לספוג ולחייך ~פרק ראשון~

30/09/2014 551 צפיות אין תגובות

קמתי בבוקר והלכתי לסלון… פתאום ראיתי על הספה את ההורים שליי!! רצתי אליהם וחיבקתי אותם!! "מה אתם עושים פה? אתם לא אמורים להיות באיטליה?" "לא חזרנו כדיי להיפרד ממך ולהסיע אותך לפנימייה". אז ניזכרתי שאני נוסעת לפנימייה … אמא ראתה אותי עצובה חיבקה אותי ואמרה לי "אל תידאגי זאת פנימייה מאוד כייפית, את תכירי שם חברים חדשים ואנחנו נבוא לבקר תמיד! אבל עכשיו תלכי להתארגן כי אנחנו עוד שעה אמורים לצאת." הלכתי לחדר.. התלבשתי עם חצאית בורדו וחולצה עם מספר. סירקתי את השיער ועשיתי צמה לצד.
"את באה?" אמא שאלה, לא שמתי לב שהזמן עבר כל כך מהר! לקחתי את המזוודה ונעלתי נעליים. עכשיו זה הרגע שאני צריכה להפרד מסבתא שלי… חיבקתי אותה והיא נתנה לי שרשרת שעוברת דורות.. ענדתי אותה וזלגו לי כמה דמעות… דיברנו כמה דקות ואז נפרדנו.
נכנסתי לאוטו והתחלנו לנסוע, קצת פחדתי ממה שיקרה שם, אוליי לא יקבלו אותי? ואם אני יהיה לבד?
והנה הגענו יצאתי מהאוטו וראיתי רק חול.. פתאום הסתובבתי וראיתי מקום ענק עם וילות, ים, בריכה והרבהה חתיכיםם!! נפרדתי מהוריי, זה היה פחות קשה.. אני לא רואנ אותם הרבה אני כבר רגילה… וניכנסתי פתאום ראיתי מלא בנואותה מהחברות שלי!! ג'סי!! היא לקחה אותי להיות עם כל הבנות והרגשתי מוזר.. לא הכרתי אף אחת (חוץ ממנה). פתאום נכנסו עוד 3 בנות פרחות!! ושהן עברו ליידינו הן צחקו -_- אחת מהבנות, חברה של ג׳סי קיללה אותן


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך