NY
מצטערת שנטשתי, מקווה עוד היום להמשיך גם את שוקו ובוקו. ואם זאת, מקווה שתאהבו את הסיפור החדש. ותודה לטל שעוזרת לי איתו:)

מועדון הלבבות השבורים| פרולוג

NY 06/10/2014 688 צפיות 3 תגובות
מצטערת שנטשתי, מקווה עוד היום להמשיך גם את שוקו ובוקו. ואם זאת, מקווה שתאהבו את הסיפור החדש. ותודה לטל שעוזרת לי איתו:)

ישבתי על הספה החומה והארוכה שיש לנו במועדון, מצחיק כשאני מסתכלת על המועדון שלנו, זה בעצם מקלט צבעוני עם ספות, שולחן באמצע כדי שנניח עליו דברים, ומטבח קטן. זה כמו בית, בעצם לא, זה הבית השני שלי, של כל אחד פה.
״היי דניאל,״ איתי בירך אותי וקפץ על הספה. הרמתי את רגליי על השולחן הקטן ושיחקתי עם אצבעותי. הסתכלתי עליו – בהיתי בו, למען האמת – שערו היה מסודר לצד הקבוע; ימין עם פוני קטן. את חולצת הקבוצה שלו הוא הניח על כתפיו, משכתי אותה אליי.
״מה אנחנו?״ שאלתי, זה הזכיר לי את השאלות הפילוסופיות האלו, מי אני? מי אנחנו? מה אני? רק שלשאלה הזו יש תשובה. אחת קצרה וקולעת.
״מועדון הלבבות השבורים.״


תגובות (3)

מהמם !!!!!
תמשיכי !!

06/10/2014 16:13

שאפו על השם, הוא פשוט מקסים. תמשיכי עוד היום באלי איזה סיפור טוב :)

06/10/2014 17:44

אני מתגעגעת לשוקו ובוקו. הם פשוט פוף. נעלמו מהאתר. את חייבת להמשיך את הסיפור אולי בזמן אחר וההמשך. ולגבי ההקדמה הזו, זה נשמע ממש מעניין. השם מסקרן שכזה. אני מחכה לפרק הראשון:)

06/10/2014 18:22
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך