למה לקחת לי את החבר? פרק 6

ah1235 30/09/2012 1097 צפיות תגובה אחת

למחרת בבוקר בבית-הספר המורה הודיע "שובל עזבה לפנימיה" , אור קצת היה עצוב , בשעה 8:00 בפנימייה שובל מור סיגל ואוראל הלכו לחדר אוכל כדי לקחת ארוחת בוקר, הן ניגשו לשבת ואחרי 2 דקות באו אליהן 3 בנים, לאחד קוראים נועם לשני קוראים שחר, ושלישי קוראים מאור. נועם אמר להן "היי אני נועם ואלה חברים שלי שחר ומאור אנחנו מאוד נשמח להכיר אותכן" , סיגל אמרה "היי אני סיגל ואלה החברות שלי אור שובל ומור" , שחר אמר לשובל "אז מה את החדשה" שובל אמרה "כן יש לך בעיות" , שחר אמר "לא מה פתאום" שובל אמרה "יופי" , שחר אמר לה "באלך להיפגש איתי בערב במועדון", שובל שאלה "איפה זה המועדון?", שחר אמר לה "בערב ניפגש פה ואני יראה לך איפה זה המועדון בשעה 7:30 בערב, שובל אמרה "טוב בסדר" הגיעה השעה 9 ואייל אמר במיקרופון "שובל ואוראל בואו אלי למשרד", שובל ואוראל הלכו אליו למשרד, אייל אמר להן "מעולה שבאתם תשמעו הפנימייה הזו היא לדוגמנים ולדוגמניות אז אני רוצה שתצטלמו הכי טוב שלכן" אוראל ושובל אמרו "יייייששששששששש". אייל אמר "התמונות האלה מפרסמות בעיתון בכל רחבי הארץ", שוב ואוראל לבשו בגדים יפים והתחילו להצטלם, ואייל אמר "צריך להמציא שם לפנימייה" , שובל אמרה לו "אולי האיילים" , אייל אמר לה "אמממ שם טוב אני יגיד שיכתבו השער הפנימייה של האיילים" , אחרי 15 דקות אוראל ושובל סיימו להצטלם, ואוראל אמרה "מה שחר רצה מימך" , שובל אמרה "לא יודעת" ,אוראל אמרה לה "ניראה לי הוא נדלק עלייך", שובל אמרה לה "תסתמי ומהר" , אוראל צחקה ושובל אמרה לה "תפסיקי לצחוק כמו איזה סתומה", אוראל אמרה "אני מנסה לא לצחוק אבל הצחוק יוצא לי" שובל אמרה טוב יאלה נילך לחדרים", אוראל סיימה לצחוק ואמרה "לא נגיד לאף-אחד שיצטלמנו לשער" , שובל אמרה "למה" , אוראל אמרה "כי אחרי כולם יקנאו" שובל אמרה "אם זה כל -כך חשוב לך אז אני לא יגיד כלום" , אוראל אמרה לה "תודה את חברה אמיתית" ונתנתה לה חיבוק, הגיע השעה 7:30 בערב שחר ושובל ניפגשו בשעה 7:45 היו במועדון, במעודון היה שם שולחן סנוקר ושולחן הוקי ושולחן של פינפונג, שובל אמרה "וואו איזה נחמד פה" , שובל ניסתה להחזיק את המקלות האלה של הסנוקר, ושחר אמר לה "לא ככה מחזיקים בואי אני יראה לך" , שחר התקרב אליה יותר מידי ורצה לנשק אותה שחר התקב כדי להביא לה נשיקה , אבל שובל התרחקה והלכה לחדר, מור אמרה לה "וואו זה היה מהר נו איך הלך", אוראל אמרה לה "ניראה לך שהלך לה למשהו זה היה מהר" שובל אמרה "שחר ניסה לנשק אותי והתרחקתי וברחתי משם" סיגל אמרה "איך זה הגיע לזה בכלל", שובל אמרה "אוקי זה כל נפגשנו בחדר אוכל והוא לקחת אותי למועדון וניסיתי להחזיק את המקל הזה של הסנוקר והוא אמר לי לה ככה בואי אני יראה לך ואז הוא התקרב אליי יותר מידי ואז ראיתי שהוא ניסה לנק אותו וברחתי משם". אוראל אמרה "אמרתי לך שהוא דלוק עלייך" ,שובל אמרה לה "תפסיקי ומהר" וזרקה עלייה קרית. בשעה 9 כולם הלכו לישון.


תגובות (1)

תמשיכי.. זה משתפר..!!

02/10/2012 10:24
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך