CutyCuty
אם לא יהיו תגובות כמו בקודם אני יותר לא העלה את הפרקים....

לין-פרק 2

CutyCuty 21/06/2011 807 צפיות 4 תגובות
אם לא יהיו תגובות כמו בקודם אני יותר לא העלה את הפרקים....

אז נכנסתי לבי"ס בריצה, נכנסתי לכיתה והתכוננתי להמציא איזשהו נאום שקרי על האיחור שלי אבל……
המורה לא הייתה בכיתה!
מקצה הכיתה החברה שלי [הקרציה] צעקה לי פתאום:"אויימייפאקינגגג גאדדדד! את כזאת מזליסטית!" כן כן זאת טלי תכירו החברה החולה שלי שמאיימת על הסיכוי שלי למצוא חבר חדש, אבל אני עדיין אוהבת אותה! :]
"טלי! התחרפנת? כל הכיתה עכשיו צוחקת עליי! את מזה מתה בסוף היום" אבל טלי אם הטימטום שהולך לה בשכל שאלה אותי כמו תמיד:"עם סכין או עם אקדח"? אמרה בצחוק מקווה ששחכתי לה מהמקרה…
מה שהיא לא ידעה זה שהנקמה כבר בדרך אבל אז נזכרתי ושאלתי אותה:" אז קוקו איפה המורה?"אמרתי בצחוק שלא תגידו שאני מתעללת בה כי גם היא מתעללת בי למרות שהיא לא מודה בזה….
"המורה? איזה מורה? אההה המורה כע אז אמממ כן…."
"נוווו את אומרת או שאת חופרת?"
"אמממ חופרת….אפשר?"
"עזבי הלכתי לתום אני כבר אשאל אותו!" אם אתם לא יודעים אז תום אחד הידידים שלי ואני ממש נהנת מחברתו, במיוחד שהוא כמו חברה שניה מבחינתי [ סליחה תום] אז באתי אליו והוא דיבר עם החברה המזוייפת שלו[אפילו אל תשאלו] אבל המורה בדיוק נכנסה לכיתה אז בריצת מרתון רצתי למקום שלי לפני שהיא שמה לב.
המורה סגרה את הדלת, ואני התנהגתי כאילו אני לא רואה אותה, ובהיתי בשולחן.
ופתאום טלי אומרת "יואוווו איזה חתיךך!!". ואני לא מבינה על מה היא מדברת וגם לא רוצה להבין אז המשכתי לבהות בשולחן….. והמורה בינתיים אמרה"תלמידים אני רוצה שתכירו את דן".


תגובות (4)

להמשיך!!!!!!!!!!
מי זה דן????
(אני כבר אוהבת אותו בגלל השם שלו, הוא כזה יפה!!!)

21/06/2011 19:39

תמשיכי!!! תעשי פרקים ארוכים יותר <3

21/06/2011 20:13

סיפור יפה, כתוב טוב!
אשמח מאוד להמשך :-)

22/06/2011 00:36

זה מתחיל לעניין חחחח :) תמשיכי דחוף !!

22/06/2011 15:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך