גולגול^~^
פרק קצר ומשעמם אבל תהנו ממנו תגיבו זה חושב לי.

להשתיק את העבר פרק 13

גולגול^~^ 27/08/2014 1133 צפיות 2 תגובות
פרק קצר ומשעמם אבל תהנו ממנו תגיבו זה חושב לי.

נ.מ רז

היום בבוקר המורה שלי החליטה להעביר אותי לכיתה י"א כי התנהגתי לא יפה, כן בטח מה אני יעשה שהיא משעממת.
היה שם שולחן פנוי אז ישבתי ופשוט נרדמתי,הצילצול שמעיד על ההפסקה העיר אותי והלכתי בחזרה לכיתה שלי מתכונן לעוד שעת שינה בשיעור הבא,היסטוריה ואחריו יש לי בריקדאנס והיפ-הופ.

שיעור היסטוריה עבר מהר והלכתי עם מאור לכיוון האולם.
הוא סיפר לי איך שאחותו הקטנה קפצה עליו היום בבוקר כדי העיר אותי צחקתי והרמתי את ראשי לעבר המורה שבירכה לשלום את כל שאר הבנים.

אנחנו רק בנים בשיעור הזה,ככה הכי כיף.
הלכתי לצד לשים את המגבת והמים שלי על הספסל וכשחזרתי ראיתי את הילדה שלא אמרה לי את השם שלה.
מה היא עושה פה?? חשבתי לעצמי

"טוב אז ככה מהיום תצטרף אלינו איב היא מכיתה י"א אבל היא לגמרי ברמה שלכם אם לא יותר" אמרה וגיחוכים רבים נשמעו בעיקר ממני.

אז ככה קוראים לה איב..סתם שם פלצני.

התחלנו לעשות חימום ריקודים קצרים כדי לחמם את השרירים.
"אוקי אז כפי שכולכם יודעים עוד שלושה חודשיים תתקיים תחרות ריקודים בין כמה בתי ספר,ואנחנו משתתפים בה אז עכשיו כשאיב הצטרפה אלינו אני שיניתי קצת את הריקוד שאותו נעשה,איב ועוד אחד מכם היו בעצם המרכז של הריקוד ולאט לאט יצטרפו השאר ותתחילו בתנועות מהירות ואחידות כמו תמיד" אמרה המורה וחייכה .

אני רוצה להיות במרכז אני אוהב את זה שהכל עלי שכול התשומת לב עליי אבל איב הזאת נתקעה לי באמצע מה אני צריך אתה בטח לא יודעת לרקוד.
טוב זה לא משנה אני בכלל לא בטוח שהמורה תבחר בי למרות שאני מודע ליכולות הריקוד שלי.

התחלנו ללמוד את הריקוד המרכזי שזה של איב ושל אחד מאיתנו.
אזז בעצם אנחנו צריכים ללמוד את הריקוד אחר כך ניבחן עליו ומי שלא יבחר צריך ללמוד את הריקוד האחר.

סיימנו את כל החזרות על הריקוד ושוחררנו להפסקה.
ראיתי את איב מתקדמת לכיוון דלת האולם ורצתי אליה מהר וחסמתי לה את היציאה.

"היי" אמרתי עם חיוך
"היי" היא החזירה לי עם חיוך אפשר להגיד שהחיוך שלה מושלם ללא ספק שורה של שיניים ישרות ולבנות שפתיים מלאות מושלם!
"אז איב.."
"כן"
"אני יודע את השם שלך" התגאיתי בזה מכיוון שבפעם שעברה היא לא אמרה לי אותו.
"יופי" מה יש לה?!?!
"טוב אני רוצה לעבור אפשר" שאלה וסימנה על ידי שחסמו את הדלת.
"כן בטח,ניתראה"
"האהא בי בי" אמרה במהירות עם הנהון קצר ויצאה מהאולם.


תגובות (2)

תמשיכיייי♥♥
אני אשמח שתקראי את הסיפור שלי :)

27/08/2014 17:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך