C.C

לכל הקוראים והכותבים של סיפורי אהבה;

C.C 23/07/2014 736 צפיות 6 תגובות

אני קוראת סיפורי אהבה.
אלו שבהמשכים, ואלו שקצרים.
ורציתי לשאול, האם מישהו ממכם חווה אהבה פעם?
האם הרגשתם את העוצמה הזאת כמו שאתם קוראים או כותבים אותה?
אם כן, מישהו מוכן להסביר לי.. מה ההרגשה?
אני פעם, לפני שלוש שנים, הייתי מאוהבת במישהו.
ההרגשה הייתה מדהימה, נראה לי. ככה אני זוכרת אותה.
אבל, הסוף היה כואב.
אבל מישהו, שחווה את זה ממש עכשיו. מוכן להסביר לי, במילים שלו, מה ההרגשה? למה זה נשמע כל כך מדהים בסיפורים?
מה ההרגשה של בגידה? למה זה נשמע כל כך נורא?
מישהו יודע?


תגובות (6)

כשאת מתאהבת, את שולחת לו הודעה ומתחילה להרגיש כאב בחזה על זה שהוא לא ענה, או איחר בכמה דקות.
וכשאת רואה אותו, הלב שלך פועם יותר מידי חזק כאילו חזרת מריצה של קילומטר ללא הפסקה.
וכשחווים בגידה, זאת מן צביטה בלב, את רוצה לבכות, כל כך. אבל את לא בוכה.
במקרה שלי, את הולכת ומנסה להוציא לו את העיניים, או מראה לו שלא אכפת לך.
ולא יודעת, אני לא חושבת שבאמת מודדים את העוצמה או שמים לב להשפעה עלייך באותו הזמן, אלא רק אחרי.
שאת שמה לב שפעם הוא היה העולם שלך, שהיית מעדיפה לסנן חברות בשביל עוד שיחה שהוא בטח יסנן אותך.
[אל תתאהבו בגיל צעיר. ובטח שלא בילדים בני 16.]

23/07/2014 03:28
    C.C C.C

    את אומרת לא להתאהב בגיל צעיר?
    אני התאהבתי בכיתה א׳ בילד, היינו החברים הכי טובים! נפגשים אחרי בית ספר, משחקים, צוחקים.
    לא ידעתי שאהבתי אותו, חשבתי שזה ההרגשה שיש לך חבר טוב. עד שבבית ספר חברה שלי הסבירה לי (היא הייתה צופה בויוה עם אמא שלה) וזה מצחיק, כי התאהבתי במישהו גם בלי כל ההורמנים וכל אלה. זאת הייתה באמת אהבה.
    והוא עזב לצפון… הידיד, החבר, והאהוב…. חחחחחחח מצחיק קצת.
    אבל, ההרגשה של לאהוב, נשמעת טובה כל כך, שאולי היא יכולה להוציא מכל הדיכאון הזה.

    23/07/2014 18:50

כשאת מאוהבת זה יכול להיות שתי סיטואציות:
סיטואציה שמחה, כמו שמראים ברב הסיפורים, הוא מחזר אחריה היא מסרבת, בסוף היא מסכימה הם מתנשקים ואושר גדול.
או
סיטואציה עצובה, היא מאוהבת בו עד הגג, מוכנה לעשות בשבילו הכל והוא מאוהב במישי אחרת, בסןפו קל דבר הוא מתייחס אליה ואז פוגע בה שוב, או שיש מקרים שהוא לא מתייחס אליה בכלל אך פעם.
חוויתי אהבה, כמובן. אני חווה אותה עכשיו, רגע רגע. שעה שעה.
ותאמיני לי, תגידי תודה שלא חווית בגידה, אני לא חוויתי ואני לא מקנאה באלו שכן חוו. תגידי על זה כל הזמן תודה

23/07/2014 17:09
    C.C C.C

    את אומרת לי להגיד תודה. אבל זה מסקרן אותי ההרגשה של להיוץ נבגד, או לא אהוב.. מסקרנת. למרות שזה לא טוב.
    מעניין אותי לדעת איך זה להרגיש שףכמו מישהו שבגדו בו, מה העצב?
    מישהו יודע?
    מישהו יודע להסביר את העצב הזה?

    23/07/2014 18:52

בדרך כלל המציאות ורודה יותר בסיפורים. אהבה זה לא דבר קל.. זה אחד הדברים הכי קשים והכי מדהימים שיש בעולם, צריך לעשות בשבילה המון וצריך מאוד להבין שהבנאדם האחר ייתן לך את המענה שאתה צריך. אתה יכול להחליט "אוקיי, התאהבתי בו" אחרי שתי דקות של היכרות, אבל זה לא נכון. התאהבות טובה דורשת זמן, מניסיון, להבין שיש שם משהו לפתח אותו, שאולי הבנאדם הזה יהיה המקור שיפתור את כל הבעיות (אם זה בעזרת שיחות, פגישות, מעשים). וכשמבינים שיכול להיות שעם הבנאדם הזה את תהיי הרבה יותר מאושרת, אז מנסים לראות מה יכול לקרות.
מנקודת המבט שלי, תמיד אומרים שהגבר צריך לעשות את הצעד הראשון, אבל בחיים שלי יצא לי לעשות כמה וכמה פעמים את הצעד הראשון, כדי לנסות להכיר כי אני סקרנית, כי אני רוצה לדעת מה יש שם ומה כל כך מעניין, ואולי לתת לזה לממש את הפוטנציאל.
בסופו של דבר, כשאתה נכנס לקשר אתה רוצה להיות נאהב, רוצה להרגיש שאוהבים אותך, שאכפת לאנשים ממך, שיעשו בשבילך הכל, שבשבילם אתה הכל. זו אחת ההרגשות הכי קסומות. וכשקשר מסתיים, אם וקורה, צריך להבין איך ממשיכים הלאה ומנתבים את הרגש הזה למקום אחר.

24/07/2014 00:38
    C.C C.C

    וואו..

    24/07/2014 01:55
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך