ללמוד ללכת מחדש- פרק 3

time machine123 02/01/2018 605 צפיות אין תגובות

*מתנה*
עם קצת עזרה מאימא שלי , התעורר בי החשק לנסות לקום מהמיטה ולנסות לעשות לבד תרגילים בשביל יציבות הגוף כי אי אפשר כל הזמן לשכב במיטה ולא לעשות כלום.
ביחד עם הרופא המנתח והצוות הרפואי ביצעתי את הצעד הראשון בעזרתם ולא בכוחות עצמי כפי שחשבתי.
צעדתי באיטיות כי עדיין לא הייתי מאה אחוז יציבה על הרגליים שלי.
אני יודעת שזה ייקח קצת זמן יותר ממה שזה ייקח, אני מקווה שלכשאצא מבית החולים בריאה ושלמה, אני אלמד איך לחזור ללכת מחדש.
כי עדיין לא הייתי בטוחה שאני אחזור ללכת. כל יום זה התמודדות חדשה מבחינתי.
כך שזה יכול לקחת חודש, חודשיים. או אפילו שלושה חודשים.
זה כמו להיוולד מחדש.
ללמוד כמו תינוק איך לעשות את הצעד הראשון כאשר הוא לומד איך ללכת.
צעדתי בלי כוח ונפלתי על הרצפה. היה קשה להחזיר אותי למיטה כי הרופאים היו צריכים עזרה בלהחזיר אותי לשכב על המיטה.
זה נכון שאני יכולה לשקוע בתסכול של החיים ולהסתכל על הצד השלילי ולהגיד כל הזמן : איזו מסכנה אני , אין מסכנה כמוני .
אבל במקום להתלונן בחרתי להתמודד.
וזה בדיוק מה שעושה את ההבדל , לא?
לבין אותם האנשים שמחליטים להתייאש ובין אותם האנשים שמחליטים לקחת אותם בידיים ולחשוב חיובי כי הם בוחרים להמשיך הלאה.
*לירון*
היום אני בוחר להסתכל על הצד החיובי. אימא הסכימה איתי שאני צריך לעשות את הצעד הראשון אחרי התאונה הקשה שעברתי. התעודדתי כי ידעתי בתוך תוכי שזה לא סוף העולם והחיים הסתיימו. להפך , אני צריך להודות לאלוהים על כך שהוא החליט להשאיר אותי בחיים.
האמת , שזאת הייתה הפעם הראשונה שהרגשתי שאני מנצח את המגבלה הזו.
שאני יכול לה. שאני לא נותן לה להשתלט עליי.
אני בוחר לקום ולהתמודד מולה. להראות לה שאני לא נכנע כ"כ מהר.
נשמעה דפיקה על הדלת. פתאום מישהי מוכרת נכנסה לתוך החדר.
הקול שלה היה מוכר לי. זאת הייתה תמרה , החברה שלי לשעבר. נראה לי שהיא הייתה בהלם שהיא ראתה אותי אחרי התאונה הקשה שעברתי. לא הבנתי אם היא מרחמת עליי או באמת כואב לה שאני נמצא בתוך המצב המסובך הזה.
*תמרה*
הסתכלתי עליו בתדהמה. מה נהיה ממנו בזמן האחרון? זה כאילו כל מה שהרגשנו אחד לשנייה התאדה לאוויר.
לרגע לא הייתי בטוחה בעצמי ושאלתי את עצמי האם זה היה הוא , האם זה אותו לירון הישן?
זה כאילו בכלל לא זיהיתי אותו.
הוא היה נראה שונה ושבור. בכלל אני חושבת שאני כבר מרגישה שאני לא מכירה אותו.
הבטתי באימו שעמדה לצידו. מה זה , מה קרה לו?
הייתי בטוחה שהוא רק נפצע ושבר משהו , עכשיו אני שומעת שהוא לא יכול ללכת על הרגליים שלו.
ניגשתי לעברו והתבוננתי בו , זה נראה כאילו שעובר עליו משהו והוא רצה לצעוק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך