orz16
תקראו ותגיבו מקווה שתאהבו...

מה את שותקת תגידי משהו פרק 16

orz16 02/10/2013 1333 צפיות 9 תגובות
תקראו ותגיבו מקווה שתאהבו...

יצאתי מהכיתה והלכתי למנהל דפקתי על הדלת ונכנסתי "כן גברת אור למה את כאן" שאל המנהל וראיתי שאושר ועוד ילד היו שם "המורה העיפה" אמרתי בלי לפרט יותר מידי ואושר דפק לי מבט עצבני "למה" שאל המנהל נאנח "כי ילדה עקומה אחת החליטה ליפול והמורה חשבה שזאת אני שהפילה אותה אז היא צעקה עליי אז שאלתי אותה אם היא במחזור אז היא צרחה עליי ואמרה ללכת אלייך וזהו" אמרתי וראיתי את אושר מנסה לא לצחוק והילד שלידו גיחח "אממ אני יכולה ללכת" שאלתי את המנהל "לא את ואושר צריכים להראות לרום הילד החדש את הבית ספר" אמר המנהל.
אם זה העונש אין לי בעיה יצאנו שלשתנו מחוץ לחדר של המנהל הלכנו עד למחששה "אז הקיצר זה כל הבית ספר" אמר אושר ומשך אותי ללכת לשבת במחששה "למה אתה היית אצל המנהל" שאלתי אותו "ילד אחד החליט לעצבן אותי אז דפקתי לו מכות והמורה המכוערת העיפה אותי" אמר אושר. הילד
שהיינו אמורים להראות לו את הבצפר בא ושאל "איפה זה שכבת י" "שם" אמרתי לו והצבעתי על המבנה של שכבת י "באיזה לכיתה אתה" שאל אותו אושר "י 2 " אמר הילד "וואלה גם אתה חנן" שאל אותו אושר "כן, מי עוד שם" שאל "החברה היפה שלי והחכמה שלי שם" אמר אושר "אוווו" אמרתי לאושר ונישקתי אותו "את בכיתה של החנונים" שאל רום והתפוצץ מצחוק "כן מה מצחיק בזה" אמרתי קצת עצבנית "את נראית הכי ילדת טיפולית" אמר הילד והמשיך לצחוק ואושר איתו "אז מה זה שאני נראית טיפולית לא אומר שאני כזאת ורק שתדע אני ממש חכמה" אמרתי לו "כן בטח" הוא אמר וגיחח "שיעור הבא זה מתמטיקה ותראה איזה גאונה אני" אמרתי לו "נחיה ונראה" אמר רום "רוצה להתערב על זה" שאלתי אותו "כן אם את מנצחת אני צועק באמצע הכיתה שאני סוגד לך ואת הכי גאונה שיש ואם אני מנצח את צועקת את זה" הוא אמר "סבבה" אמרתי.
ישבנו שם עד תחילת השיעור הבא.
"יאללה אתה בא למתמטיקה" שאלתי אותו "בטח אני חייב לראות עד כמה את חכמה" הוא אמר בציניות. עכשיו אני חייבת להראות לו את זה. נכנסנו לשיעור והמורה כתבה על הלוח תרגיל קשה "מי רוצה לנסות לפתור אותו" היא שאלה "אני" עניתי לה "את" היא שאלה מופתעת "כן אני" עניתי לה קצת עצבנית "טוב גשי ללוח" אחרי שהסברתי לכיתה איך פותרים את התרגיל כל הכיתה הייתה בהלם.
"אז מה אמרת רום" שאלתי אותו כשהוא גם היה בהלם "אממ אני סוגד לאור הילדה הכי גאונה שיש" צעק רום "ואוו אור כל הכבוד" אמרה המורה מופתעת וככה עבר לו שיעור מתמטיקה.
"פשששש בחיים שלי לא חשבתי שיש דבר כזה ערסית חכמה" אמר רום כשיצאנו מהשיעור "תתפלא אור זה דבר מיוחד" אמר תום "ולא מיוחד טוב" הוא הוסיף על דבריו והתחיל לברוח "כן עדיף לך לברוח" צעקתי לו ורום צחק לידי.
"היושששששש" צרחו לי אמילי ודניאל וקמו וחיבקו אותי רום אמילי ודניאל התחברו ואושר בא לשבת איתנו.
וככה עבר לו היום….


תגובות (9)

תמשיכי

02/10/2013 07:03

מה את שותקת?? תעלי עוד פרק;)

02/10/2013 07:08

תמשיכי

02/10/2013 07:10

תמשיכייי

02/10/2013 07:15

משלם

02/10/2013 07:41

תמשיכי

02/10/2013 09:22

מעלףףף, נהיתי מכורההה XD
תמשיכיייי [קוראת חדשה]

02/10/2013 10:16

בבקשה תמשיכי !!

02/10/2013 14:20

תמשיכי ממש יפה :)

03/10/2013 05:06
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך