אשמח לשמוע טיפים זה פעם ראשונה שאני כותבת משו ובכלל מעלה לאינטרנט , חוות דעת , והאם זה מעניין? ובנסוף מה נושאי כתיבה שמעניינים אותכם הקוראים/קוראות? אחרי 40 צפיות העלה את ההמשך ,אשמח לקבל כל תגובה בתנאי שהיא ברוח ובגישה טוב ,קריאה מהנה מקווה שתאהבו,(לסיפור שלי אין הקדמות , הפואנטה הוא שתתיכנסו לעניינם בעצמם) ותגידו לי אם אתם מצליחים להבין מי מדבר כל פעם.

לב חופשי- 1

17/09/2014 1019 צפיות 2 תגובות
אשמח לשמוע טיפים זה פעם ראשונה שאני כותבת משו ובכלל מעלה לאינטרנט , חוות דעת , והאם זה מעניין? ובנסוף מה נושאי כתיבה שמעניינים אותכם הקוראים/קוראות? אחרי 40 צפיות העלה את ההמשך ,אשמח לקבל כל תגובה בתנאי שהיא ברוח ובגישה טוב ,קריאה מהנה מקווה שתאהבו,(לסיפור שלי אין הקדמות , הפואנטה הוא שתתיכנסו לעניינם בעצמם) ותגידו לי אם אתם מצליחים להבין מי מדבר כל פעם.

(6:40)שיחה נכנסת – "נועם היפה שלי 3>"
מתהפכת במיטה…
שיחה נכנסת נוספת "נועם היפה שלי3>"
"ואיייי, למה אני אף פעם לא יכולה לישון בשקט?! "
"הלוווו"
"מישהי פה קמה עצבנית"
"מודה יחופרת ,רק את יכולה להעיר אותי בשעות האלה"
"אל דאגה זאת הפעם האחרונה השנה מבטיחה , מציעה לך להתחיל להתארגן מדובר כאן ביום האחרון של בצפר או במילים אחרות מסיבהההההההה"
"מה מסיבה?"
"תתארגני לביה"ס נדבר על זה בדרך "
"אוקי , ברבע לשמונה בכיכר "
"בלי איחורים וחסר לך את חוזרת לישון"
מפעילה את השיר "זה הזמן להתעורר"-הדג נחש כל הבית שומע שקמתי וחיוך נמרח על פניי,
עם שיער מבולגן נגשת למראה דופקת פרצוף וממשיכה לארון בגדים , ממממ חובה להשקיע, יום אחרון ,אחרי התלבטויות רבות – אוברול ג'ינס ארוך וחולצה בורדו של ביה"ס מתחת עם שרשרת.
מצחצחת שיניים כשבראשי מיליון מחשבות על מה לעזאזל נועם תכננה לה-ערב? שוטפת פנים מתארגנת ויוצאת לכיכר.
(8:43) רואה כבר את נעם מרחוק ומסמנת שלום , מתקדמת ומנשקת לשלום.
"סחתיין ,הקדמת!" אני פונה לנעם ואנחנו מתחילות ללכת לכיוון ביה"ס
"חחחח כן , טוב יש לי מלא דברים לספר לך , מאיפה להתחיל?!"
"מהמעניין , אני עוד במתח מהבוקר"
"האא כן המסיבה ,שאני לא אשכח , היום אצל בר בעשר פתיחת חופש אנחנו מוזמנות ,אין מצב את מבריזה לי !"
"שוב יהיה שתייה?"
"כן מה זה שווה בלי?!"
"אני באה! אבל לחגוג פתיחת חופש , זה לא אומר שאני ישתה"
"כבר התרגלתי לזה יא יבשה"
"איכותית"
"טוב טוב , זה רק ההתחלה של החדשות ,תקשיבי לזה : אתמול התנשקנווווווווווו !"


תגובות (2)

נשמע נחמד :)

17/09/2014 18:53

    תודה רבה , בעוד חמש דקות יעלה הפרק הבא

    17/09/2014 20:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך