MICHAL209
המשך יבוא בהקדם ! תגיבו מה דעתכם ? ! תודהה מקווה שאהבתם ! כדי להמשיך לקרוא יבוא המשך מותחחחח !

לראות אותי כמו זכוכית מגדלת

MICHAL209 10/06/2014 1726 צפיות 3 תגובות
המשך יבוא בהקדם ! תגיבו מה דעתכם ? ! תודהה מקווה שאהבתם ! כדי להמשיך לקרוא יבוא המשך מותחחחח !

נשכבתי על המיטה, לא הפסקתי לבכות
והמחשבות שלי חוזרות לאותו הזמן
כשהייתי איתך, נתת לי כוח, נתת לי קצת אהבה
ועכשיו אני לבד, ולא אני לא יכולה להשיג אותך בחזרה. התקווה האחרונה נעלמה.
נשברתי, כן אני מודה נתתי לעולם הזה
לעולם הגדול הזה לשנות אותי
להפוך אותי למישהי שאני לא !
אבל אתה לא רואה אותי יותר, אתה ויתרתה …
לפעמים אני חושבת שאולי אתה הבעיה, שאולי פעם אחת בחיים הבעיה היא לא אני.
כן נפלתי, נשברתי, אבל אני מתכוונת לחזור !

התעוררתי בבוקר, הסתכלתי על המראה, ראיתי ילדה עם נקודת חן על הלחי, עם איפור מרוח ועיניים נפוחות.
נבהלתי מהמראה של עצמי, ידעתי שזה יקרה, הלכתי לישון בוכה וקמתי הפוכה !
היתרגנתי ויצאתי לבית ספר, לא רציתי לראות אף אחד, אף אחד ובעיקר לא את שון !

שון היה חבר שלי, הוא היה הכל בשבילי. אבל יום אחד הוא פשוט החליט שאני לא מתאימה לו יותר, הוא החליט שזהו !
בשבילו זה היה צעד פשוט, אולי אפילו פשוט מידי ! אבל בשבילי זה היה השיא !
הלב שלי שגם ככה לא היה שלם והתפרק יותר משיכולתי לדמיין !

ומה עכשיו אני שואלת ? אני אתן למישהו להיכנס לי ללב אחרי כל מה שקרה ?
אני יצליח לאהוב, ועוד פעם ליפול למים הקרים ? !?

היה צלצול, כולם נכנסו לכיתות. לא רציתי להיכנס אבל אני חייבת !
אופר ישב לידי, וחייך אלי חיוך מטופש. בדרך כלל הייתי מדברת איתו אבל יום לא היה לי מצב רוח לדבר איתו !
ישבתי בקצה הכיתה, עם חצי חיוך רק כדי להראות לכולם שאני בסדר ! אבל בפנים אני שבורה !

נוגה, החברה הכי טובה שלי לא הגיע היום, דווקא ביום שאני הכי צריכה אותה !
היא חולה ואני צריכה להיות לבד למשך יום שלם בגלל זה ,
טוב זה לא חכם להעשים אותה במה שקורה לי אבל אני כבר לא יודעת מה לעשות אני פשוט
מ-י-ו-א-ש-ת !


תגובות (3)

וואי מהמם תמשיכייייי

10/06/2014 20:39

    תודה רבה .. אני ממשיכה :)

    11/06/2014 16:16
uta uta

מגניב.. וזה גם רגשי כזה ומיוחד, יש לך כתיבה יוצאת דופן!

11/06/2014 16:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך