להעלם

24/06/2016 637 צפיות אין תגובות

"לא נמאס לך לאכול את השקרים של אבא?" גל נכנס עצבני לחדר שלי.
"כן, אתה יכול להכנס" התעצבנתי על שלא דפק בדלת, "זה לא שהייתי תופס אותך עם איזה בחור את יודעת" גל צחק עליי, "בכל מקרה, אבא, הוא מרתיח אותי, הוא מעמיד פנים שהוא ואמא זה הכל טוב ויפה" גל התיישב על המיטה שלי, "גל, אבא ואמא ילדים גדולים, שיעשו מה שבזין שלהם, פאק איט" אפילו לא הבטתי בו, הייתי שקועה בשיחה העמוקה שהייתה לי עם פלג.
"בכל מקרה, אני שונא אותו, אני שונא אותם" הוא התעצבן עוד יותר, "את בכלל מקשיבה לי???" הוא צעק.
"גל, נו, אני עסוקה" הראתי לו את הפלאפון 'פלג' , "נו זה בכלל פדופיל, את לא מכירה אותו, הוא יותר חשוב מאח שלך, או מההורים שלך?" גל שנא את זה שדיברתי עם פלג.
"שתוק, אם אין לך משהו מועיל להגיד פשות תעיף את עצמך מהחדר שלי", די התחרטתי באותו הרגע שאמרי לו את זה , חשבתי שיפגע, ואז נזכרתי, זה גל.
הוא דחף את היד שלו לפנים שלי ולגמריי הפריע לי ולפלג.
"נו, אז אם הוא לא פדופיל, מה הוא?"גל צחק עליי .
"צא מפה יחופר!" משכתי את גל והעפתי אותו החוצה, סגרתי את הדלת מיד ונעלתי אותה, נשכבתי על המיטה וחזרתי למסך, לדבר עם פלג שלי.

נועה: "סורי על החוסר ריכוז, אח שלי מזיין את השכל."
פלג: "אח שלך נשמע סבבה, תפסיקי לקלל."
נועה: "איך זה שאתה גדול ממני בשנתיים ואתה אוהב לחוש את עצמך אבא שלי?"
פלג: "אני שתלטן."
פלג: "בכל מקרה, אני חייב לעוף נועה, אני אאחר לעבודה, נדבר כשאחזור ♥."
נועה: "אוף, מתי אתה מסיים?"
פלג: "מאמין ב00:00."

פלג היה החלום הרטוב של כל בחורה בגילי, בגרות, שכל, יופי, סטייל ובקיצור, שלמות.
אמנם אף פעם לא פגשתי את פלג במציאות, אבל היינו נוהגים לעשות פה ושם שיחות ווידאו, וכל לילה שיחה רגילה.
הכרנו בערך באינטרנט, הוא היה כותב פוסטים אנונימיים באיזה קבוצה בפייסבוק, הוא היה כותב קטעים כאלה מהחיים שלו, זה המיס אותי, כאילו הוא היה כותב עליי, יום אחד פשוט שלחתי הודעה למשתמש האנונימי שלו, הוא אמר שהוא לא נוהג לעשות את זה אבל נתן לי את החשבון האמיתי שלו כשהשיחה התחילה להתפתח וכשהוא הבין שהוא מדבר עם עצמו ממין נקבה.
כשחיפשתי את המשתמש שפלג נתן לי 'Peleg Zilberman' בואו נאמר שהתאהבתי באותה השנייה, לא היו לא יותר מדי חברים בפייסבוק, אולי 210, לאומת 890 שלי, לא יותר מדי תמונות, אלבום 'אילת 2014' , 'קמפינג היער השחור 2015' ועוד 'תמונות מהנייד' , ובכלל בכל אלבום היו אולי 9 תמונות סלפי שלו, והשאר לא ממש ברורות, בכל מקרה, כן, פחדתי, אולי זה באמת פדופיל, אבל אז, בשיחת הווידאו הראשונה, וואו!
הוא היה מדהים,אותו הבחור מהתמונות, אותו הקול משיחות הפלאפון, אותו הראש השנון , המצחיק, האמיתי והכחם שלו, פשוט האחד שלי.
בכל מקרה, דיברנו איזה חודשיים עד שפלג די נפתח אליי לגמריי, אני שפכתי את הדברים כאילו אנחנו חברים שנים.
אבל כבר מהשיחות הראשונות שלי הוא היה אומר לי "אני מתאהב בך" , ומאז, הוא עדיין לא אמר לי שהוא התאהב בי , רק "אני מתאהב בך".
אנחנו די מדברים על להיפגש, בכל זאת , קשר ווירטואלי של 4 חודשים.
אנחנו לא זוג או משהו כזה, אמרתי לו שבחיים אני לא אהיה חברה של מישהו עד שניפגש.

00:13
פלג: "נועה?"
נועה: "פלג? חחח"
פלג: "היה קשה לגמריי, אני גמור."
נועה: "ואי, מסכן, תגיע הביתה ותלך לישון…"
פלג: "נראה, לא רצינו סקייפ?"
נועה: "אתה כבר בבית?"
פלג: "כמעט, אדבר איתך כשאגיע."
.
זה כבר קרה בעבר, שפלג היה אומר שתכף נדבר אבל ה"תכף" היה נמשך לפעמים לשעות ארוכות, לא ממש התרגשתי.טוב, אולי קצת.

01:47 >>>שיחה נכנסת מפלג<<<
"היי" אמרתי, קצת כעסתי על הזמן שלקח, איפה הוא היה ולמה לעזאזל כרגיל לא הויע לי.
"מה קורה?" כאילו לא קרה כלום.
"תגיד לי אתה" צחקתי, אבל מבפנים זה ממש לא הצחיק אותי.
"פגשתי איזה חברים, סליחה." פלג אפילו לא התרגש.
"בכל מקרה, מה עשית עד עכשיו?" שמעתי שפלג מזיז כל מני דברים.
"כלום, הייתי במיטה, מה אתה עושה שם?"
"חיכית לי?" התעלם מהשאלה שלי.
"כן, מה אתה עושה" לא וויתרתי לו.
"אהה… מחפש משהו לאכול, אני רעב קצת" שמעתי אותו שותה מים, הבליעות שלו היו גבריות ולא היה ניתן לפספס.
"לא אמרנו סקייפ?" שאלתי, "כן, תתקשרי אני בינתיים מחפש את האוזניות."

לא היה יותר מדי בשיחה, כרגיל, נהננו להסתכל אחד על השני והכעס בשנייה נמחק, צחקנו קצת, לא יותר מדי , נכנסנו לישון.

בוקר שלמחרת 12:18
נועה: "בוקר טוב אהובי"

קמתי מהמיטה, ידעתי שעד שפלג יקום יקח הרבה זמן.
זה היה חופש גדול לפני שעליתי לי"ב, פלג היה בצבא תקופה קצרה מאוד והשתחרר על בריאותי, הוא נפצע או מהו בסגנון.

"בוקר טוב נסיכה" אבא שלי חייך אליי , "בוקר טוב אבא, מה העניינים?" שמתי לעצמי קורנפלקס בקערה עם חלב והתיישבתי ליידו, "בסדר, אחיך קצת כועס עליי." אבא אמר, "ובצדק , לא ככה?" התחקמתי.
"אני מאמין שכן, לא נורא, יהיה בסדר." אבא התחמק.
"נלך היום לסבתא לאכול בערב, את זוכרת? " אבא שאל וקם מהשולחן , "אממ, בטח"
לא היה לי כח לזה בשיט.

13:15
פלג: "בוקר טוב אהובתי♥♥♥"
נועה: "סוף סוף. איך ישנת?"
פלג: "מעולה, חלמתי עלייך…"

המשך בקרוב….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך