לא עובר

29/03/2015 1118 צפיות אין תגובות

לא יודעת מה קורה לי ולמה הרגש הזה לא עובר לי..
זה בכלל רגש או סתם עוד אובססיה ? למה אני כל כך מכורה לתשומת לב של הבחורה הזאת?
כמה עוד אני אכתוב עליה? כמה עוד דבר יזלגו מעיניי?
זה לא נגמר, ומצד שני אני כאילו עברתי הלאה, יש לי אהבה חדשה וטובה, אהבה שממלאה אותי בכל מה שאני צריכה ולא עוד משחקים מטופשים.
ואולי הלילה שוב פעם הכרית שלי תתמלא בדמעות, דמעות של כאב ולב שנשבר ונשאר מפורק לחתיכות קטנות קטנות..
וזה לא שאני לא מצליחה לאהוב מחדש, אני מצליחה ואפילו מאוד, האהבה שלי כרגע היא אהבת חיי, אני אוהבת אותה אהבה ללא תנאים וטוב לי איתה, סוף סוף פעם ראשונה בחיים שלי שאני באמת מאושרת עם בן אדם ושום דבר לא צבוע.
אבל תמיד את תהיי בתמונה, לא משנה כמה אשקר לעצמי, כמה אכחיש ואנסה לפברק סיפורים לעצמי ולחברים, את תמיד תהיי תקועה שם באיזשהו מקום, תחכי שאבוא ואחפש אצלך את תשומת הלב הזאת, אצפה ממך , אהיה תלויה בך!
ואת תהני מזנ כמובן, זה כבר לא העניין שלך ומבחינתך העבר שלנו בטח קבור עמוק באדמה עכשיו, לא מבינה לפעמים את החוסר רגישות שלך.
את בטח לא יודעת על כל מה שאני כותבת כאן ועל כל מה שאי פעם כתבתי עלייך, כן יש המון ואולי אם היית יודעת הכל היה אחרת ..
אבל אני? חייבת להפסיק להתעסק בעבר פשוט לפעמים אני לא מצליחה בגלל שאת כזאת הפכפכה , יום אחד אני נפש תאומה שלך, אנחנו " זוג נשוי", ואין עוד שילוב כמו שלנו, כן כן אלו מילים שלך, מילים יפות שנשכחות מהר מאוד כנראה.
כי יום אחר אנחנו חברות הכי טובות, אחיות או איך שלא תקראי לזה.
אני מבטיחה לעצמי וגם לך שזהו מהיום אנסה להפסיק, אהיה חזקה ואשמור על עצמי ןכל הלב שלי היטב כדי להפסיק וליפול לידיים שלך, אתעסק ב100% באהבה הגדולה שיש לי עכשיו עם הבחורה הכי מדהימה בעולם וכן היא הרבה יותר טובה ממך בשבילי אין ספק!

אז תגידו לי אתם מה הייתם עושים במצב הזה.. לפעמעם החיים מעמידים אותנו במבחנים הכי קשים שיש שאנו לא יודעים איך להתמודד איתם…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך