גולגול^~^
פרק רע..אבל בכל זאת מקווה שתהנו ותגיבו זה חשוב לי.

להשתיק את העבר פרק 15

גולגול^~^ 26/10/2014 976 צפיות 2 תגובות
פרק רע..אבל בכל זאת מקווה שתהנו ותגיבו זה חשוב לי.

\"מה יש לשומר הזה,למה הוא לא הכניס אותי?\" שאלתי והתיישבתי על המיטה בחדרה של איב.
\"אין לו כלום פשוט הוא לא מכניס זרים בלי אישור\" ענתה והתיישבה גם היא לידי.
\"אני זר?\" שאלתי עם מבט נפגע על פני
\"ברור שלא,אבל הוא לא מכיר אותך\" השיבה לי מנסה להסביר למרות שאני יודע את זה.
\"חחח אני צוחק אני יודע שהוא לא אמור להכניס אותי\"
\"מעצבן אחד\" אמרה לי איב והפנתה את גבה אלי.
משכתי לה בקצוות הורודים שבשערה והיא ישר הסתובבה.
\"עדיין לא הורדת אותם?\" שאלתי מחייך חיוך קטן
\"לא ואני ישאר איתם לעד\" ענתה מחייכת גם היא.
\"את יפה\" אמרתי לפתע אחרי שתיקה של כמה דקות
\"תודה\" אמרה כשאר לחייה סמוקות.
\"מה את מסמיקה ימעפנה זה רק אני\" צחקתי,אני מטורף על הילדה הזאת ואפילו אוהב אותה,אם היא רק הייתה יודעת את זה למרות שאני לא מאמין שנהיה ביחד.
\"לא מסמיקה בכלל\" ענתה מסתירה עם כפות ידיה את הפנים שלה.
\"ברור את בכלל לא מסמיקה\" אמרתי בעודי מוריד את ידיה מהפנים שלה.
\"אוקי אז אני מסמיקה אבל זה באשמתך\" אמרה מחייכת
\"לוקח על עצמי את האשמה\" עניתי צוחק ומושך אותי לחיקי מחבק הכי חזק שאני יכול.

נקודת מבט איב:
אני ורן דיברנו עוד קצת והוא הלך.
החלטתי לשבת קצת עם החברות שלי קייט וסופי,הרבה זמן לא ישבנו שלושתנו וצחקנו או סתם היינו רק אנחנו.
יצאתי מהחדר שלי ודפקתי על דלתות חדריהם ישבנו בספה הקטנה שלנו ב\"סלון\" הקטן שיש לנו בחדר וצפינו בטלוויזיה.
\"רון היה פה מקודם\" אמרתי בתמימות מורגשת
\"מה?!?!\" סופי צעקה והסתכלה עלי במבט לא מבין
\"רון היה פה\" אמרתי עוד פעם ממשיכה לצפות בתוכנית המשודרת על מסך הטלוויזיה.
\"מה זתאמרת היה פה?\" קייט הצטרפה לשיחה וניסתה להבין גם היא.
\"חשבתי שאת כועסת עליו\" הוסיפה סופי
\"נכון כעסתי עליו,אבל אחרי שהוא עזר לי המשכנו לשמור על קשר ואם לומר את האמת אני חושבת שאני מרגישה אליו משהו,כאילו זה עדיין לא עבר,זה ממש מרגיש שבחיים לא הפסקתי לאהוב אותו למרות הכל\" אמרתי לחברות שלי שישבו מולי פעורות פה.
\"מה כאילו וואו אחותי אני בשוק\" אמרה לי סופי
\"כן זה שוק רציני,כאילו איך אתם זה לא הגיוני\" אמרה קייט
\"כןכן אנחנו,אבל אני לא רוצה לחזור אליו אני חושבת שאני רוצה אותו רק בתור ידיד\" אמרתי להן את האמת אין לי מה להסתיר הן החברות הכי טובות שלי ואני באמת צריכה מישהו לספר לו את כל מה שאני מרגישה כרגע.
\"לפי דעתי זה ממש נכון\" אמרה קייט
\"כן..\" מלמלה סופי מאשרת את דבריה של קייט.
\"טובב אז מה אתן חושבות על פיצה?\" שאלתי אותן
\"כן מעולה נקרא גם לטום\" קפצה ישר קייט ואני וסופי רק צחקנו.
\"חחח אוקי אז קייט את אחראית להודיע לטום ותגידי לו שעוד שעה וחצי יהיה פה\" אמרתי לקייט והיא הנהנה ורצה מהחדר לכיוון חדרו של טום.
\"אני שמחה ששיתפת אותנו ושאנחנו עדיין מדברות כי זה הרגיש שהתרחקת מאיתנו קצת\"אמרה לי סופי כשנעמדנו והתכוננו ללכת כל אחת לחדרה
\"כן גמאני שמחה ואני מצטערת על הריחוק מבטיחה שלא יקרה שוב\" עניתי וחיבקתי אותה,זה היה חסר החיבוק האוהב של סופי.


תגובות (2)

אוקי אז ככה החלתי לקרוא את הסיפור שלך סיימתי לקרוא אותו לפני חצי שעה, סיפור יפה מאוד מותח, הקפדה על סימני פיסוק, תמשיכייייייי.

29/10/2014 16:20

אה שחכתי להגיד לך העליתי היום הצגת דמויות של העונה ה2 האם לאהבה יש גבולות הפרק הראשון מחר אשמח שתרקאי ותיתני לי ביקורת.
מקווה שאת פחות עצובה.

29/10/2014 16:21
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך