים ועידו שרק לנו, הייתי קצת נבוכה אז מהר סובבתי את הבקבוק וככה המשכנו לשחק עד 00:00 בלילה, ״אני חושבת שאנחנו צריכות ללכת״ הדר אמרה בדיוק כששון בא לסובב את הבקבוק , הסתכלתי בשעון ״כן את צודקת.״ הסתכלנו אחת על השנייה, ״ביי בנים״ הדר יסמין קורל ואני אמרנו בערך ביחד וצחקנו, כולנו חיבקנו אחד את השנייה והבנות ואני הלכנו.


תגובות (2)

תמשיכי

26/08/2016 21:19

מהמם ומצחיק מחכה להמשך!!!

26/08/2016 21:45
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך