יהיה נחמד אם תגיבו

מה שיכל לקרות 4

29/10/2014 587 צפיות אין תגובות
יהיה נחמד אם תגיבו

הייתי חייבת להקשיב למורה , לא הרגשתי נעים להבריז שוב ולא להתיחס למה שהיא אמרה אז הלכתי להסבר בקבוצות הקטנות .
בהתחלה ישבנו כולם ואז חילקו אותנו לפי הסדר אותיות של השמות , את שי החברה הכי טובה שלי שמו בקבוצה של רן ידעתי שבדוק הוא יתאהב בה אותי שמו בקבוצה של מישהו בשם עמרי גם חתיך אבל לא מצא חן בעיני . השעה הזו נגמרה ויצאתי להפסקה פגשתי את שי ודיברנו והיא סיפרה לי שרן ממש חמוד ושהוא הציע לה לבוא אליו שמחתי בשבילה ממש הרי היה לי ברור שאין מצב שאני והוא איכשהו נדבר בכלל.
שי אמרה לי ״ אז אני הולכת אליו בחמישי בערב , הוא אמר שיזמין עוד חבר שלו ״ עניתי לה ״ מגניב רק את יודעת שיש לו חברה ״ היא ענתה ;״ אני לא רוצה אותו בתור חבר . רק בתור ידיד , רגע ימצחיקה את באה איתי הוא אמר לי לבוא איתך ״
שתקתי לרגע , הייתי קצת בשוק , ועניתי ״ לא אני לא יבוא ״
שי : ״ מה ?? למה ?בואי יהיה כיף ״ עניתי לה :״ יש לי אירוע באותו יום אני לא יכולה והאמת שגם לא באלי ״ . בדיוק היה צלצול הייתי כבר בדרך לכיתה שי הלכה לשירותים , רן עבר לידי ניסיתי להעמיד פנים שלא ראיתי אותו וזה עבד לא אמרנו שלום אחד לשני.
הגיע יום חמישי בערב שי באה אליי בהפתעה ואמרה ״ אולי כן תבואי נו״ אמרתי לה שלא , היא אמרה ״ אם אני כבר פה תני לי לעזור לך להתארגן היא לקחה את המחליק והחליקה לי את השיער כשרציתי להסתכל במראה היא לא הרשתה לי ואמרה :״ תסתכלי רק אחרי שגם אאפר אותך״ עניתי לה: ״אני לא רוצה להתאפר אני לא אוהבת, חוץ מזה גם אין לי איפור חוץ ממסקרה״
שי כמובן ענתה:״ ובגלל זה הבאתי מהבית ״ היא התחילה לאפר אותי בדקה איזה צלליות מתאימות לעיינים הירוקות שלי שמה לי איילינר מסקרה טיפה אודם ובסוף בחרה לי שמלה מהארון שאף פעם לא לבשתי , תמיד חשבתי שהיא צמודה לי מדי .. שי הכריחה אותי ללבוש אותה ולבסוף הסתכלתי במראה ולא זיהיתי את עצמי . אמא בדיוק קראה לי ללכת לאוטו כי אנחנו זזים ושי אמרה לי :״ אני צריכה לבוא לארגן אותך יותר, לא חשבתי שתהיי כלכך יפה!״ נפרדתי ממנה והיא הלכה לרן. לא התבאסתי שלא הלכתי אליו כי ידעתי שיש לו חברה והכל , וגם די אין לי כח להרגיש חיה בסרט .
נסענו לכיוון האירוע ובדרך צלצלו להורים שלי ואמרו שהוא מבוטל כי החתן והכלה נפרדים , ההורים שלי נסעו חזרה הביתה אני הייתי כבר עייפה קצת כי נסענו איזה שלוש שעות כי גם היו פקקים .
הגענו לרחוב יצאתי מהאוטו ורן שי וחבר של רן עמרי בדיוק נסעו על רזר במהירות , אני ניסיתי להכנס מהר לחצר דרך השער בלי שישימו לב אליי ולמזלי הכושל שי שמה לב אליי וצעקה לי לצאת החוצה , יצאתי בלית ברירה למזלי היה חושך , רן אמר :היי בואי תצטרפי אלינו ,״ עניתי : ״ לא תודה אני יוותר״ הוא התעקש ואמר:״ לא נו בואי ״ הוא ירד מהרזר והושיב אותי וחזר לנהוג בו . הוא נסע ממש מהר וכולנו צרחנו ונהננו לבסוף הוא חזר אליו הביתה וחנה בחניה שיחסית לכל הדרך היתה ממש מוארת ורק שירדתי מהרזר הוא שם לב לאיך שאנינראית , ירדתי והוא נעצרבמבטו , הייתי מובכת ושאלתי : ״זה עד כדי כך נורא?״ הוא ענה :״ נורא מאוד״ , שתקתי והמשכתי ללכת אמרתי לו טוב אני יחזור הביתה נראלי, הוא ענה: ״ חכי אני יקח אותך ״ עניתי :״ לא זה בסדר ״ הלכתי מהר והוא המשיך אחרי ודיברנו תוך כדי ההליכה ברגל , אאני לא יודעת איך אבל הוא הוציא ממני דברים ב7 דק הליכה האלה שגרמו לי לחשוב הרבה , דיברנו על המשפחה , על העתיד , על השאיפות, וכשהגענו אליי לא רציתי להפסיק לדבר איתו אז אמרתי לו :״ רן הגענו בעיקרון אבל לא אכפת לך שנדבר עוד קצת נכון?״ הוא ענה:״ ברור שלא ״ התיישבנו על המדרכה והעוד קצת הזה הפך לעוד שעתיים . הרגשתי אמיתית איתו הוא גם מצחיק רק זכרתי שיכול להיות שזו הפעם הראשונה והאחרונה שאדבר איתו כי יש לו חברה והוא חושב שאני מכוערת הוא אפילו אמר את זה , וגם ברור שאם הם יפרדו הוא יהיה עם שי .. כמו כל הבנים .
אחרי השעתיים האלה נעמדנו הסתכלתי עליו בחושך והוא גם עליי , אמרתי לו ״ היה לי כיף רן לילה טוב ״ רן אמר:״ לילה טוב ״ והושיט את היידים שלו לחבק אותי , לא ידעתי איך להגיב פשוט הוא חיבק אותי ואז חיבקתי אותו גם והיה לי כלכך נעים והרגשתי גם רע כי התאהבתי בו. אני פשוט לא מאמינה שהתאהבתי בו . אמרנו אחד לשני ביי והוא הלך הביתה ברגל , אני נכנסתי הביתה והסתכלתי בהודעות , ראיתי ששי רשמה לי שאני ידבר איתה שאני יוכל וזה נשלח לפני 20 דקות . צלצלתי אליה …


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך