shaked_211
הייי תודה למי שהגיבה! (כן, גם לךך סוואגריתת! חחח) אני עוד מעט אמשיך את הסיפור הקודם, אני פשוט צריכה לקרוא אותו שוב מהתחלה וזה יקח לי איזה יום... אז בינתיים תהנו!♥

לב לא טועה- פרק 3♥

shaked_211 29/01/2015 1045 צפיות 4 תגובות
הייי תודה למי שהגיבה! (כן, גם לךך סוואגריתת! חחח) אני עוד מעט אמשיך את הסיפור הקודם, אני פשוט צריכה לקרוא אותו שוב מהתחלה וזה יקח לי איזה יום... אז בינתיים תהנו!♥

פתחתי את הדלת וראיתי את אלכס הזונה הזאת! מה היא עושה כאן?!
"מה את עושה כאן?" שאלתי אותה.
"באה למסיבה של חבר שלי" היא אמרה בקול הפקאצי שלה.
"לא נראה לי" אמרתי לה עם חיוך מזוייף וטרקתי לה את הדלת בפרצוף.
"מי זאת הייתה?" הראל שאל.
"סתם פקאצה מהשכבה שלי…" אמרתי.
"בר אני הורג אותך אם זאת אלכס!"
"אולי…" אמרתי במילמול והלכתי לחצר, ישבתי באחד מהכיסאות והייתי באייפון.
אחרי דקה בערך אושרי בא וישב בכיסא לידי.
"מה את עושה?" הוא שאל.
"אני רואה שממש משעמם לך אם באת לראות מה שלומי… חברה שלך פה" אמרתי והרמתי אליו את הראש.
"אלכס? היא הייתה סתם סטוץ"
"תזכיר לי כמה זמן הייתם ביחד? יומיים?"
"עכשיו את סתם צוחקת עליי" הוא אמר ואני צחקתי קצת.
"כן… מי אמור להגיע?"
"הרבה ילדים, גם הזמנו את השכבה שלך, אז בכלל עומד להיות פה מפוצץ"
"לי"אלפניקים בלבד עאלק!" אמרתי לו.
"סתם אחים שלך רצו לשמור עלייך"
"שומרים יותר מידי טוב… לפעמים הם כאלה עלוקות שבא למות"
"הנה חברות שלך" הוא אמר ואני רצתי אליהן.
"היי בנוות!"
"היי! וואי קלטת את אלכס?" מעיין אמרה לי (עוד חברה טובה שלי)
"אלכס?" שאלתי ונכנסתי פנימה.
"וקבלו במחיאות כפיים סוערות את המכוערת שיושבת לידי! בר!" אלכס אמרה במיקרופון שהיה שם וחלק מהילדים צחקו. ראיתי את אושרי דופק לה מבט עצבני.
"רגע.. תזכירי לי… אלכס נכון? לא אמרתי לך לעוף מפה?" שאלתי אותה בציניות והיו כמה שחיממו את האווירה והתחילו לעשות 'אווו' וכאלה.
"חח חמודה אני לא מדברת איתך בכלל" היא אמרה.
"אז יודעת מה…" אמרתי לה, לקחתי מילד שישב קרוב אליי את הבירה ושפכתי עליה הכל.
"אעאע זונה! מה את חושבת שאת עושה?!" היא צעקה עליי ופשוט הלכתי עם חיוך מבסוט על הפנים.
"איזה סתומה את! מה עשית?" הדר שאלה אותי תוך כדי צחוק.
"עשיתי בדיוק את מה שהגיע לה!" אמרתי וכל החברות שלי צחקו.
ישבנו לנו על כמה כיסאות ואחרי כמה זמן היו עוד כמה בנים מהשכבה שלי שהצטרפו אלינו.
"בואי לרקוד" אמרתי להדר וקמנו שתינו לרחבה איפה שהיה ה DJ ורקדנו עם כולם.
פתאום בא איזה אחד ושאל אותי: "תגידי, זה כאב כשנפלת מגן עדן?"
"חחח איזה חי בסרט אתה"
"סתם, רוצה לרקוד?"
"עכשיו אני מוכנה" אמרתי ורקדנו ביחד, הוא קצת נצמד אליי יותר מידי…
"אז איך קוראים לך?" שאלתי.
"את לא מכירה אותי?"
"לא" עניתי.
"עידן, נעים להכיר" הוא אמר.
"בר" אמרתי והוא לחץ לי את היד.
"בת כמה את?"
"16, ואתה?"
"17, איך זה שאף פעם לא ראיתי אותך אצל הי'ודניקים?"
"כנראה לא באת מספיק חח.." אמרתי.
"איך את חוזרת הביתה?"
"למה? אתה מתכנן לחטוף אותי?" שאלתי וצחקנו.
"סתם מתעניין בילדה ביחידה פה שהיא נורמלית"
"אני גרה פה" עניתי. "אהה אחות של אריאל והראל"
"כן.." עניתי קצת באכזבה. "רוצה לשתות משהו?" המשכתי.
"בואי…" הוא אמר. הלכנו לבר, ישבנו שם עם בירה והמשכנו לדבר ובסוף גם החלפנו מספרים.
המסיבה נגמרה בערך בשלוש כשכולם כבר הלכו, עליתי ישר להתקלח שוב, והחלפתי לפיג'מה.
התעוררתי בערך בעשר בבוקר… "אויי שיט!" חשבתי אני כבר לא אגיע לבית הספר…
ירדתי למטה לשתות שוקו וצפיתי בינתיים בטלוויזיה ובדקתי הודעות בווצאפ.
מאה הודעות מהכיתה, שלוש מאות מהבנות ואחת מהמאמנת שלי:'ברוש את הרקדנית הכי טובה שלי! אני חייבת ללכת היום ליום הולדת של אבא שלי, אז בבקשה תגיעי לאמן את הצעירות בשעה 12:00, תודה, טל' כתבתי לה שאני אגיע ובינתיים הלכתי להתלבש. (כנראה שכחתי לציין שאני רוקדת היפהופ) לבשתי חזיית ספורט וורודה, ועליה גופייה שחורה רופפת , עם מכנס שחור קצר צמוד. עשיתי קוקו ולקחתי איתי בקבוק מים גדול.
"אריאל ! הראל! יצאתי לאימון!" צעקתי, נראלי שהם עדיין ישנים והם לא שמעו אבל למי איכפת…
נסעתי בבאמוו שלי והגעתי לסטודיו הגדול, היו שם הרבה בנות קטנות ונלהבות, חחח אני זוכרת את עצמי בגיל הזה!
סיימתי את האימון ובאו לקחת את כל הבנות חוץ מאחת.
"היי שירה, למה לא באים לקחת אותך?"
"לא יודעת… אח שלי תמיד מאחר"
"את רוצה שאני אתקשר אליו?"
"לא, הוא בטח יבוא עוד מעט"
"אז תגידי לי איפה את גרה, אני אסיע אותך" אמרתי והיא נתנה לי את הכתובת שלה.
נסענו לשם ונכנסתי איתה הביתה לבדוק שהכל בסדר.
"היי דני!" היא אמרה וראיתי את עידן! עם חברים!
"תגיד זה נראה לך בסדר?!" ישר שאלתי אותו בטון עצבני.
"מה?" הוא שאל.
"אחותך אמרה לי שאתה תמיד מאחר לקחת אותה! ועכשיו כנראה שהיא הייתה צריכה לחכות עוד חצי שעה שם עד שהיית שם לב!"
"בסדר.. קורה" הוא אמר.
"טוב, מתוקה תגידי להורים שלך שהוא לא יבוא יותר לאסוף אותך" אמרתי לה ויצאתי.
אני לא מאמינה! הוא נראה כזה מתחשב ורגיש במסיבה אתמול! כנראה הכל היה הצגה…


תגובות (4)

מושלםם!! תמשייכיי

29/01/2015 23:22

תמשיכיי

29/01/2015 23:35

תמשיכייייי גם תקודם וגם את זה חצופהה חצי שנה אני מחכהה

30/01/2015 12:03

יש יש ישששששששש התיייחסת אליייי :) ותקראי לי עדן חח אני מאוהבת תמשיכייי

30/01/2015 18:50
7 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך